Skoči na vsebino

Zadnje Lu?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dober dan!

Ko sem videl ameri?ke mazde 3 se mi je porajalo vpra?anje in sicer bi se dalo zadnjo meglenko zamenjati z "rikverc" lu?jo(naro?i? iz VB, zve?e?) in pa da bi meglenko in?taliral namesto 3. zavorne lu?i(?arnico zamenja?, sve?e??)? Bi to ?lo tudi zakonsko skozi ali bi bila meglenka previsoko ali kaj podobnega? Bi bil potreben kak?en Homo-lomo?

Napisano

vse bi ?lo lepo skozi ,sem prepri?an da niti nebi pogruntal da sploh nima? meglenke ;) zato nebi kompliciral s kak?no homologacijo

Da pa bi jo zmontiral namesto 3-je stop lu?i je pa bedarija na kvadrat.

 

sam bi raje predelal zadnje rde?e odsevnike v meglenke -?e ?e bi moral.........kolikokrat pa pr?ge? meglenke ok kolikokrat je upravi?eno da jih uporabi??

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

vse bi ?lo lepo skozi ,sem prepri?an da niti nebi pogruntal da sploh nima? meglenke ;) zato nebi kompliciral s kak?no homologacijo

Da pa bi jo zmontiral namesto 3-je stop lu?i je pa bedarija na kvadrat.

 

sam bi raje predelal zadnje rde?e odsevnike v meglenke -?e ?e bi moral.........kolikokrat pa pr?ge? meglenke ok kolikokrat je upravi?eno da jih uporabi??

 

Sam meglenk ne uporabljam, niti prednjih, niti zadjih, jih pa mati katera je ob?asno uporabica avta... ?enske... :D

Hvala za info! Vrjetno bom res samo rde?o z belo lu?jo zamenjal, zvezal in to bo to! :cheers:

Napisano

Sam meglenk ne uporabljam, niti prednjih, niti zadjih, jih pa mati katera je ob?asno uporabica avta... ?enske... :D

Hvala za info! Vrjetno bom res samo rde?o z belo lu?jo zamenjal, zvezal in to bo to! :cheers:

 

Ponavadi so kabli ?e tako ali tako na obeh straneh za vse.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ponavadi so kabli ?e tako ali tako na obeh straneh za vse.

 

Kakor sem gledal kabli so, konektorjev pa ni(ali pa jih samo jaz nenajdem?)

Maglenke morajo v vsakem primeru bit, sem pa iskal LEDice v obliko zadnjih odsevnikov pa zgleda za ta blatnik ne obstajajo(2005 letnik). Vrjetno bom predelal kar 3. zavorno lu?. Bi glede tega na tehni?nem znali kaj komplicirat?

Glede svetlosti pa je meglenka zadaj kot da bi skos z nogo ti?al na bremzo?

Napisano

Kakor sem gledal kabli so, konektorjev pa ni(ali pa jih samo jaz nenajdem?)

Maglenke morajo v vsakem primeru bit, sem pa iskal LEDice v obliko zadnjih odsevnikov pa zgleda za ta blatnik ne obstajajo(2005 letnik). Vrjetno bom predelal kar 3. zavorno lu?. Bi glede tega na tehni?nem znali kaj komplicirat?

Glede svetlosti pa je meglenka zadaj kot da bi skos z nogo ti?al na bremzo?

 

Ti kar predelaj tretjo zavorno lu? v meglenko ?e ?eli? izpasti kot najve?ji debil ki ti??i bremzo v megli,pa ?e pove?al bo? verjetnost da se ti kdo zabije v rit ker danes po ve?ina ljudi najbolj opazi tretjo zavorno lu? ki je pa? vi?je montirana. Moje mnenje prej bodi brez zadnje meglenke kot pa brez dodatne stop lu?ke. odlo?itev je pa tvoja

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Res je bolje, da si brez zadnje meglenke kakor brez tretje zavorne lu?i. Zadnje meglenke ti tako ali tako ne gleda na tehni?nem. lahko pa si da? npr od Peugeota 206 meglenko not je na sredini zadaj ali pa

