Skoči na vsebino

Mazda 6 prtlja?nik se ne odpre


Priporočeno sporočilo

Imam mazdo 6 sport (l.2004) in kot ?e naslov teme pove se mi no?e odpreti prtlja?nik. Problem se mi je pojavil ?e tretji? v 2 mesecih in se mi ne da ve? lezti v gepek od znotraj in tisto ro?ico premikati v desno :D je imel kdo kako podobno izku?njo? oz kako re?iti zadevo_

 

ni nek velik problem samo je precej neprijetna zadeva, ker ni klu?avnice za vrata prtlja?nega prostora..

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskusi, ?e se ti ne zatika samo ro?ka za odpiranje (tista nad tablico), ker jaz jo pri vsakem odpiranju moram premaknit nazaj v prvotno pozicijo, ker sama ne sko?i nazaj. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskusi, ?e se ti ne zatika samo ro?ka za odpiranje (tista nad tablico), ker jaz jo pri vsakem odpiranju moram premaknit nazaj v prvotno pozicijo, ker sama ne sko?i nazaj. <_<

 

Nima to veze zard te ro?ke se prtlja?nik ne zapre ponavadi. :harhar:

 

 

Jst sm meu isti problem,podri tapeto na prtlja?niku pa poglej ?e je vse celo okoli klu?avnice,men se je utrgala ena ?tangica pa sm dau po?vasat in je mir ?e dve leti :D

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ha ha sem prebral da si dal kluko oz.vrata kar za?vasat :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskusi, ?e se ti ne zatika samo ro?ka za odpiranje (tista nad tablico), ker jaz jo pri vsakem odpiranju moram premaknit nazaj v prvotno pozicijo, ker sama ne sko?i nazaj. <_<

 

Imas prav ja :D tudi meni se ne vraca v prvoten polozaj in jo moram sam potisnit nazaj. Problem resen, hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.