Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem je tak. ?e ve? kot leto in pol mi rumena lu?ka check engine nekaj ?asa gori in nekaj ne... Zdaj se moram poglobiti in zadevo zrihtati. Ko lu?ka gori sem opazil da mi avto pije dva litra ve? in tudi ne potegne tako kot bi moral!!! Bil sem pri mehaniku in ka?e napako za egr ventil. Napako smo brisali in ni? ne pomaga. Zdaj sem naredil glavni servis in o?istili smo egr ventil, brisali napako in spet isto. ?eprav gre zdaj avto bolje ?e zarad servisa. Vseeno ko lu?ka ne gori avto potegne tk ko more. Ko lu?ka gori pa ne gre tako kot bi moral in pije dva litra ve?. Nekaj ?asa nazaj mi je en mehanik ugotovil da je kao nek regulator zraka pod pokrovom motorja. Sliko sem dodal in ozna?il. Tak bel priklop je. Tistega je izklopil in je rekel na grem en krog in ?e se pri?ge lu?ka potem je to to... Je reku kao regulator zraka. Zdej pa nevem to?no a je al ni... Katerega najbol?ega mehanika za Mazdo mi priporo?ate? Druga?e je mazda 6 dizel letnik 2004 prevo?enih 185.000 km. Sem iz Velenja. Ampak grem ve?krat na Gorenjsko, tako da ?e je kje kak mehanik v okolici ljubljane ali kje... Prosim in hvala za pomo?. Lp

post-7616-1385321425_thumb.jpg

Napisano

A ve? za kakega dobrega rabljenega? Ker nov je drag....

 

vem, da je drag, za rabljenega iz anglije (ebay) za Mazdo 3 sm dal 100? ;)

Napisano

vem, da je drag, za rabljenega iz anglije (ebay) za Mazdo 3 sm dal 100? ;)

 

In pravi? da je iz Anglije zelo dober? No sej zdej ?akam, da mi en kolega sporo?i ko kao rihta dele full cenej iz nem?ije. Nove dele. Bomo vidli ?e mi ga zrihta od 100 do 150 eur novga potem raj novga vzamem. ?e ne pa ebay! :)
Napisano

In pravi? da je iz Anglije zelo dober?

 

sej u bistvu nima veze s kje je, rabljen je pri nas al pa v tujini isti ?moren :D btw, ?e ga boste menjal ga blendiraj, avto pol veliko bolj?e lavfa, pa ?e zabija se ti ne ;)

Napisano

sej u bistvu nima veze s kje je, rabljen je pri nas al pa v tujini isti ?moren :D btw, ?e ga boste menjal ga blendiraj, avto pol veliko bolj?e lavfa, pa ?e zabija se ti ne ;)

 

Ja sam problem pri blindiranju je ta, da moj letnik 2004 naprej ima elektroniko na vrhu in elektronika zaznava. ?e ga blindiram mi bo vseeno lu?ka skoz gorela! To potem ni dobr ker neve? ?e je kaj druga narobe! Do letnika 2003 kateri so blindirali gre avto bolje ja ker nima elektronike! V tem je problem ker mi smo ga o?istili in vseeno elektronika zazna nepravilne izpuhe! Lp
Napisano

Ja sam problem pri blindiranju je ta, da moj letnik 2004 naprej ima elektroniko na vrhu in elektronika zaznava. ?e ga blindiram mi bo vseeno lu?ka skoz gorela! To potem ni dobr ker neve? ?e je kaj druga narobe! Do letnika 2003 kateri so blindirali gre avto bolje ja ker nima elektronike! V tem je problem ker mi smo ga o?istili in vseeno elektronika zazna nepravilne izpuhe! Lp

 

Jaz sem ga blendal in gre avto bolje.

Imam pa istega z elektroniko kot ti.

Bral sem na tujih forumih, da sta se nekaterim

tudi po zamenjavi ?e vedno pri?gali obe lu?ki.

 

 

Napisano

Jaz sem ga blendal in gre avto bolje.

Imam pa istega z elektroniko kot ti.

Bral sem na tujih forumih, da sta se nekaterim

tudi po zamenjavi ?e vedno pri?gali obe lu?ki.

 

Ja vse lepo in prav. Sam kako naj potem vem, ?e je kaj drugega narobe ?e lu?ka gori... Sej ve? da je ta lu?ka za vse... Jaz nimam sistema proti zdrsovanju itd... Tako da imam samo chk engine lu?ko kar se tega ti?e... Moral se bom oglasiti pri avto pelko. Ta bo verjetno znal najbolje svetovati kar se ti?e blindiranja itd... Lp.
Napisano

Jaz sem ga blendal in gre avto bolje.

Imam pa istega z elektroniko kot ti.

Bral sem na tujih forumih, da sta se nekaterim

tudi po zamenjavi ?e vedno pri?gali obe lu?ki.

 

Avto gre res bol? jst sm meu po blindiranju in ?i??enju mir ene par kKM zdej se mi pa redno pri?igajo na okoli 300km...a obstaja kak?n recept za lu?ke razn da ?e njih "blindiram"? :D

Napisano

Ko gre? na Gorenjsko, se res naro?i spotoma pri Simonu Pelku v Medvodah in bosta skupaj na?la ugodno re?itev. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Avto gre res bol? jst sm meu po blindiranju in ?i??enju mir ene par kKM zdej se mi pa redno pri?igajo na okoli 300km...a obstaja kak?n recept za lu?ke razn da ?e njih "blindiram"? :D

 

Ja.Tako, da zablidira? s kladivom une dve lu?ke. :zvizga:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.