Skoči na vsebino

mazda 3 ne vzge

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ej kdorkoli mazda 3 ne vzge nc ne da od sebe tud na drug avto na kable tud obrne ne ko das kontakt kaksna ideja je akumukator tok hin al kej druzga ???????

Napisano

?e imate kak?ne "?unga-lunga" kable (tak?ne imam tudi jaz), potem ?ez njih pride premalo toka in vse skupaj ne zado??a za zagon. Poskusite s kak?nimi debelej?imi kabli in pri tem naj bosta akumulatorja nekaj minut povezana, ne takoj poskusit zagnat motorja. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e imate kak?ne "?unga-lunga" kable (tak?ne imam tudi jaz), potem ?ez njih pride premalo toka in vse skupaj ne zado??a za zagon. Poskusite s kak?nimi debelej?imi kabli in pri tem naj bosta akumulatorja nekaj minut povezana, ne takoj poskusit zagnat motorja. :prstgor:

 

ne dobri kabli vse tko naredu sam sploh ne obrne ko das kontakt ???
Napisano

Dizel ali bencin motor?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ali zabije kazalce ?tevcev ob kontaktu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ali zabije kazalce ?tevcev ob kontaktu?

 

ne nc vse normalno sveti sam ko kluc do konca obrnem pa konzolo radija cist ugasne pa ceprov radijo ugasnen ???
Napisano

ne nc vse normalno sveti sam ko kluc do konca obrnem pa konzolo radija cist ugasne pa ceprov radijo ugasnen ???

 

ho?e? re?i, da ti ostali el uporabniki delajo??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja sam ne obrne masine ko dam kontakt do konca

tud zavergla ne

 

torej ?tarter a ne (v predpostavki da so vse varovalke ok), ker ima? bencinarja lahko to testirate - porinte ga in ?e v?ge je to to, mogo?e se celo ?tarter zbudi.

 

Ponavadi se sli?i tk tk tk potiho, ?e je ?tarter blokiran

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e niti na kable ne da nobenega znaka, je kak?na glavna varovalka ali pa zaganja?. Brez raziskave in kak?nih dodatnih informacij je to vse, kar se da povedat.

Napisano

torej ?tarter a ne (v predpostavki da so vse varovalke ok), ker ima? bencinarja lahko to testirate - porinte ga in ?e v?ge je to to, mogo?e se celo ?tarter zbudi.

 

Ponavadi se sli?i tk tk tk potiho, ?e je ?tarter blokiran

 

a lahko porinem avto ce ma ketno nau nc narobe ????

 

 

a lahko porinem avto ce ma ketno nau nc narobe ????

 

sam se zdej ne slis nc tk tk je cist mrtev
Napisano

Bi samo prosil moderatorja, ?e lahko temi zdru?i - izbri?e oz. kakorkoli, ker se identi?na tema ?e vodi pod vzdr?evanje, te?ave in stro?ke.

 

Hvala! :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Veriga je bolj odporna na take dogodke kot pa jermen. Seveda pa je vseeno potrebno imeti malo ob?utka za ne?nost...

 

?e ?tarter ne da ?isto nobenega glasu, je lahko tudi klju?avnica, ki ne spusti elektrike skozi. Naredi? tako, kot je moj o?e na starem fi?kotu: s klju?em da? kontakt, potem pa v?iga? s pritiskom na knof. Ni ravno eleganto in moderno, za silo pa se da re?it... Vsaj takrat smo tako re?ili, ker se je na klju?avnico ?akalo tri mesece...

Napisano

ne vzge mi nc ne da od sebe tud na kable od drugega avta ???'

je akumulator cist fuc al kej druzga ?*????

 

kak?en ma? pa presek teh kablov?

Napisano

a lahko porinem avto ce ma ketno nau nc narobe ????

sam se zdej ne slis nc tk tk je cist mrtev

 

Ti sam guraj

 

Veriga je bolj odporna na take dogodke kot pa jermen. Seveda pa je vseeno potrebno imeti malo ob?utka za ne?nost...

 

?e ?tarter ne da ?isto nobenega glasu, je lahko tudi klju?avnica, ki ne spusti elektrike skozi. Naredi? tako, kot je moj o?e na starem fi?kotu: s klju?em da? kontakt, potem pa v?iga? s pritiskom na knof. Ni ravno eleganto in moderno, za silo pa se da re?it... Vsaj takrat smo tako re?ili, ker se je na klju?avnico ?akalo tri mesece...

 

Predvsem na sklopki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bi samo prosil moderatorja, ?e lahko temi zdru?i - izbri?e oz. kakorkoli, ker se identi?na tema ?e vodi pod vzdr?evanje, te?ave in stro?ke.

 

Hvala! :prstgor:

 

ma sploh nevem kako se zdruzi al pa zbrise :ne vem:
Napisano

ne porivaj avta s ketno !

 

Zakaj recimo ?

 

?e je ?lovk za volanom normalen in in ima vsaj malo ob?utka za kuplungo nima kj bit, ?e je pa kreten pa tud pri jermenu gre vse v kurac.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne porivaj avta s ketno !

 

Zakaj ne?

 

Veriga je veliko bolj odporna na preskakovanje kot pa jermen. Ne glede na to, kaj je na motorju, pa je pomembno, da se s sklopko dokaj ne?no dela, da ni prehitrega pospe?ka. ?e pa dela? po pameti in ne?no, je pa tako za jermen kot za verigo pravzaprav enako kot ?e bi v?igal s ?tarterjem. ?tarter deluje na vztrajnik (na zobnik okoli vztrajnika) in tako zavrti motor. Najprej po?asi, nato vse hitreje. ?e porine? in s sklopko lepo ne?no pove?e? kolesa z motorjem, se zgodi isto.

 

Po?kodbe pa vedno (ne le pri porivanju, ampak splo?no pri uporavi avta) nastanejo pri sunkoviti uporabi in ekstremnih zahtevah in spremembah: avto lahko polno nalo?i? (in ?e ve?), pa ?e umirjeno pelje?, ne bo te?av. Lahko pa s praznim pribije? v eno luknjo, pa bodo po?kodbe podvozja. Lahko ne?no v?iga? na porivanje pol leta, pa bo vse ostalo celo, lahko pa enkrat na semaforju divje pohodi? gas, pa po mo?nosti najde? kak?no luknjo ali pa grebene ali kaj podobnega, pa bo kaj polomilo...

 

Tako da dokler dela? z ob?utkom, lahko tudi poriva?. Ne bi se hvalil, a tudi dizla z jermenom smo v?igali na porivanje in je vse lepo pre?ivelo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.