Skoči na vsebino

Nova sestica ima vgrajen "radar jammer" :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

to se je meni pogosto dogajalo, sedaj je mir. verjetno se je medtem razvedelo in me ne ustavljajo ve? :)

Jaz sem sedaj prvic naletel na rocni merilnik, odkar imam avto s serijsko vgrajenim motilcem ;)... prej sem samo bral o tem... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Tudi sam lahko potrdim zgoraj navedeno.  Sem imel sre?anje z radarjem. sicer sem vozil po omejitvi 50km/h (z tempomatom).Policist pa je meril iz nasprotne smeri( se pravi na nasprotnem voznem pasu). Pa me je preusmeril k sebi, ter kar arogantno zahteval dokumente. Nato pa 'Kje imate motilec ' ????. Ker sem ga globoko  pogledal, je nadaljeval-'kaj pa imate tisto spredaj''. Sem rekel radarski tempomat.

MI izro?i dokumente, ter vpra?a ?e je to serijsko . Pa jaz' ja'

 

Nato sem ga vpra?al ?e me ni mogel izmerit in potrdi, ter da mu javi napako-motilec.

 

Sedaj pa malo neumno vpra?anje.

A ta motilec deluje samo ?e je tempomat pri?gan ali tudi takrat ko ni.

Napisano

Tudi sam lahko potrdim zgoraj navedeno.  Sem imel sre?anje z radarjem. sicer sem vozil po omejitvi 50km/h (z tempomatom).Policist pa je meril iz nasprotne smeri( se pravi na nasprotnem voznem pasu). Pa me je preusmeril k sebi, ter kar arogantno zahteval dokumente. Nato pa 'Kje imate motilec ' ????. Ker sem ga globoko  pogledal, je nadaljeval-'kaj pa imate tisto spredaj''. Sem rekel radarski tempomat.

MI izro?i dokumente, ter vpra?a ?e je to serijsko . Pa jaz' ja'

 

Nato sem ga vpra?al ?e me ni mogel izmerit in potrdi, ter da mu javi napako-motilec.

 

Sedaj pa malo neumno vpra?anje.

A ta motilec deluje samo ?e je tempomat pri?gan ali tudi takrat ko ni.

 

V bistvu je tako, da te laserske merilnike moti menda SCBS ... torej sistem za zasilno zaviranje... in ne MRCC (radarski tempomat) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jap, in obeh (radarja in laserja) se ne da izklopiti - za namene SBS/SCBS sistema delata cel ?as. 

 

Edino ?e izklopi? kontrolo stabilnosti se pri?ge lu?ka tudi za izklop SBS/SCBS - me zanima a vseeno oddajata signal v tistem primeru.

Napisano

To pomeni, da faceliftane mazde 3 tudi spadajo med *motilce* radarjev, ker imajo SCBS? Pa ne da bom testiral, samo zanima me :)

Napisano

To pomeni, da faceliftane mazde 3 tudi spadajo med *motilce* radarjev, ker imajo SCBS? Pa ne da bom testiral, samo zanima me :)

 

 

Trojke so tudi med njimi... tudi nefaceliftane ... Sylver je imel tako ... >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=339251

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Ometaju li nove mazde laserski mjera? brzine?

Imam video nadzor. Poznato je da se infracrvena svjetlost na kameri vidi kao bijela.

Kad 3 godine stara mazda 3 u?e u kadar, vidi se na kameri bijela svjetlost na mjestu lasera na ?ajbi.

Nova cx5 jedva se vidi. Mo?da vi?e ne smeta laserskim mjera?ima brzine?

 

mazda 3

3m.jpg

 

mazda 3

m3.jpg

 

 

cx5

cx5.jpg

Napisano

Nisu ni mene. Bojim se da je tehnika napredovala i da ne bo vi?e jammer-a. Ako je suditi po snimkama. Stara trojka "?prica" na sve strane.

Malo mjere brzinu s laserima. Ima puno novih kamera s detekcijom brzine. Ne bo pomogel nikakav jammer. Se pazite kad grete na morje.

Napisano

Nisu ni mene. Bojim se da je tehnika napredovala i da ne bo vi?e jammer-a. Ako je suditi po snimkama. Stara trojka "?prica" na sve strane.

Malo mjere brzinu s laserima. Ima puno novih kamera s detekcijom brzine. Ne bo pomogel nikakav jammer. Se pazite kad grete na morje.

Ne razumem u ?emu je problem?
Napisano

Ne razumem u ?emu je problem?

Nema problema. Jedino bi ja volio da je u novoj cx5 jednaki laser kao u prvim mazdama, koj zaslijepi policijski laser.

Jer ovo je obrazac pona?anja:

 

Sudski vje?tak za cestovni promet Goran Husinec me?u prvima se provozao novim rotorom.

 

Dok se s novinarima provozao kroz tunel, naglasio je kako je "malo nerealno voziti 40 ovdje, a ?ak je i opasno voziti ovdje brzinom od 40, a na izlazu je radar". - Ovo nije fer od policije da su tu stavili 40 i tamo radar - rekao je.

 

https://www.vecernji.hr/zagreb/husinec-se-provozao-rotorom-nerealno-je-kroz-tunel-voziti-40-to-nije-fer-od-policije-1374976

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.