Skoči na vsebino

Odprt izpuh na Mazdi 6


qwerty

Priporočeno sporočilo

Na mazda 6 forumu je eden to naredil in pridobil skoraj 50nm in 20hp... pa se manj dusi masino... Ne gre se mi za zvok ampak samo da spravim luft lepse ven ce mi ze lepse not vlece :) Sej ne nareim nic ce lahko vec pozauga ce enako ven spravi... Rad bi samo vecji pretok medtem ko bodo lonci in pac te stvari ostale... rad bi mel tih stroj... kadi pa zard mene lahk kolk ce... sej je za mano ne pred mano ;)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na mazda 6 forumu je eden to naredil in pridobil skoraj 50nm in 20hp... pa se manj dusi masino... Ne gre se mi za zvok ampak samo da spravim luft lepse ven ce mi ze lepse not vlece :) Sej ne nareim nic ce lahko vec pozauga ce enako ven spravi... Rad bi samo vecji pretok medtem ko bodo lonci in pac te stvari ostale... rad bi mel tih stroj... kadi pa zard mene lahk kolk ce... sej je za mano ne pred mano ;)

 

Ha ha ha ha ha ha

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej mam jaz en izpuh malo ve?ji doma........sicer je od ?toreta ampak mislim da bo pasal na tvoj traktor. Querty na traktor lahka kve?jemu kak vitel namontira? :P

 

:jezicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne razumem, zakaj na dizla ne bi dal izbolj?an izpuh?

 

?e jih davajo na bencince s pol?em, potem funkcijsko tudi pri dizlu nekaj dose?e?...

 

QWERTY: pazi samo, da bo izpuh pametno narejen, brez odve?nih kolen in zavojev, ?e enostavno pove?a? presek in ubere? obstoje?o pot standardnega izpuha, bo? pridobil samo malenkost...

 

ne pozabi, da tudi vmesni deli izpuha igrajo pomembno vlogo (lonci) pri potovanju izpu?nih plinov...

 

aja, pa pozanimaj se o sajavosti na tehni?nem ;) koliko je ?e tolerirana...

 

?e da? pa direkt cev brez loncev, bo pa avto grdo sli?at... bo pihalo in tulilo iz auspuha...

 

je mel kolega na BMW 120D, remap+izpuh je bila kar lepa razlika...

 

aja... remap vla?it po forumu ni najbolj pametno ;) razen ?e je hom...

 

 

evo omenjenega bemfa

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej o tem govorim ker mi je kolega gledu avspuh in se vije kot alpsa avtocesta okol vsega namest da bi sel direktivo...

 

Mel pa nisem namena brez vsega ker je pol to honda stil... hocem resonator na sredi in lonec na koncu. Menila sva se pa vse od dumppipe pa do celotnega inox izpuha... In na koncu prisla na idejo da bi verjetno fi60-65 bil najbolj primeren. In se bi naredilo vse od turbine do konca :) Se homologira lonec na koncu in imas mir... Samo glede plinov se nisem se pozanimal kako in kaj :)

Najprej morem najdit majstra ko bi to urng nardil...

Ni mi pa jasno... ivar pravi da nimam katalizatorja... kaj pa je tista vlka grda skatla z neko sondo not takoj za turbotom?? :blink:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

Na mazda 6 forumu je eden to naredil in pridobil skoraj 50nm in 20hp... pa se manj dusi masino... Ne gre se mi za zvok ampak samo da spravim luft lepse ven ce mi ze lepse not vlece :) Sej ne nareim nic ce lahko vec pozauga ce enako ven spravi... Rad bi samo vecji pretok medtem ko bodo lonci in pac te stvari ostale... rad bi mel tih stroj... kadi pa zard mene lahk kolk ce... sej je za mano ne pred mano ;)

 

Ola ola usaj se eden vec ka isto razmislja k jst :notworth::punk:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.