Skoči na vsebino

Iskanje avtodelov - kako?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

 

Trenutno izdelujem iskalnik avtodelov in nekako ne morem najti pametnega na?ina kako to naredit.

 

Melo gledam po netu in je precej razli?nih kombinacij:

* amazon ima tako da prvo izbere? letnik potem znamka in potem model (http://www.amazon.com/b/?node=15684181)

* autoteilemann ima tako da prvo znamko potem letnik in potem model (http://www.autoteilemann.de/)

* ve?ina folka pravi da bi prvo zbralo znamko potem model in potem letnik (nekako tko http://www.avtodeli.com/)

 

Kako bi vi najraje iskali avtodele? Po kodi motorja :)?

Napisano

Zdravo

 

Trenutno izdelujem iskalnik avtodelov in nekako ne morem najti pametnega na?ina kako to naredit.

 

Melo gledam po netu in je precej razli?nih kombinacij:

* amazon ima tako da prvo izbere? letnik potem znamka in potem model (http://www.amazon.com/b/?node=15684181)

* autoteilemann ima tako da prvo znamko potem letnik in potem model (http://www.autoteilemann.de/)

* ve?ina folka pravi da bi prvo zbralo znamko potem model in potem letnik (nekako tko http://www.avtodeli.com/)

 

Kako bi vi najraje iskali avtodele? Po kodi motorja :)?

 

firma

model

letnik

tip ?asije (karavan, limo)

motor

 

?e bolje a bolj za tehni?ne tipe pa je po kodi proizvajalca. Zahtevnej?i iskalniki imajo narejen cross link reference tovarni?ke kode z vsemi ostalimi proizvajalci delov, samo en mali primer: vpi?e? kodo amortizerja in dobi? HR, Koni, Monroe...itd itd

 

Ampak v mislih imam prave avtodele. To je zame iskalnik :macek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Juresov predlog je ?e najbolj podroben. Ve?ina ljudi pa? izbere najprej proizvajalca, model/oprema/motor, letnik. ?e je opcija tudi po tipu ?asije in tipu motorja ?e toliko bolje. Oziroma, ?e se da iskati tudi po sklopu in serijskih ?tevilkah. Odvisno kako natan?en program dela?, oziroma za potrebe koga bo to? ?e bo za laika je bolje, ?e je enostavno, kdor se pa vsaj malo spozna pa raje i??e po kodah, je bolj direktno.

Napisano

Zdravo

 

Trenutno izdelujem iskalnik avtodelov in nekako ne morem najti pametnega na?ina kako to naredit.

 

Melo gledam po netu in je precej razli?nih kombinacij:

* amazon ima tako da prvo izbere? letnik potem znamka in potem model (http://www.amazon.com/b/?node=15684181)

* autoteilemann ima tako da prvo znamko potem letnik in potem model (http://www.autoteilemann.de/)

* ve?ina folka pravi da bi prvo zbralo znamko potem model in potem letnik (nekako tko http://www.avtodeli.com/)

 

Kako bi vi najraje iskali avtodele? Po kodi motorja :)?

 

Obe varijanti bi mogle biti, ?e ?lovek ve kodo vpi?e le to, ?e ne pa ,znamka-model-oblika karoserije-motor-....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Delam na?eloma za oboje :)

 

Od vozila imam podatke:

* Znamka

* Model

* tip

* Letnik izdelave (od-do) oz. modelno leto ali kako bi temu rekel

* Karoserija

* Pogon

* Tip goriva

* Mo? motorja

* Prostornina motorja

* ?t. cilindrov

* ?t. valjev

* ter kodo motorja

 

Na?eloma je baza identi?na tisti ki jo imajo pri autoteilemann :)

 

Katere podatke imam pa o izdelku bom pa danes ugotovil ko jih bom cca. 300 dodal v bazo.

 

Bom za za?etek naredil kar tako kot je jures predlagal. Znamka, model -> prika?e vse tipe in ponudi filtre za letnik, karoserijo in motor

Napisano

Delam na?eloma za oboje :)

 

Od vozila imam podatke:

* Znamka

* Model

* tip

* Letnik izdelave (od-do) oz. modelno leto ali kako bi temu rekel

* Karoserija

* Pogon

* Tip goriva

* Mo? motorja

* Prostornina motorja

* ?t. cilindrov

* ?t. valjev

* ter kodo motorja

 

Na?eloma je baza identi?na tisti ki jo imajo pri autoteilemann :)

 

Katere podatke imam pa o izdelku bom pa danes ugotovil ko jih bom cca. 300 dodal v bazo.

 

Bom za za?etek naredil kar tako kot je jures predlagal. Znamka, model -> prika?e vse tipe in ponudi filtre za letnik, karoserijo in motor

 

 

Ne razumem najbolje, kak?na je razlika med ?tevilom cilindrov in ?tevilom valjev. A ni ponavadi enaka? :ne vem:

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ne razumem najbolje, kak?na je razlika med ?tevilom cilindrov in ?tevilom valjev. A ni ponavadi enaka? :ne vem:

 

pardon.

 

?tevilo cilindrov in ?t. ventilov :)

Napisano

Ne razumem najbolje, kak?na je razlika med ?tevilom cilindrov in ?tevilom valjev. A ni ponavadi enaka? :ne vem:

 

* Tip goriva

* Prostornina motorja

* ?t. cilindrov

* ?t. valjev

 

?e da? v izbiro paleto, ki jo je dal proizvajalec je tole samo beganje...

na primer CD 2.2 ali TDI143, 2.0 Mpi - to je vse tu notri.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo kon?no uspel naredit do konca:

 

Iskalnik je na voljo: http://salomon.si/oglasi/motorna-vozila/novi-rezervni-deli

 

Na koncu sem se odlo?il, da bom zaradi la?je izbire dal letnik pred model. S tem v ve?ini primerov (nekje so na ?alost ?e napake) precej dobre omeji? modele in poenostavi? izbiro.

 

Artiklov je dobrih 200k in tudi za mazde je kar precej izbire. ?e ne drugega vsaj okvirn stro?ek ko kaj crkne (khm....mislem pa? potro?ni material ker na mazdi ni? ne crkne :danzoman: )

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.