Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo 6 letnik 20003 bencinar 2.0. Avto mi je na morju za?el kuhati in sem se odpeljal do prvega serviserja, da mi je odstranil termostat. Peljal sem se naprej vse lepo in prav, temperatura je bila OK, diagnoza zani? termostat. Ko peljem k mehaniku zamenja termostat, avto spet kuha, nabija kompresijo. Prepihana dihtunga na glavi. Ko je menjaval dihtungo je zamenjal ?e vodno ?rpalko tukaj sledi ?ok. Vodna ?rpalka je bila zaribana, lopatice vse zlomljene seveda jih ni nikjer. Zanima me kako sedaj spraviti te lopatice ven, kje so in ali je sploh mogo?e brez tega kot, da se razkoplje celo ma?ino.

 

lp, marko

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo 6 letnik 20003 bencinar 2.0. Avto mi je na morju za?el kuhati in sem se odpeljal do prvega serviserja, da mi je odstranil termostat. Peljal sem se naprej vse lepo in prav, temperatura je bila OK, diagnoza zani? termostat. Ko peljem k mehaniku zamenja termostat, avto spet kuha, nabija kompresijo. Prepihana dihtunga na glavi. Ko je menjaval dihtungo je zamenjal ?e vodno ?rpalko tukaj sledi ?ok. Vodna ?rpalka je bila zaribana, lopatice vse zlomljene seveda jih ni nikjer. Zanima me kako sedaj spraviti te lopatice ven, kje so in ali je sploh mogo?e brez tega kot, da se razkoplje celo ma?ino.

 

lp, marko

 

Pozdravljen Marko :D

No ja s tem avtom bos imel kar precej stroska in sicer te lopatice po mojem mnenu jo v hladilniku za motor in hladilniku za gretje kabine in seveda not po tistih jamcah po blokih motorja in glave .. pac problem je v tem da s tem imas ce mene prasas res veliko strosku ker avto ti je zakuhal vse kakor bo tre a glavo na cncju poglihat cene ti bo dihtongo na glavi cer par tisoc km spet prebilo vem ka men je tko na nubiri nrdilo.. pole bati so za nic ker jih je sprala voda avto tud ne vlece vec tko kakor je prej .. je tako.?

Pac bate bo treba nove in obrocke .. priporocam tudi menjavo ojnicnih lezajev .. in seveda zazeljeno je da si mehanik vzame cas in da lepo opuca ven iz vseh jamic te kose vetarnice .. ker seveda bo prislo do istega problem .. ocitno si moral imeto kaksen koscek nwm koga v motorju oz. V hladilni tekocini in zato se je tudi tako zgodilo .. aja pa hladilnik je tudi zazeljeno zamenjat ker teh kosckov nebos vec opucal ven .. pac svetujem ti da se avta znebis verjamem pa da to je tezko sploh ce ti je pr srcu kakor meni moja ;-) .. aja pa p.s za v bodoce majhen namig ce ti bo avto kuhal kar upam da ne vc pac ne ta bilo kaksen je dobro tudi gretje kabine dat na max da piha vn in da greje saj tako ga se dodatno ohladis ...

Napisano

Kak?ne oblike je mazda, je karavan? poizkusite v kontra smeri oprat motor, in vse komponente, potem zravnat glavo, novo dihtungo in pumpo, najbolje pa je, da obi??e? Avto Pelko pa ti bo svetoval kako dalje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

Da mazda je 6 karavan. V tej smeri ?tudirama z mehanikom da bi se poizkusil motor opravi pod pritiskom v kontra smeri. Sporo?am dalje kako in kaj.

 

lp, marko

Napisano

Pozdravljeni,

 

Da mazda je 6 karavan. V tej smeri ?tudirama z mehanikom da bi se poizkusil motor opravi pod pritiskom v kontra smeri. Sporo?am dalje kako in kaj.

 

lp, marko

 

?e bo? pa prodajal pa povej ker ti avti so zelo hvale?ni, na moji biv?i imamo sedaj 316000 letnik 2001 in je potrebno menjati rezervoar goriva, kar znese cca 130? za novega, motor pa no?e in no?e ?reti olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

Da mazda je 6 karavan. V tej smeri ?tudirama z mehanikom da bi se poizkusil motor opravi pod pritiskom v kontra smeri. Sporo?am dalje kako in kaj.

 

lp, marko

 

Veliko srece :cheers:
Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo 6 letnik 20003 bencinar 2.0. Avto mi je na morju za?el kuhati in sem se odpeljal do prvega serviserja, da mi je odstranil termostat. Peljal sem se naprej vse lepo in prav, temperatura je bila OK, diagnoza zani? termostat. Ko peljem k mehaniku zamenja termostat, avto spet kuha, nabija kompresijo. Prepihana dihtunga na glavi. Ko je menjaval dihtungo je zamenjal ?e vodno ?rpalko tukaj sledi ?ok. Vodna ?rpalka je bila zaribana, lopatice vse zlomljene seveda jih ni nikjer. Zanima me kako sedaj spraviti te lopatice ven, kje so in ali je sploh mogo?e brez tega kot, da se razkoplje celo ma?ino.

 

lp, marko

 

Fuk svetoven. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdravo,

 

Kon?no dobil avto nazaj. Ni bilo druge kot motor raztaviti, spet vzeti glavo dol in s?istiti celoten blok in hladilni sistem. Sedaj deluje in upam da bo ?e dolgo.

 

lp, marko

Napisano

Zdravo,

 

Kon?no dobil avto nazaj. Ni bilo druge kot motor raztaviti, spet vzeti glavo dol in s?istiti celoten blok in hladilni sistem. Sedaj deluje in upam da bo ?e dolgo.

 

lp, marko

 

Lahko samo upas da se ni kje kaksen koscek od pumpe .. in da se bo spet zagozdil v pumpo ka pole jo bo spet zmlelo :angry2:

Cene pa srecno :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.