Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem druga lastnica Mazde 5, letnik 2005 - redno servisirane na poobla??enem servisu s prevo?enimi 115.000 km.

 

Lansko leto je bil opravljen redni servis, sedaj pa bo na vrsti ve?ji servis. Do ta?as, pa me skrbi, ker se mi je zgodilo, da se mi je pri?gala lu?ka za olje in tudi olje je bilo na minimumu, tako, da sem ga mogla doliti. To pa je bilo po dalj?i relaciji (600 km), kjer je bila hitrost tudi 160 km/uro.

To se mi je zgodilo dvakrat.

 

Enako ne vem, kako poteka to ?i??enje filtra, saj nikoli ne opazim, da bi se mi kaj bolj kadilo in bi se izvajalo ?i??enje. Lu?ka DPF mi je gorela, a takrat sem ?la na servis. Avto pa je bil tudi vpoklican na servis zaradi tega filtra. Prej?nji lastnik pa me je opozoril, da se izvaja to samo?i??enje, tako, da se ne bom ustra?ila, ?e se bo kaj veliko kadilo.

 

Malo imam slabe izku?nje s servisom, saj veste, ?ensko, se da, kar se mehanike ti?e, kar ?ejno pripeljati ?ez vodo, zato se obra?am na vas in va?e izku?nje, kaj bi lahko to bilo. Upam, da ne kaj resnega, saj imamo Mazde pri hi?i ?e ve? kot 20 let in nameravamo s tradicijo nadaljevati.

 

Drugih probelmov z avtom nimam, razen odpiranja zadnjih vrat s centralnim odklepanjem - pa to sem se ?e navadila. :P

 

Hvala vsem za odgovore in prav lep pozdrav.

Napisano

Pozdravljena!

 

V kolikor je le mo?no, se z avtom ne ve? vozit, dokler ga nek poznavalec podrobno ne pregleda, ker lahko da je ?e pravi ?as, da se prepre?i kak?ne ve?je okvare in stro?ke (dr?im pesti). :D

 

Eden najbolj?ih mojstrov za Mazda je na? prijatelj Simon Pelko, delavnico pa ima v bli?ini Medvod. Pri njem so vse stranke tretirane enako, pa najsi bo to ?enska lastnica "ki ne zna do pet ?tet" ali pa dedek, ki ne ve ali je z denarnice potegnil 5 ali 500? bankovec. Skratka po?ten mo?akar in odli?en mehanik, priporo?am! :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To zgleda resno. Dvakrat olje na minimumu v enem servisnu intervalu. Bo treba na urgenco. Kr Pelkota pokli?.

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem druga lastnica Mazde 5, letnik 2005 - redno servisirane na poobla??enem servisu s prevo?enimi 115.000 km.

 

Lansko leto je bil opravljen redni servis, sedaj pa bo na vrsti ve?ji servis. Do ta?as, pa me skrbi, ker se mi je zgodilo, da se mi je pri?gala lu?ka za olje in tudi olje je bilo na minimumu, tako, da sem ga mogla doliti. To pa je bilo po dalj?i relaciji (600 km), kjer je bila hitrost tudi 160 km/uro.

To se mi je zgodilo dvakrat.

 

Enako ne vem, kako poteka to ?i??enje filtra, saj nikoli ne opazim, da bi se mi kaj bolj kadilo in bi se izvajalo ?i??enje. Lu?ka DPF mi je gorela, a takrat sem ?la na servis. Avto pa je bil tudi vpoklican na servis zaradi tega filtra. Prej?nji lastnik pa me je opozoril, da se izvaja to samo?i??enje, tako, da se ne bom ustra?ila, ?e se bo kaj veliko kadilo.

 

Malo imam slabe izku?nje s servisom, saj veste, ?ensko, se da, kar se mehanike ti?e, kar ?ejno pripeljati ?ez vodo, zato se obra?am na vas in va?e izku?nje, kaj bi lahko to bilo. Upam, da ne kaj resnega, saj imamo Mazde pri hi?i ?e ve? kot 20 let in nameravamo s tradicijo nadaljevati.

 

Drugih probelmov z avtom nimam, razen odpiranja zadnjih vrat s centralnim odklepanjem - pa to sem se ?e navadila. :P

 

Hvala vsem za odgovore in prav lep pozdrav.

 

Mene zanima, kje je opravljen ta redni servis in katero olje se je dalo notri. Pomemben podatek za Mazdo z DPF.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko da so ti premalo olja nalili, ne verjamem da bi ti ga toliko pokurilo. Ko sem jaz vozil ?e na uredni servis mojo mazdo, sem imel konstantno te?ave s tem. Mi ga je popilo v cirka slabih 10.000km. In to toliko, da se mi je 1x pri?gala lu?ka na ovinku.

 

Ker so to?ili 4l kao. Pelko to?i mislim da 4.6. V slednjem primeru je na ?ipki olja res do oznake F. V prvem pa malo pod.

Napisano

Lahko da so ti premalo olja nalili, ne verjamem da bi ti ga toliko pokurilo. Ko sem jaz vozil ?e na uredni servis mojo mazdo, sem imel konstantno te?ave s tem. Mi ga je popilo v cirka slabih 10.000km. In to toliko, da se mi je 1x pri?gala lu?ka na ovinku.

 

Ker so to?ili 4l kao. Pelko to?i mislim da 4.6. V slednjem primeru je na ?ipki olja res do oznake F. V prvem pa malo pod.

 

tako, da sem ga mogla doliti. To pa je bilo po dalj?i relaciji (600 km), kjer je bila hitrost tudi 160 km/uro.

To se mi je zgodilo dvakrat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

v ta novo 6ko gre mal cez 5litrov (z menjavo filtra vred)

 

5,2 gre v vse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na cosmosu so pravili 4l, resno. Je pa res da takrat sem dajal notri dexelio in ga je malo pila. Sedaj je motul in je mir.

 

?aki, ?e prav razumem teto, v 600km ji je toliko olja spilo?

Napisano

Na cosmosu so pravili 4l, resno. Je pa res da takrat sem dajal notri dexelio in ga je malo pila. Sedaj je motul in je mir.

 

?aki, ?e prav razumem teto, v 600km ji je toliko olja spilo?

 

pravim ti, da to ni mogo?e ker je 2x dolila. V mazdo 1 in mazdo 2 gre ve? kot 5L, v knjigi pa pi?e 4.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pravim ti, da to ni mogo?e ker je 2x dolila. V mazdo 1 in mazdo 2 gre ve? kot 5L, v knjigi pa pi?e 4.

 

Meni zmerej notri dajo 4,5l olje oziroms tam nekje..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Meni zmerej notri dajo 4,5l olje oziroms tam nekje..

 

jaz sem pogledal v navodila, kupil 4L, in potem ?el s kolesom ?e po en liter, ker ni bilo niti na minimumu.... :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ipka med m6 z dpf in brez je razli?na. Dajo razli?no koli?ino olja not tudi na uradnem servisu zaradi nara??anja olja pri motorjih z DPF :P

Napisano

?ipka med m6 z dpf in brez je razli?na. Dajo razli?no koli?ino olja not tudi na uradnem servisu zaradi nara??anja olja pri motorjih z DPF :P

 

Dobis ga na full in ostane na full, tako da ne vem, prej malomarnost..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.