Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.

Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...

Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...

 

Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)

 

Hvala!

Kux

Napisano

?ivjo

 

Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.

Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...

Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...

 

Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)

 

Hvala!

Kux

 

Ostal brez nafte!?
Napisano

Ostal brez nafte!?

 

upam, da ne ker v tem primeru je skor ziher ?la CR ?rpalka :( vzrok tega pa je lohk, da presko?i zobati jermen... Si sli?u kake ?udne zvoke med tem, ko ti je ugasnu?

Napisano

upam, da ne ker v tem primeru je skor ziher ?la CR ?rpalka :( vzrok tega pa je lohk, da presko?i zobati jermen... Si sli?u kake ?udne zvoke med tem, ko ti je ugasnu?

 

Nafte ni zmanjkal (rezervoar poln), edino ce imas v mislih, da je kaj v dovodnem sistemu...kot sem napisal, sem avto takoj zastartal (brez dolivanja nafte, etc. - je pac ne vozim s seboj) in se b.p. odoeljal naprej. Nobenih cudnih zvokov med tem ko je ugasnil, samo nenadna izguba moci pri 120 km/h..

Kot tudi napisano, sem zasledil nekaj primerljivih primerov, kjer niso na pooblascencih nic detektirali, vzrok je pa na koncu bil kak senzor (e.g., vrtljajev). Vceraj so se no poblascencu 2h vrteli okrog avta, zakljucek pa napisan v prvotnem postu...

Napisano

Nafte ni zmanjkal (rezervoar poln), edino ce imas v mislih, da je kaj v dovodnem sistemu...kot sem napisal, sem avto takoj zastartal (brez dolivanja nafte, etc. - je pac ne vozim s seboj) in se b.p. odoeljal naprej. Nobenih cudnih zvokov med tem ko je ugasnil, samo nenadna izguba moci pri 120 km/h..

Kot tudi napisano, sem zasledil nekaj primerljivih primerov, kjer niso na pooblascencih nic detektirali, vzrok je pa na koncu bil kak senzor (e.g., vrtljajev). Vceraj so se no poblascencu 2h vrteli okrog avta, zakljucek pa napisan v prvotnem postu...

 

Pol pa sumim, da te egr zajebava, sm mel podobne tezave, na racunalniku ni zaznal napake dokler ni dokoncno krepnu ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.