Skoči na vsebino

GY UG8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No, mogo?e je malo zgodaj ampak glede na ceno je bila to prava stvar. No, tako sem ?e kupil zmske Goodyear UG8 195 65 15T pa me zanima kako so kaj in ?e ima kdo izku?nje z njimi? Zimskih GY gum ?e nisem vozil. Do sedaj sem od bolj?ih gum imel Continental TS830, Nokian WRG2, Vredestein Snowtrac in nobena od teh me ni razo?arala. ?e najbolj?e so se mi zdele Vredesteinke.

Napisano

jaz mam take 205/60 16,

po snegu niso ne vem kok dobre (dunlop so mi ble boljse), razen pri zaviranju so dobre in po mokrem so tudi ok

po suhem tudi bp in najbolj pomembno, niso glasne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz mam take 205/60 16,

po snegu niso ne vem kok dobre (dunlop so mi ble boljse), razen pri zaviranju so dobre in po mokrem so tudi ok

po suhem tudi bp in najbolj pomembno, niso glasne

 

Mogo?e so v tej 195 65 15 malo o?ji dimenziji nekoliko bolj?e tudi v snegu.
Napisano

Mogo?e so v tej 195 65 15 malo o?ji dimenziji nekoliko bolj?e tudi v snegu.

 

Glede na to da so ble na testu zimskih gum prve al druge, sem jih tud jst lansko jesen nabavu. Iste dimenzije kot ti.

Pa sem bil kar mal razo?aran - za v sneg sploh niso dobre. Je pa precej odvisno od avta - mogo?e moj ni za v sneg :D

Za mokro cesto in ostalo vse OK.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Glede na to da so ble na testu zimskih gum prve al druge, sem jih tud jst lansko jesen nabavu. Iste dimenzije kot ti.

Pa sem bil kar mal razo?aran - za v sneg sploh niso dobre. Je pa precej odvisno od avta - mogo?e moj ni za v sneg :D

Za mokro cesto in ostalo vse OK.

 

Xedos?
Napisano

Meni so v redu. Tudi po snegu. Ista dimenzija.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

A savske so ?e zakej? :-)

 

Sem ?el za hec malo pogledat cene. Res se da ugodno dobit zimske, za cca 60? na kos, oz. ?e manj. Kaj pa dunlop 4d mislim da je oznaka?

Napisano

?e misli? Savske iz Slovenije, so dobre.

 

?e pa dobi? Savske iz Malezije, se te pa Bog usmili...

 

Vsaj take izku?nje ima moja sestra.

Napisano

Ne vem kolk se dejansko Sava ?e delajo v Sloveniji (razen razvoja). Sava ima tako dobro in kvalitetno proizvodnjo, da se pri nas izdelujejo premium gume koncerna GoodYear-Dunlop-Fulda-Sava-Debica.

 

Se pravi bo? prej dobu kak?ne Goodyearke al pa Dunlopke s Slo oznako kot pa same Sava. Vem, da sem pred leti imel 2x Eagle F1 z napisom "made in Slovenia"

33112_1.png

Napisano

Zanimivo. :-)

 

Mislim, da bom letos menjal zimake. Jih imam ?e nekaj sezon, pa nimam ve? dobrega filinga. Zdaj sem imel nokian, katere bodo pa naslednje pa bog ve.

Bolj mi je va?no, da je po mokrem pa plundri ok. Na suhem je na?eloma ve?ina gum dobrih. Ve?krat so taki pogodji, da je mokra cesa kot da bi bil samo sneg.

 

Se pravi, trenutno mamo GY UG 8 v izboru, pa mogo?e bi ?e kako dunlopko zraven dodal. Kaj pa continental?

 

A ostali imate zimske na drugih 15 col feltnah (195/65/15) al mate to standardno 205/55/16?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.