Skoči na vsebino

cena karambolirane mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Sem nov na forumu.

 

Foter je lani razbil svojo mx-5. Karambolirana je spedaj in malo na zadnjem desnem boku. Letnik 2001, prevo?enih nekaj ?ez 90k, motor 1.6. Zanima me, za koliko okvirno bi jo lahko prodal. Prilagam slike.

 

Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika

 

Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika Objavljena slika

 

Edit: pa koliko bi bile vredne originalne alu felne za ta avto?

Napisano

Pozdravljen na forumu!

 

Glede na fotografije ?al te?ko kaj vzpodbudnega priporo?at, pomoje bi se najbol spla?al prodajat po delih ali pa ?e ?e ni prostora za razkosavanje avta, prodati pa? v celoti za dele za nekaj stotakov :prstgor:

 

?e se bo prodajala po delih, se priporo?am za gsm ?t. na pm, ker bi nekaj manj?ih delov tud men prov pri?lo :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Priporo?am, da gre po delih od hi?e. Upam, da se ne najde kdo, ki ga bo kupil kot karambolirano celoto, nekako skupaj spravil in kasneje prodajal kot nekarambolirano vozilo. Tak?no vozilo si upam trdit, da nikoli ve? ne bo varno za na cesto. :huh:

 

Veliko sre?e s prodajo, nekajkrat po 100? je verjetno skrajni domet glede nekaramboliranih delov. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nimam ne ?asa in ne volje se zajebavat prodajat po delih, tak da sem tudi jaz imel v mislih za nekaj stotakov. Koliko pribli?no bi dobil s felnami vred? Ma?ina je verjetno pre?ivela, ker jo je zlo?ilo do ma?ine:)

Napisano

Odvisno s katerimi feltnami pa to? Kje pa se druga?e avto nahaja, ?e ni skrivnost?-lahko tudi samo obmo?na ?tevilka

 

V primeru da se nas nekaj miatarjev najde, ki bi potreboval dele (kar ne bo te?ko, ker je navsezadnje dokaj malo takih avtov v sloveniji za dele), bi se mogl potem le ?e zmenit kje se bo ?ravfalo oz. kdo ima kaj odve?nega prostora na dvori??u :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

GAJBA dobrodo?el med mazda?e :prstgor: lp ale? :D

Napisano

Fantje zmenite se kdo ima prostor, kdo bi kak del, date denar na kup in kupite, simpl. ?e pa ne gre druga?e jo lahko k meni zapeljete samo ostanek pleha bom jaz obdr?al za staro ?eljezo namesto provizije. :P

Napisano

Ti ?e kej rabi? roky? Dost stvari tudi na tvojo pa?e :)

 

Druga? pa mater, ?koda da nismo konec aprila...bi bila komot pri meni, pa ?e raz?raufal bi jo v miru za vse nas...pa ?e denar bi mel sramezljiv

Podpis.png

 

Napisano

Pa poglejmo. Tule je ugibam uporabno, da boste la?je videli kaj kdo rabi: -komplet vrata, ?ipe in tapete (to pride prav v primeru kakih parkingov, ?e te kdo malo butne...) -zadnja hauba (?e te kdo od zadaj ku?ne, to?a?) -sprednja hauba deluje malo zategnjena (ni cviklna), deluje presenetljivo OK, mogo?e se jo le malo "pohodi"? Druga?e je aluminijasta se (verjetno?) ne popravlja. -streha deluje zelo lepa (velik plus, pomoje se spla?a) -?al le leva zadnja lu? -zadnji odbija? bi kak poliester majster ?e popravil? Ni neki ful vredno ampak bolje kot ni? je. -notranjost, sede?i (volan in armatura ?al ne, spro?ena airbaga) -motor in menjalnik na zalogi ali pa za swap ?e je va?a ma?ina bolj uboga (Roky?) -a je prednja ?ipa cela? ?eprav ne vem ?e se to daje ven ker je kar te?ko opravilo, ?e po?i ko jo daje? ven pa nisi naredil ni?. -mogo?e zavore, ?eljusti, to vedno prav pride ?e za?nejo stare kaj rustati. Neuporaben je na ?alost verjetno hladilnik, celotno podvozje (spredaj in zadaj desno), feltne (vsaj desni sta udarjeni) in celotna ?koljka. Potem pa se?tejte kaj kdo rabi.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Fantje zadeva je spet postala aktualna. Kolega, ki jo je hotel vzet ima nose?o ?eno in nima cajta, da bi jo porihtal. Dajte se zmenit vsi zainteresirani, ponudite ceno in jo odpeljite. Avto se nahaja v okolici Maribora.

Napisano

Kak?ne ALU feltne pa ima avto, nisem nikjer zasledil? 

 

?e ga bo kdo vzel za dele in bo imel kaj vi?ka, mogo?e pride tudi meni kaj prav, samo morem ?e ugotoviti kaj bi rabil  :rolleyes:

Napisano

Tud js i??em nekaj malenkosti, tko da kdor bo vzel naj se pofo?ka :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kak?ne ALU feltne pa ima avto, nisem nikjer zasledil? 

 

?e ga bo kdo vzel za dele in bo imel kaj vi?ka, mogo?e pride tudi meni kaj prav, samo morem ?e ugotoviti kaj bi rabil  :rolleyes:

 

Originalne mazdine alu 15"

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.