Skoči na vsebino

Nakup Mazda 3 da ali ne?


robz

Priporočeno sporočilo

Ufff po resnici povedano ne vem. V felicijo gre brez nekih te?av pa ?e neki ?are spravi? not, mazda je po merah ?e celo ve?ji avto in upam, da ne bi bilo s tem te?av. Bi blo pa treba prej seveda probat. Seveda se 6 karavan super sli?i, ampak sva omejena z $ in kilometri/letnikom avta. Vsak delavnik naredi avto 160 km (Trebnje - Menge? - Trebnje). Ne moreva si privo??it kupiti nek avto, ki ima ?e v ?tartu cca 150.000 km, ker jih bo imel v prvem letu ?e 200, v drugem ?e 250 itd

Sej to ti ?ist verjamem. Sam glih vsake neumnosti ne more? s sabo vzet. ?e sva nekako zdej s ?kodo shajala bi verjetno tudi z m3. Doti?na mi je pala v o?i predvsem zaradi malo km in dizel motorja. Za tak $ in s takimi km in od 1. lastnika s slo. poreklom je zelo malo avtov.

 

Vsakr?en predlog je dobrodo?el.

 

Zakaj pa si ne more? kupiti takega avta? Le kompromis sklene? da ga pa? zvozi? do konca. Pa glede na moderen avto ?port v SLO imenovan vrtenje kilometrov lahko glih ne vede na kaj takega naleti? pri kakem po?tenjaku. ?e pa ima? preverjen avto katerega redno servisira? pa se ti lahko tak nakup zelo obrestuje glede na nizko nakupno ceno tak?nega avta. lp.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 65
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

ja 3jka od moje ma zadnja desna vrata spodej rjava, morava opdraviti to do zime, koliko bo pri?lo, je pa vpra?anje. Na serivisu so rekl, da ma ta ma?ina ketno, tko da ni velkega servisa in ni?esar. Olje, filtri in gasa. Gume ma 15ke, tko da so super majhen stro?ek v primerjavi z mojimi 17kami, fali ?ist ni? avtu. Jst prov u?ivam, k se z njo skoz ovinke pelem kdaj pa kdaj. Zaenkrat ni ?e ni? omembne vrednega ?lo, je pa 2005 letnik pa ma 135tkm. Edin neki so ?udn bremze prjele na mokrem, k da bi nekak drsele, z zamikom. K na servisu niso najdl n? kej, kar bi blo temu vzrok, sm lepo ene parkrat na prazni AC pr 150kmh zabremzal na polno do 80, pa zdj ok primejo in ni ve? te?av :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po de?ju se ti na diskih naredi neki sloj "vode-vlage" sploh ?e nekaj kilometrov ne pritisne? na zavoro...najve?krat se to opazi na avtocesti...in takrat ima? ob?utek da ne prime no sej tudi res ne prime :) mora? ve?krat pritisniti na zavoro pa je potem OK.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kok pa pride zavarovanje drazje? Kasko? Cca 300-400eur

 

 

Pomoje ni toliko razlike ... pri kasku je odvisno, koliko je novonabavna cena... pri rednem zavarovanju pa tudi ni tak velike razlike ... Pri 2.2 175KS sestici je bilo redno+kasko okoli 800? ... s 50% bonifikacijo ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem mel glihkar zavarovanje + komplet kasko s 50% bonifikacij pa je blo cca 770?. Lani recimo ob istih pogojih 850?. Se pravi kljub dra?ji cestnini sem vseeno ceneje pri?el skozi kot pred enim letom :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem mel glihkar zavarovanje + komplet kasko s 50% bonifikacij pa je blo cca 770?. Lani recimo ob istih pogojih 850?. Se pravi kljub dra?ji cestnini sem vseeno ceneje pri?el skozi kot pred enim letom :ne vem:

 

Hvala enako. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem mel glihkar zavarovanje + komplet kasko s 50% bonifikacij pa je blo cca 770?. Lani recimo ob istih pogojih 850?. Se pravi kljub dra?ji cestnini sem vseeno ceneje pri?el skozi kot pred enim letom :ne vem:

 

Upam, da si kontaktiral tudi enega od na?ih klubskih zavarovalni?arjev, ker potem so pa to res najugodnej?e cene zavarovanja. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da si kontaktiral tudi enega od na?ih klubskih zavarovalni?arjev, ker potem so pa to res najugodnej?e cene zavarovanja. :punk:

 

bi, pa sem kroni?no brez ?asa, da bi se takole uskladil... sem se kr direkt na triglavu zmenil, da ?e bo ponudba ugodna ostanem, ? ene pa grem probat sre?o drugam.... in je zaleglo :zvizga:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bi, pa sem kroni?no brez ?asa, da bi se takole uskladil... sem se kr direkt na triglavu zmenil, da ?e bo ponudba ugodna ostanem, ? ene pa grem probat sre?o drugam.... in je zaleglo :zvizga:

 

 

Pomanjkanje casa je samo izgovor :) ... Sam sem s Ferilnom uredil skoraj vse preko maila ... Samo za papirologijo sva se zmenila v Ljubljani in uredila v parih minutah :) ... Torej en ali dva posta s prerekanji okoli politike manj, pa bi imel casa na pretek :) ...

 

 

Sicer pa si dobil kot kaze vseeno dobro ponudbo :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kok pa pride zavarovanje drazje? Kasko? Cca 300-400eur

 

Za 2.0 110kw....tako bom povedal, ker to?nega zneska raje nebi pisal, ker ne vem ?e lahko....bilo je ?e kar nekaj pod 250 eur in to osnovno + ao plus. ...seveda preko klubskega zavarovalnega agenta :notworth:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomanjkanje casa je samo izgovor :) ... Sam sem s Ferilnom uredil skoraj vse preko maila ... Samo za papirologijo sva se zmenila v Ljubljani in uredila v parih minutah :) ... Torej en ali dva posta s prerekanji okoli politike manj, pa bi imel casa na pretek :) ...

Sicer pa si dobil kot kaze vseeno dobro ponudbo :)

 

bom drug let za?el razmi?ljat prej ampak ?e vedno si mora? termin vzet in se z nekom ob uri dobit... tko pa zavijem v poslovalnico zavarovalnice, ko mam jaz cajt oziroma spotoma...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bom drug let za?el razmi?ljat prej ampak ?e vedno si mora? termin vzet in se z nekom ob uri dobit... tko pa zavijem v poslovalnico zavarovalnice, ko mam jaz cajt oziroma spotoma...

 

Moj dosedanji agent je prisel vedno kar na dom... Prej je poklical, kdaj bom doma in potem ob dogovorjeni uri prisel... Letos se je ravno tako izslo, da je bil na dopustu, ko sem kupoval avto in sem se tako zmenil potem s Ferlinom ... Zavarovalnice nisem menjal ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.