 

http://www.ebay.de/itm/Klare-LED-NSL-Nebel...=item540132a34f

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ti kar predelaj tretjo zavorno lu? v meglenko ?e ?eli? izpasti kot najve?ji debil ki ti??i bremzo v megli,pa ?e pove?al bo? verjetnost da se ti kdo zabije v rit ker danes po ve?ina ljudi najbolj opazi tretjo zavorno lu? ki je pa? vi?je montirana. Moje mnenje prej bodi brez zadnje meglenke kot pa brez dodatne stop lu?ke. odlo?itev je pa tvoja

 

stari dobro si to napisal :prstgor: STEM SE NI ZA HECAT LP ale? :D
Napisano

Dober dan!

Ko sem videl ameri?ke mazde 3 se mi je porajalo vpra?anje in sicer bi se dalo zadnjo meglenko zamenjati z "rikverc" lu?jo(naro?i? iz VB, zve?e?) in pa da bi meglenko in?taliral namesto 3. zavorne lu?i(?arnico zamenja?, sve?e??)? Bi to ?lo tudi zakonsko skozi ali bi bila meglenka previsoko ali kaj podobnega? Bi bil potreben kak?en Homo-lomo?

 

WTF??

 

Daj potem ?e parkirne preve?i na stropno lu?ko, da ko odpre? vrata osvetli? okolico.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to bi bilo kul... da te vsi vidijo, ko gra? v avto al pa iz njega.

33112_1.png

Napisano

to bi bilo kul... da te vsi vidijo, ko gra? v avto al pa iz njega.

 

v bistvu sem iz bedarije naredu safety feature :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj a ve?, da so nekateri najve?ji izumi ravno pri?li iz bedarij in zajebancije :D

33112_1.png

Napisano

Pol ga pa pustmo naj zveze meglenko na tretjo stop lampo :D mogoce bo spet kak izum :harhar:

If in doubt, flat out... 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kolikor vem, je 3. zavorna lu? zakonsko potrebna, glede na to, da jih od nekega letnika dalje VSI imajo... in ?e bo na tehni?nem stopil na bremzo, kolega mehanik pa bo videl, da se ne pri?ge, te zna celo vr?t na tehni?nem.

Vezat meglenko tja gor pa tudi je z moje strani neumna ideja, pomoje vsi vozniki, ki na ?ipi gor vidijo lu?, refleksno reagirajo na zavoro, tako da moj nasvet je: "DON'T!"

 

Tudi zadnja meglenka je druga?e ena od stvari, katere avto potrebuje za homologacijo v Sloveniji, tako da brez verjetno ni pametno srat. Verjetno bo bolje, da si odsevnike v odbija?u predela? v lu?i, kot so dejal pobi, ?e ?eli? met dve rikverc lu?i. V?asih so pa na stoenke zadaj montiral Saturnusovo lu?ko in je svetila kr mogo?no, ?e bi s tega vidika rad dve rikverc lu?i, da bo? bolje videl :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Kolikor vem, je 3. zavorna lu? zakonsko potrebna, glede na to, da jih od nekega letnika dalje VSI imajo... in ?e bo na tehni?nem stopil na bremzo, kolega mehanik pa bo videl, da se ne pri?ge, te zna celo vr?t na tehni?nem.

Vezat meglenko tja gor pa tudi je z moje strani neumna ideja, pomoje vsi vozniki, ki na ?ipi gor vidijo lu?, refleksno reagirajo na zavoro, tako da moj nasvet je: "DON'T!"

 

Tudi zadnja meglenka je druga?e ena od stvari, katere avto potrebuje za homologacijo v Sloveniji, tako da brez verjetno ni pametno srat. Verjetno bo bolje, da si odsevnike v odbija?u predela? v lu?i, kot so dejal pobi, ?e ?eli? met dve rikverc lu?i. V?asih so pa na stoenke zadaj montiral Saturnusovo lu?ko in je svetila kr mogo?no, ?e bi s tega vidika rad dve rikverc lu?i, da bo? bolje videl :)

 

Kar se ti?e zadnje meglenke na tehni?nem ni glih neke panike.Jaz imam predelano v dodatne ?top lu?i ?e pet let. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.