Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni.pri?gala se mi je lu?ka napake motorja.avto vle?e normalno.gre za mazdo cx 7 2.3 turbo bencin.kak?en nasvet bi mi pri?el prav preden peljem na servis.l.p.nati

Napisano

A je blo kaj drekanja ,po?asne vo?nje in stanja na mestu predno se je pi?gala engine check ?

?e ni ve?jega bo sama ugasnila v kratkem ?e ni ?e. :unsure:

 

A je mogo?e na LPG ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je blo kaj drekanja ,po?asne vo?nje in stanja na mestu predno se je pi?gala engine check ?

?e ni ve?jega bo sama ugasnila v kratkem ?e ni ?e. :unsure:

 

A je mogo?e na LPG ?

 

ni na plin.izklopil akumulatornda se resetira ,trenutno je ok.sem pa tudi zamenjal olje in filter se mi pa pojavla ?uden zvok ko ga zaverglam ,kot da bi bil suh motor :blink: .po sekundi dveh pa te?e kot namazan :ninja: .drugace pa ga niti ne ?param ?e ?e ima tolko konjev naj jih vsaj ob?asno sprehodim #vsak vikend ko grem na morje#-saj pravim moti me le tisti ?uden zvok ob u?igu.

Napisano

Tist zvok kot bi nekdo z verigo po kosu aluminija potegnil,imam jaz ze od 80 kkm naprej,res je zoprno samo ko pa stece motor pa vtihne in je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tist zvok kot bi nekdo z verigo po kosu aluminija potegnil,imam jaz ze od 80 kkm naprej,res je zoprno samo ko pa stece motor pa vtihne in je mir.

 

KAJ MISLI? DA BI TO ROPOTALO.

:blink:

Napisano

Napenjalec verige ali pa zvon za zamik odmi?nih gredi, samo brezskrbi, nobenmu ?e ni crknilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo tudi jaz sem lastnik mazde cx7 2008 ima 77000 prevo?enih kilometrov. Tudi meni se je pojavil ta metalen zvok ob hladnem zagonu motorja. Zanima me ?e je kdo to stvar ?e popravljal in koliko to stane.

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo,

 

Sem imel enako te?avo. So mi tudi govorili, da ni panike, da je kriv napenjalec verige, ki ob mirovanju avtomobila popusti. Ko pa avto v?ge?, ga pritisk olja zopet postavi v pravilen polo?aj. Po 1 letu sem imel dovolj tega ropotanja in se odlo?il, da to zadevo popravim.

 

Ko mi je majster odprl ma?ino, pa sva ugotovila, da je veriga, ko je ob v?igu prehajala iz stanja ohlapnosti v stanje napetosti,  po?kodovala jermenico na glavni gredi (zlomljeni zobniki in imela je tudi ''luft'') ter ful spraskala ohi?je motorja oz. za??itnega pokrova. 

 

Zaradi enoletnega ?akanja sem tako moral menjati ?e jermenico, kar me je dodatno stalo cca. 450 EUR.

 

Ko sem to povedal tistim ''strokovnjakom'' (eden izmed je delal tudi na mazdinem servisu), ki so mi svetovali, da naj se kar vozim, sem jim kot dokaz pokazal to jermenico in so se vsi samo ?udili.

 

Mogo?e sem samo nesre?en primer, vendar pa ?e logi?no pomisli?, da veriga vsaki? ob v?igu, ko se napne, cukne jermenico, najbr? to res nima ''blagodejnega'' vpliva nanjo.

 

Lp

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Kolega mi je priporo?il enega mehanika, ki sicer dela na Mazdi, doma pa se ?e ''ljubiteljsko'' ukvarja s popravilom avtomobilov. 

 

Za delo in material (brez jermenice oz. da se popravim ?e nazaj: ni bila jermenica, temve? variabilni zobnik na sesalni gredi) sem pla?al 400 ali 450 EUR, ne vem to?no. Na uradnem servisu pa so mi prihladili ceno 1.500 EUR +!

 

Je pa res, da mi je ta mehanik menjal samo eno verigo in dva napenjalca. CX-7 ima namre? (tako so mi povedali) dve verigi, vendar po besedah tega mehanika, tista druga ni sporna in da je sploh ni potrebno menjati.

 

Res pa je, da bi na Mazdi seveda menjali obe in ti dali ?e garancijo na popravilo.

 

Sedaj je minilo ?e kak?no leto od te menjave in zaenkrat B.P.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.