Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Vozim Mazdo 5, 2.0 diesel, l.2006 in imam te?ave pri jutranjem v?iganju...v tednu dni se mi je zgodilo dvakrat. Enostavno zjutraj, ko ?tartam v slu?bo mi avto no?e v?gat oz. ga neki full zatrese kokr da bi tekel po "dveh valjih" oz. kokr da ni pravega izgorevanja al ne vem kaj. Po kakih 15-20 zagonih nekako uspem...sm iz primorske tako, da nekega hudega mraza letos sploh ?e ni bilo. Baterija je nova...imam 133 000 km in pred 10 000 je bil narejen velik servis.

 

Je imel mogo?e kdo od vas kake podobne izku?nje? Ne vem kaj naj bi bil vzrok...

 

Lp

Napisano

Daj malo gasa ko ga v?iga?, ga dr?i in poro?aj kaj se je spremenilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

stari dobri ventil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljen...

 

Ko se mi to zgodi, probam dr?ati gas...na vse mo?ne na?ine :blink:

 

Nekapiram, mi malo razlo?i? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pinarello mogo?e proboj zjutraj takoj priklopiti na tester ko za?ene? motor :prstgor: verjetno je problem dobiti tester :blink: lp ale? kp. :cheers: ps, kje si doma

Napisano

Jaz sem imel problem z vziganjem zjutraj. Je vzgala pa ce pol minute pa crknla in po ene 3 minutah verglanja vzgala komej. Pa sm jo mogu drzat na gasu 2 minutui da se je segrela tok da ni spet crknla . Vzrok pa zelo star filter goriva. Po mnjavi teh tezav ni vec. Mogoce razmislek v tej smeri...

Napisano

Jaz sem imel problem z vziganjem zjutraj. Je vzgala pa ce pol minute pa crknla in po ene 3 minutah verglanja vzgala komej. Pa sm jo mogu drzat na gasu 2 minutui da se je segrela tok da ni spet crknla . Vzrok pa zelo star filter goriva. Po mnjavi teh tezav ni vec. Mogoce razmislek v tej smeri...

 

ja se strinjam. sem imel na 6-ki podobne te?ave pa je bil samo filter kriv.

menjaj filter, pa mora it ma?inca.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.