Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo.

 

Moja M6 (2008, 143KM) se je kot ka?e odlo?ila, da se ji ne da ve? po AC vozit... :blink:

 

?e leto?njo pomlad sem ugotovil, da po kak?nih 15 ali 20 minutah vo?nje s tempomatom po AC preneha delovati gretje in za?ne v kabino pihati zrak z zunanjo temperaturo (?e je zunaj -10, bo pihalo s tisto). Imam ponavadi nastavljeno avtomatiko (brez klime) na 22 stopinj. Ko neha gret, ne pomaga ali navijem temperaturo na 29 stopinj, on bo pihal leden zrak ob enakem prezra?evanju. Edino kar pomaga je, da spustim hitrost na okoli 80 km/h, potem se pa obrati ventilatorja pove?ajo na MAX in v kabino pripiha topel zrak. Seveda nazaj pospe?im in ?ez par km spet ista situacija...

 

Trenutno naredim cca 97% vo?nje po AC, druga?e je pa povpre?je okoli 80 do 90% ACja...

 

Pozimi ali spomladi je bilo pa dodatno vgrajeno daljinsko vklapljanje webasta, kar je bila po eni strani odli?na investicija, po drugi je pa mislim da prineslo te te?avice. Tudi ob predelavi dodatno vgrajena preto?na ?rpalka ne po?lje toplega zraku v kabino... Na servisu jim ne javi ni?, pa tudi mehanik mi ni verjel, dokler ga nisem peljal en krog... Potem je bila pa menjana logika od prezra?evanja (kar pa? pride za tistimi tremi gumbi na armaturi, za rabljeno sem dal 160?), vendar se je potem otoplilo in napaka je "izginila".

 

Ker se pa sedaj zunaj spet ohlaja, se je negretje spet pojavilo in spet postalo rahlo neprijetno, pa tudi spu??anje hitrosti na 80 km/h je rahlo nevarno... To se dogaja samo pri vo?nji po AC/HC.

 

Ima kdo kak?no idejo?

 

Hvala

Napisano

tvojo nisem ni? druga?e predelal kot 20 drugih, tako da webasto te?ko verjamem, ?e webasto zjutraj ogreje vsaj motor in ne kabine, pomeni da deluje tako webasto in tudi pumpica (pomeni da kro?i voda po vsem sistemu).

 

Takrat sem ti omenil, da sumim loputo v sistemu prezra?evanja - le ta se odpira in zapira ter po potrebi dovaja topel zrak, krmili se pa preko senzorjev, motor?kov itd....tudi senzorja za zunanjo temperaturo. In tega noben instrument ne zazna

Tako da lahko je mehanizem - motor?ek.

 

Ne poznam tega sistema zadaj - mogo?e kdo kaj ve? ve o tem bolj detaljno.

 

 

http://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f1a0976/0

 

to imam v mislih

 

Inside the glovebox area, you will see the access door for the cabin air filter. Above that is a servo motor that controls the recirc flap. To the left of the filter are two more servo motors; one on top of the other. The upper-left motor controls whether air blows out of the top vents or the floor vents. The lower-left motor controls the hot/cold mix. This was the motor I was very suspicious of, especially since the mechanic who fixed this problem the first time said it was a loose wire on the hot/cold rheostat.

 

I removed the lower-left servo motor and then moved the flap by hand. To do this, I unplug several connectors that prevent me from getting a torx wrench on the servo motor. (I reconnected them after taking the motor out.) Moving those wires and connectors might be important, because as it turns out, the servo motor looked perfectly fine, and moving the flap by hand made no difference in the problem. (i.e. The air got hotter and colder as I moved the flap, but never colder than 60 degrees.)

 

While the servo motor was removed, I noticed a thin black wire pair (similar to speaker wire) running to the middle-back of the dash area. I reached back in with my hand and wiggled it a little. It seems to go into the evaporator part of the A/C system, but that piece is fairly buried so I couldn't determine what the wire was for.

