Skoči na vsebino

te?ave ob zagonu


Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Imam problem gre za mazdo6 diesel 143 letnik 2007(163000 prevo?enih) in sicer v zadnjem mesecu se mi je 2x nardil da ni hotla v prvo v?gati, v?gala je potem v tretje.lastnik sem 2 leti in do sedaj se mi to ni ?e nikoli zgodilo tudi drugih ve?jih problemov nisem imel,servis je bil narejen 4 tiso? kilometrov nazaj,menjan je bil filtr kabine,oljni filter in olje(pri pelkotu) a je mozno da je kaj v zvezi z filtrom goriva

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj ti ekran na armaturi ka?e zunanjo temperaturo...sem imel primer, ko je crnknilo tipalo zunanje temperature in je motor te?ko u?igal. v bistvu tisto tipalo daje motorju podatke o zunanji temperaturi...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

da malo popravim opis te?ave avto v?ge normalno ampak takoj zanihajo obrati tam do 1000 obrato nato pa padejo in avto se ugasne ,?e malo pomagamz gasom se obrati obdr?ijo in laufa normalno naprej,kot sem malo bral po forumu naj bi slo za IMV ventil?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Meni Mazda6 2,0 DC (140 KM) 2009 letnik zadnje ?ase (posebej danes zjutraj) takoj po zagonu v prostem teku, ko je ma?ina mrzla nekaj "trza" oz. "cuka". Ko se ogreje je brez problema.

Se komu kaj sanja kaj je to?

Poraba se sicer ni ni? pove?ala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo tam v "tips and tricks" pi?e: "Connect the pin in the red circle 5 times within 5 sec. to earth (chassis)."

 

Saj to ne morem jaz sam narediti. Ali kaj?

To bi moral verjetno imeti neko napravo, da bi jo vklopil. A ne?

 

Ali ve kdo kje mi to lahko naredijo za ?im ceneje?

 

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.