Skoči na vsebino

cev za povezavo ojlnega filtra z hladilnikom ojla ...NUJNO!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav ..spet jaz ja ...

Me zanima a mogoce kdo od vas ve kje dobim se eno cevko za povezavo od olnega filtra v hladilnik ??

Pa ce lahko link al pa kar koli..

 

Cev mora biti taka .. pac pustimo barve ..Objavljena slika

 

Zadeva je pa taka ... pa se opravicujem za take velike slike ...Objavljena slika

Napisano

Poskusi pri kak?nemu lokalnemu majstru, ki dela hidravli?ne cevi, ti jo po meri naredi.

 

A termostatski ventil ima? za med hladilnik in sendvi? plato, da ti preve? ne ohladi olja?

 

Aha no ja sej en je tle v okolici pa bom sel mal poprasat ....

Ammm ne se mi zdi d ne .. a lahko kaksen link tm ce je na ksnem ebay.co.uk

Al pa link slike da vidm kako to sploh zgleda ?

Hvala ..

Napisano

tega mas na ebay kt dreka oil cooler kit pa dobis wse samo zmontiraj in tjunaj. itak je to univerzalna stvar vec al manj in ni rocket science

 

Lol cliyo boy vem vem bom narocu zdej se enga z termostatom .. ka ta ka gga imam nima termostata .. ima pa ja se dve lukni fraj za pritisk in temperaturo... aja cene pa mazda 6 ima ze pu??ene dve jami za pritisk in temp .. spodaj pri filtru .. :)
Napisano

na ne vem tale se mi je zdela posrecena k sem jo nek najdu pa sem jo kr dau

 

Ta je huda, ker jevidet da ima ?portno podvozje, pa ?e ni vsak dan da lahko da? sliko Clia z Nurburgringa. Ma? sre?o, da si na?el tako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta je huda, ker jevidet da ima ?portno podvozje, pa ?e ni vsak dan da lahko da? sliko Clia z Nurburgringa. Ma? sre?o, da si na?el tako.

 

Ja sj zato k se vid da podvozje dela da je cist u podnu. sem pa najdu se eno podobno kukr je dez pa gre vseen po treeh

 

dobr dobr sj bom nehu :)

Napisano

Najblizja trgovina s hidravliko ti naredi tako cev.

 

se bom obrnu ja k enemu s.p ka se s takimi stvarmi ukvarja pa bomo vidli ce mi bo ki resil .. sam zdej najprej cakam se nov sendvic s termostatom pomoje spet cca 1 teden cakanja :(...

Napisano

?e jaz mam eno vpra?anje. Glede na to da sendvi? pride v vsakem primeru pri oljnem filtru, je morda ?e kaka lokacija bolj optimalna za monta?o hlajenja brez sendvi?a, recimo pri oljni pumpi, pred turbino, za turbino,...?

panoramska.jpg
Napisano

?e jaz mam eno vpra?anje. Glede na to da sendvi? pride v vsakem primeru pri oljnem filtru, je morda ?e kaka lokacija bolj optimalna za monta?o hlajenja brez sendvi?a, recimo pri oljni pumpi, pred turbino, za turbino,...?

 

Hmm tolk podrobno nisem gledal sem pa zasledil pri teli moji mazdi pac 6 .. da ima pod olnim filtrom puscena dva inbus vijaka .. no jst bom tja notri dal merilec temperature olja in pritiska .. dalo bi se pa tudi pomoje povezati hladilnik ke gor ... cene mam pa jst ta sendvic odvec pa ce ga ho?e? ti ga lahko prodam za smesno ceno ..pac jst sm si narocil novega s termostatom ...
  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ok, potem prosim ne pozabi se dodati karbonsko nalepko na tank, ker bo prvi del premocan za zadnjega.

 

Ne bom pozabil (verjetno se kd drug ne) da provocira?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Zmontiru stvar in dobro spila .. no tm pri olnem filtru sm mogu edino malo drugace naredit ;-) cene pa dela zlo lpo :-D

 

Ne vem sem ?e vpra?al al ne, pa vseeno, zakaj posebej hlajenje olja, kaj je s seriskim narobe, tuning ????

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem sem ?e vpra?al al ne, pa vseeno, zakaj posebej hlajenje olja, kaj je s seriskim narobe, tuning ????

 

Jaa pac men se zdi da je bolse da olje zacne krozit tm pri 90°C ... se tudi motor ne greje tolk .. pa kadar ga vredu teram pride olje tudi tudi na 95-100°C .. tko da sam z originalnim hladilnikom nevem more kr vredi gret motor ... cene pa ja bo tuning vse kakor :prstgor:
Napisano

Ne vem sem ?e vpra?al al ne, pa vseeno, zakaj posebej hlajenje olja, kaj je s seriskim narobe, tuning ????

 

pri na?ih ?est valjnikih je to smiselno delat, ker se grejejo ko nvem kaj... ne zastopm pa res kaj je tega treba pri turbo dizla?u, ki ma (oz. more met) ?e serijsko narjeno dobro hlajenje :)

Napisano

Serijsko naj bi blo o?itno bol ?voh, tko da se da zbol?at ?e ?e sam zamenja? cevi s tistimi z luknjami za bol?e hlajenje :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.