Skoči na vsebino

Demonta?a klimatske naprave - na objektu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mogo?e bom moral v trgovini demontirati klimo.....je kak?en poseben postopek? Tam pri ventilih in glede plina oz. so kak?ni posebni klju?i za opravit to zadev? Nimam pojma o tem ker ?e nisem to po?el....majstri pa verjetno kar ra?unajo tako da bi sam nekako zrihtal. Gre se pa za klasi?no klimo, kot si jo npr. namontira? v stanovanju, hi?i....s tem da je cela enota notri v objektu in ne na fasadi...toliko la?je pa?.

post-288-1375596834_thumb.jpg

Napisano
  je Grega_ napisal:

Mogo?e bom moral v trgovini demontirati klimo.....je kak?en poseben postopek? Tam pri ventilih in glede plina oz. so kak?ni posebni klju?i za opravit to zadev? Nimam pojma o tem ker ?e nisem to po?el....majstri pa verjetno kar ra?unajo tako da bi sam nekako zrihtal. Gre se pa za klasi?no klimo, kot si jo npr. namontira? v stanovanju, hi?i....s tem da je cela enota notri v objektu in ne na fasadi...toliko la?je pa?.

 

Je en postopek..sam nevem kaj in kako...

www.trziskisladoled.si

Napisano

A si lahko bolj natan?en: za ?igavo klimo gre. Ker ima vsak proizvajalec za odtenek druga?no orodje... In pa: kako bo? izsesal plin? Ga bo? kar izpustil v ozra?je? Saj na?eloma ni pretirano strupen, pa vseeno...

 

Na?eloma pa ni neka znanost. Sploh ?e je namenjena na odpad. Prvo odklopi? varovalke, nato ?e elektri?ne ?ice. Izsesa? plin (mogo?e ti prismo?i na posko? kak?en avtomehanik, ki ima sistem za dopolnjevanje klim - mislim, da lahko tudi prazni z istim sistemom), odklopi? cevi, ki povezujejo notranjo in zunanjo enoto in jih sname? dol. Previden bodi ?e pri odvodu kondenza iz notranje enote, ker se v tej cevi nabere mulj, alge,... in ti zadeva lahko lepo popacka zid. Elegantno re?i? tako, da s komprimiranim zrakom (navaden kompresor) spiha? to cev, preden se je loti?. Ni ravno pretirana znanost - ?e zna?... :P

 

Mi pa ni jasno, kako sta obe enoti znotraj. Gotovo si kaj pome?al. Ali pa ima "zunanja" enota odvod zraka skozi zid. Ker druga?e zadeva sploh ni smiselna. ?e povzamem tako, na grobo, v smislu "Klima za telebane": "zunanja" enota plin "ohladi" in komprimira, notranja pa plin uparja. In ?e ho?e? nekaj uparit, mora? dovajati toploto. Torej notranja enota iz prostora odvzema toploto, zunanja pa jo oddaja v ozra?je. ?e ima? obe komponenti znotraj, zadeva ni smiselna... :ne vem:

Napisano

Klima je v trgovskem centru...kot "zunaj" sem misli ni na zunanji strani objekta...v prostoru trgovine je notranja enota...?ez steno je pa zunanja enota (ampak v notranjosti trgovskega centa) - na hodniku pa?. Aha s plinom je tako...sem mislil da ko zapre? tiste ventila ostane plin pa? v zunanji enoti, odklopi? cevi in je to to. Klima je kaj pa vem kera...ker je nisem jest montiral...bom napisal sredi tedna. ?e je tole s plinom res tako bi pa moral majstra dobiti kot ka?e....sam me mal ?as hebe, sej mogo?e gor ostane, zvem do srede (kar bi vse skupaj zzeeloo oolaj?alo) Z elektrio ne bo problema...ker je kabel v ?tekar napelan :) klasika.

Napisano

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

Napisano
  je mare- napisal:

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

 

Zanimivo. To pomeni da se vedno crpa 'vase' plin kljub zaprtemu tokokrogu plina?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je mare- napisal:

Klimo vklopi? na hlajenje in pusti?,da dela.Gre? k zunanji enoti in na tanj?i cevi zapre? ventil(imbus klju?).

Malo po?aka?,poslu?a? kompresor,ko spremeni glas (se matra) zapre? ?e ventil na debeli cevi in ugasne? klimo.

Tako ima? zdaj pre?rpan plin v zunanji enoti za naslednjo monta?o.Zdaj lahko odklopi? cevi.

 

 

 

Cist res je tako mi je en majstr pred kratkim tako klimo odmonteru in potem drugje zmonteru in ni bilo potrebno novo polnjenje ker je plin ostal v zunanji enoti.

Napisano

Kako pa naredi? vakum v notranji enoti? Za najbolj?i izkoristek v sistemu ne sme biti zraka oziroma plin ne sme biti razred?en.

33112_1.png

Napisano

?e instalacija ni predolga je plina itak vi?ka notri tako,da ostane za naslednjo monta?o.

Pri monta?i je pa potrebno zvakumirat sistem z ?rpalko,da ne ostane vlaga v sistemu.

Eni tega ne naredijo ampak samo spustijo plin skozi,da malo pihne ven na ventilu.

Delalo sicer bo samo jaz nebi reskiral,da mi po par letih zariba kompresor,?e ?e da? 1000? za klima napravo.

Pa izkoristek se tudi lahko zmanj?a.

Napisano

Grega klimo seli? al prodaja??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Trgovino na Vrhniki zapiram...sem pa nekaj pokompeziral z novimi lastniki ampak kao da kompresor ne dela, ampak jest mislim da samo ni nafilana.

Napisano
  je Grega_ napisal:

Trgovino na Vrhniki zapiram...sem pa nekaj pokompeziral z novimi lastniki ampak kao da kompresor ne dela, ampak jest mislim da samo ni nafilana.

 

no ?e bo? imel ?anso. za star?e i??em kako tako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

no ?e bo? imel ?anso. za star?e i??em kako tako.

 

OK javim, bom videl kako bo, ko bodo drugo gor montirali...to pa verjetno meni nazaj dali ?e bom hotu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.   Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.    
    • Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
    • Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.  
    • Ti, sam nadzor pa imamo!   Pravkar so na radiju rekli: - "Poslušate radio Robin."   Kako za vraga vedo, kateri radio poslušam?
    • A še kr nisi? Čakam, da z mihatom oz. s komerkoli uredita, potem pa bom o tem premišljeval tudi sam. Vibracije so pa tako, ja zaznaš jih, samo eni majo večji prag tolerance pa se ne sekirajo preveč, js sam imam tudi malo takšnih relacij kjer se mi to dogaja in me ne nervira zelo.   Za G140 je pa mogoče, da se to ne dogaja zarad drugačnega cikla, sj mislim, da ima tudi kompresijo drugačno itd. Lahko pa tudi samo, da so izboljšali blažilce nosilcev motorja, možnosti je več.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.