Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Ceprav je bila moja ex toyota corolla 2.0 d4d tud baba...pa je bila neunicljiva....v 5 letih 500? samo...redni in jermena...

 

Zivijo, sem ze skoraj odlocen za nakup mazde 6 1.8 bencinar (2004) in me zanimajo priblizni stroski, ker vidim da nisi ravno navdusen :D

 

zanima me cena zimskih gum in poraba. Cena servisov kakor vem ni pretirana oz v mejahn normale delov pa je tut veliko (neoriginalnih)

 

Na koliko km se dela servis?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Redni servisi naj bi bili opravljeni na najve? 20.000km oz. eno leto (tisto kar nastopi prej od teh dveh pogojev). Cena pri na?em najpogostej?em serviserju (Avto Pelko d.o.o.) je 110?, kar se mi zdi zelo ugodno. Pri tem je pomemben podatek tudi, da pozabi na menjavo jermena na 120.000 in 240.000km, saj imajo bencinske Mazde6 verigo in ne jermena. :party0035:

 

Kar se ti?e cene gum, v kolikor ne misli? predimenzionirati zadev in si s tem (brez potrebe) pove?evati stro?kov (cene gum in potro?njo goriva, pa ?e kaj), potem si pa? poglej klasi?ne dimenzije; 195/65/15 in 205/55/16. :cheers:

 

Potro?nja goriva pa ra?unaj nekje med 7 in 8 litri bencina na 100 prevo?enih km, stro?ek pa si lahko ?e zmanj?a? (kar precej bencinskih Mazd lastniki vozimo naokrog z LPG gorivom, ki stane od 0,72 pa do 0,78? na liter). :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

servisi....jst kupujem dele pri stahlgruberju...neoriginal seveda....pa ?e veze mam tam...tak da je popust...menjam pa olje..filtre pri prijatelju...tak da pridem skoz ?e ceneje...ma poba kanal...je suzuki serviser in obvlada...zrihtava... :)

 

deli za mazdo so relativno poceni...dokler ne obi??e? poobla??enega... :)

 

kar pa ni rednih servisov.....si pa ne ?eli? do?iveti...jaz sem ?e vse....res pa da vozim dizelco...bencinski motor upam, da je enostavnej?i in cenej?i za vdr?evat :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozna kdo kao vredu servis v Lj kjer bi lahko preveri vozilo pred nakupom-gre seveda za mazdo :)

Volan ima nekaj lufta in se ga slisi-sumim na servo cev

 

Nagibam se k Pelku, vendar bi bilo super ce je kak se blizje, ac kozmosu bi se raje izognil.

Kdo ve pribli?en stro?ek tega?

 

hvala in lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.