Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na moji 6- ki GG19R6, letnik 2007, 2,0; 105 kW (140 HP) je pri 200.000 km odpovedala turbina.

Kak?ne so kaj va?e izku?nje z menjavo turbine?

Se spla?a kupit novo (kje) ali obnoviti (beja, turbine.si)?

 

Hvala za odgovore.

Napisano

Rahli popravek - 143HP ima. 140 ima motor 2.0 iz GH serije

 

Druga?e pa veliko te?av s turbinami tukaj niti ne bele?imo tako, da je to bolj izjema kot pravilo... sploh da se ti je to zgodilo ?e pri 200kkm.

33112_1.png

Napisano

Rahli popravek - 143HP ima. 140 ima motor 2.0 iz GH serije

 

Druga?e pa veliko te?av s turbinami tukaj niti ne bele?imo tako, da je to bolj izjema kot pravilo... sploh da se ti je to zgodilo ?e pri 200kkm.

 

Hvala za popravek.

 

Jebiga, tud jest sm si ?elel da bi bilo kaj druzga.

Napisano

Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vidim, da si ravno iz Medvod. Oglasi se do Simona Pelka in skupaj naredita na?rt sanacije, kako in kaj. Verjamem, da ti bo dobro svetoval in ne bo prehudih stro?kov oz. najmanj?i mo?ni pri tej zadevi. :prstgor:

 

Avto je ?e v ordinaciji pri dr. Pelku, samo zbiram ?e dodatne informacije.

Napisano

Ne popravljajo mazdinih ni delov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na ebay lahko dobim najdrazjo sredico (komplet kartusa nova) za 298?... zdej pa kir tip motorja mas povej pa sporocim :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Na ebay lahko dobim najdrazjo sredico (komplet kartusa nova) za 298?... zdej pa kir tip motorja mas povej pa sporocim :)

 

Motor: 2,0, 143 HP, tip GG, letnik 2007.

Ali potrebuje? ?e kater podatek?

Napisano

Motor: 2,0, 143 HP, tip GG, letnik 2007.

Ali potrebuje? ?e kater podatek?

 

Tip motorja... RL5C tak nekak zgleda... to je drgac za mojga 04 letnik 136

If in doubt, flat out... 

Napisano

RF7J.

 

Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih :D

Napisano

RF7J.

 

Torej sva ?e dva, ko jima je turbina odpovedala. S tem da pri meni, je bil skoraj sigurno prej?nji lastnik kriv, ker ni vliv pravo olje. Ali pa je kak servis vmes spustil. Dejansko je zaribala, ker je bil oljni kanal poln saj..in ?e se ne ma?e...zariba. Tko da, je to res kot pravi boss. Pri mazdah na?eloma ne crkujejo tako kot pri VW al pa francozih :D

 

Ja RF7J je.

Napisano

Katelo?ka ?tevilka turbine pa je: RF7J13700E.

 

nova pride: 1100 ? + DDV,

obnovljena: 380 ? + DDV,

rabljena: 600 ?.

 

?e razmi?ljam...

Napisano

RF7J imas motor pol :) do vecera povem ceno ;)

 

 

RF7J imas motor pol :) do vecera povem ceno ;)

 

 

302? nova kartusa.. enaka samo pokrova na vsaki strani ostaneta :) celotna sredica s turbino, osjo,... komplet je pa nova tovarnisko balancirana... Je pa za kak tedn pocakat ker narocim iz velike britanije... je pa OEM kvaliteta

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.