 

Since the cold air was still only 60 degrees at this point when I was holding the hot/cold flap by hand, I reinstalled that servo motor and check the temp again. (Still 60 degrees. *sigh* So much for my original theory.)

 

Next, I removed the cabin air filter and place my hand into the opening to feel the temperature of the air flow. WARNING - CAUTION - DANGER! The airflow pulls your hand downward into the rotating fan, so please be careful while doing this.

 

I notice the air flowing through the filter box felt very warm. I turned recirc on and off a few times and saw the flap move, but the air temp didn't feel any different. I hit the auto mode again and then manually turned down the fan speed. (I repeat - "fan speed," not the temp knob.) Up to that point I was letting the computer control fan speed. My hand started feeling cooler! I checked my vent temperature and it was dropping below 60. Finally! After a while, I turned the fan speed up and the vent temp continued to drop. Even after I turned the auto-climate control back on, everything still worked.

 

One other possibility was that my engine was idling for around 45 minutes during my investigation. It is possible that something started working just because of that.

 

CONCLUSION:

 

I'm not sure what finally fixed the problem, but that's everything I did as best I can remember. I really think I bumped a wire or connector that was loose. Or possibly there could be something wrong with the recirc flap. That servo motor always moved during my tests, but perhaps the flap wasn't seating itself correctly and allowing hot air in from the outside when it wasn't suppose too.

 

?e en opis

There is a valve under the dash that controls the fluid flow from the engine cooling system to the heater core inside the car. When you turn the temp control on the AC unit it opens or closes this valve with a cable running from the control to the valve, if its not hooked on properly this may prevent the heater from getting adequate flow from the motor. I'm not sure which one it is though, there is a cable for the heater's valve, and one for the floor/dash/defrost vent selector too. If I'm not mistaken you can access both by removing the glovebox, one is right behind it, the other is more centered in the dash. I would drop the glovebox and take a look at these cables. They should both move an actuator at the end of the cable when you turn the control knobs, if either one isn't hooked up or hooked up improperly that could be your problem. Hope its as simple as that. Good luck

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zadnji odstavek je LA?, to imajo samo vsa evro jetra od avtov !

Pri mazdi VEDNO kro?i voda skozi "radiator" v kabini, je samo loputa ki usmerja zrak , ali gre skozi ali ne in koliko.

 

Kaj pa temperatura motorja, je ok ?

 

Koli?ina antifriza je ok ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zadnji odstavek je LA?, to imajo samo vsa evro jetra od avtov !

Pri mazdi VEDNO kro?i voda skozi "radiator" v kabini, je samo loputa ki usmerja zrak , ali gre skozi ali ne in koliko.

 

Kaj pa temperatura motorja, je ok ?

 

Koli?ina antifriza je ok ?

 

to loputo mislim.....a ne najdem drugega na netu o tem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok samo tam pi?e VALVE, to je ?e zmeri ventil. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ziv.

 

Jure nisem misli, da si ti kaj narobe uredil! niti najmajn! sem samo omenil, da se je po vgradnji za?elo. Kar si ti noter zmontiral in v tistih pogojih (mraz) deluje braz problema in sem z izvedbo zelo zadovoljen!

 

Sem se pa sedaj res spomnil, da si omenjal neko loputo. Ali se to se da menjat (cena??) al popravit al karkoli? Nebi pa ?el na uradni servis, kjer morda ?e niti ne vedo da to obstaja in bo pri?le prej vse ostalo na vrsto za menjavo (popravljajo tako ne ve?)...

 

Temperatura motorja je pa konstantna (kazalec je vedno na polovici). Antifriza je pa tudi dovolj.

 

A je mo?no, da je ?el kak senzor, ker se to vedno zgodi na AC, do 80km/h deluje brez te?av... Kakor da vse skupaj na nek na?in zmrzne. Piha toplo, potem pa kar naenkrat mrzlo.

Napisano

ziv.

