Skoči na vsebino

Moto trip Alpe


jures

Priporočeno sporočilo

Internet je zal presvoh za vecji upload, zato bodo filmi in slike prisli kasneje...

 

Za zacetek od tam gor, dol....po glasovanju voznikov najspektularnejsa cesta v Evropi....se bi strinjal.

post-2637-1375652243_thumb.jpg

post-2637-1375652395_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

FOTO ALBUM

https://picasaweb.google.com/10967992589855...feat=directlink

 

 

filmi sledijo 20GB :zvizga:

 

Izjemen izlet, ker se je vse poklopilo, vreme - 18-20C v Alpah, presenetljivo brez gu?ve in brez ve?jih te?av, ?e najve?ja nevarnost so bili svizci in kaki zagreti francoski Tour de Francarji v zavetrju motorja.... :glare:

 

Pohvalimo:

- ceste v Italiji, ?vici, Avstriji (z izjemo avstrijskega dela PlockenPassa), ceste ?iroke, brez kakr?nih koli mikro vibracij. Dovoljujejo dovolj neumnosti na cesti :closedeyes: 80% slik je slikanih med vo?njo :closedeyes: , kot so pozno zaviranje, spregledanje ovinka, sre?anje dveh velikih avtov itd in to na 2500m+. Ceste z asfaltom so res izjemne - sicer se pa vidi iz posnetkov

 

- panoramo. vsaka de?ela je po svoje slikovita, ?vicarska panorama je ki?asto zeleno, modro bela, italijanska barvita s floro, medtem ko je francoska popoln kamen, ampak fascinanten kamen.

 

- Suzuki DL650, spet se je izkazal kot izjemen motor za zmerno malo denarja (na avtonetu dosegajo ?e cene pod 3k?...) polno natovorjen zadovolji voznikove potrebe v vseh pogojih, klanec, ovinki, spust, avtocesta, kolone....?e ve?, mnogo mo?nej?a Multistrada je zaostala zadaj, zelo zadaj v vseh pogojih razen top speed avtoceste, zelo se pozna 17 vs. 19' prvo kolo v prid Suzukija, poraba 4-4,2 izven avtoceste in 5 na avtocesti, Ducati je na 300km blendal za benz, moj na 500 oz 450 :notworth:

 

- Brezcarinski kanton Livigno, EuroSuper 95 = 1?

 

- Litvanca, ki je ?e 3i? pri?el v SLO na dveh kolesih

 

- Star Kodak 7M fotki?, ki je ?e cel zliman od moto potovanj, a slike je spet naredil 1A

 

Grajamo:

- francoski prelazi so vsi brez ograj ali ?esar koli, pot v dolino je na ?iroko odprta :P, tudi to se vidi

- fakin draga ?vica

- slovensko cesto in ?e bolj butastega poljskega kamionarja, ki je v?eraj naredil 6km zastoj ker se je iz levega pasu hotel zbasati na desnega za pla?ilo cestnine, in ker je s tem prehitel druge kamionarje so ga zablokirali in stem je stal 2 uri na levem pasu za njim pa avti z vinjeto. Sre?a za motor! In prav prvi za tem kamionom je bil v Mazdi 3 - siva, anyone? :P

Res kultura SLO voznikov je na psu, vtujini se vidi na posnetkih vsi lepo na desen rob gres mimo in se zahvali?....pri nas? Bog ne daj da je kdo pred teboj, tudi ?e je kdo za kamionom 40 na uro, mora cel svet voziti tako, in to tako, da te tudi zbije s ceste ?e je treba.

 

Poti, s tem tudi predlogi za izlete:

 

1. dan - sre?anje z Litvancem

 

2. dan - Dolomiti

 

3. dan - Dolomiti

 

4. dan - Italija / ?vica / Italija / ?vica

 

5. dan - ?vica / Francija

 

6. dan - Francija

 

7. dan . Francija - Ita - SLO

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakon, po nekaterih teh cestah sem smucal...upam, da mi kmal rata trip z mx5... :bravo:

 

bila je samo 1... -_- druga?e pa veliko prvih spajderc, 911 cabrio...vse tam iz 80-90

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stro?ki:

 

2750km = 185? bencina, cena v aut, sui boljsa kot v SLO, Francija cca 1,6, Livigno 1?, drugace italija 1,7?

Spanje camp za 2, sotor, 2 x motor = 16?

3 x v B&B v povpre?ju 50?/osebo - to je bilo najdra?je v bistvu

Cestnine in tunelnine za motor cca 45?

 

ostalo hrana pija?a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:prstgor:

 

Super fotke! Ma kje so vse speljali ceste :punk:

?ez Gotthard sem se enkrat v snegu peljal, ker je bil tunel zaprt.

 

Tudi sedaj je bil to edini prelaz z vec prometa, ker je bila pred tunelom par km kolona. Res pa ne vem zakaj bi kupil letno vinjeto pa placal tunel v Svici ker je stalno vzporedno mini avtocesta + prelaz seveda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Muvi 1. dan

 

Jutub je tisti, ki zje....in zvija video....original je neverjetno kakovosten brez zvijanja. Kamerca vredna vsakega ?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo brez tresenja. Ce uporabis apple konverter je na jutubu potem ok....globalizacija...

 

 

Dan 2 do 6 se dela...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.