 

Jure nisem misli, da si ti kaj narobe uredil! niti najmajn! sem samo omenil, da se je po vgradnji za?elo. Kar si ti noter zmontiral in v tistih pogojih (mraz) deluje braz problema in sem z izvedbo zelo zadovoljen!

 

Sem se pa sedaj res spomnil, da si omenjal neko loputo. Ali se to se da menjat (cena??) al popravit al karkoli? Nebi pa ?el na uradni servis, kjer morda ?e niti ne vedo da to obstaja in bo pri?le prej vse ostalo na vrsto za menjavo (popravljajo tako ne ve?)...

 

Temperatura motorja je pa konstantna (kazalec je vedno na polovici). Antifriza je pa tudi dovolj.

 

A je mo?no, da je ?el kak senzor, ker se to vedno zgodi na AC, do 80km/h deluje brez te?av... Kakor da vse skupaj na nek na?in zmrzne. Piha toplo, potem pa kar naenkrat mrzlo.

 

Nisem mislil da si mene kaj krivil, sploh ne. Opisujem zgodovino. Ce ti vse dela pred tem zgleda rez loputa, vcasih je dovolj da se vse mal preruka, lahko da je kaj sneto.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisem mislil da si mene kaj krivil, sploh ne. Opisujem zgodovino. Ce ti vse dela pred tem zgleda rez loputa, vcasih je dovolj da se vse mal preruka, lahko da je kaj sneto.

 

 

Prerukam? Kako? macola, pa tol?em po vsem kar vidim? drugega ne se bom vsaj segrel... :huh:

 

hecam se!

 

Kje se sploh ta "?katla" z loputo nahaja?

 

Sem pa sedaj na hitro prebral za?etek:

 

SYMPTOMS:

 

- A/C is not cold enough in summer.

- Heat is not hot enough in winter.

- Small changes to temperature dial cause big change in vent temperature.

 

Sva bila poleti v ?rni Gori. Zunaj 35+ stopinj, v kabini nastavljeno na 25 stopnji, ampak jih ni doseglo, prej bi rekel, da jih je bilo 30 ali ve?, ker sva se kuhala in je bilo v?asih bolje odpreti okno... Motor pa normalno hladen/topel...

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni.

 

Da malo osve?im temo...

 

Danes je gretje komplet crknilo. Ne pomaga ni?, Vedno piha zrak z temperaturo ki je zunaj. Ali navijem na 29 stopinj ali dam na 15 stopinj, bo pihalo enako (zjutraj mrzlo).

Varovalke so cele.

vebasto deluje

teko?ine je dovolj

 

Eno vpra?anje ?e dodatno. Ko pritisnem gumb OFF za prezra?evanje, se na zaslonu ugasne "oznaka" za hitrost prezra?evanja in nastavitev temperature. ostane pa "mo?i?ek". ?e vedno pa lahko izbiram kam bo pihalo iz zra?nikov. ker do sedaj nisem dajal pozornosti... A se ne ugasne na zaslonu vse kar se ti?e prezra?evanja?

 

Tole sem na?el na netu (http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?123788801-Heater-Problems), pa kot vidim je nekej kot je rekel Yavavar (ventili, ?ice,..):

There is a valve under the dash that controls the fluid flow from the engine cooling system to the heater core inside the car. When you turn the temp control on the AC unit it opens or closes this valve with a cable running from the control to the valve, if its not hooked on properly this may prevent the heater from getting adequate flow from the motor. I'm not sure which one it is though, there is a cable for the heater's valve, and one for the floor/dash/defrost vent selector too. If I'm not mistaken you can access both by removing the glovebox, one is right behind it, the other is more centered in the dash. I would drop the glovebox and take a look at these cables. They should both move an actuator at the end of the cable when you turn the control knobs, if either one isn't hooked up or hooked up improperly that could be your problem. Hope its as simple as that. Good luck!

 

Bo treba malo razdret pri sovozniku pa si malo ogledat... Ali ima pa kdo kak?en drugi predlog?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.