Skoči na vsebino

mazda 6 2.0 cd 140

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za nakup mazde 6 2.0 cd 140 l. 2008. V glavnem nekaj takega:

 

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=812148...140-SLO-NAVI-...

 

 

Imam pa par vpra?anj:

 

Ali imajo te Mazde ?e te?ave z rjavenjem?

KAko je Kaj z DPF filtrom?

Kak?na je kaj poraba AC 130 km/h?

Ali je motor mazdin (ali mogo?e PSA)?

Kvarljivost avtomobila na splo?no?

 

Hvala in lep pozdrav.

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za nakup mazde 6 2.0 cd 140 l. 2008. V glavnem nekaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=812148...140-SLO-NAVI-...

Imam pa par vpra?anj:

 

Ali imajo te Mazde ?e te?ave z rjavenjem?

KAko je Kaj z DPF filtrom?

Kak?na je kaj poraba AC 130 km/h?

Ali je motor mazdin (ali mogo?e PSA)?

Kvarljivost avtomobila na splo?no?

 

Hvala in lep pozdrav.

 

imam identicen avto..

- rja zna bit problem ceprav jih js nimam.

- z DPF-jem nimam tezav.

- motor naj bi bil mazdin

- nobenih tezav nisem imel kr se tice kvarlivosti..edino mogoce kake malenkosti imam pa prevozenih 157 000.

- ke se porabe tice se vrti nekje 6-7l..

www.trziskisladoled.si

Napisano

imam identicen avto..

- rja zna bit problem ceprav jih js nimam.

- z DPF-jem nimam tezav.

- motor naj bi bil mazdin

- nobenih tezav nisem imel kr se tice kvarlivosti..edino mogoce kake malenkosti imam pa prevozenih 157 000.

- ke se porabe tice se vrti nekje 6-7l..

 

 

Semimel tako Mazdo... do junija lani... Podobno kot iceman, tudi jaz nisem imel problemov z rjo... Za DPF sploh nisem vedel, da ga imam... Glede kvarljivosti... je bilo nekaj malenkosti, ki pa so bile odpravljene v okviru garancije (crknil racunalnik centralenga zaklepanja, strgala se je gumica na tipki za odpiranje zadnjih vrat,... ) ... Porabo sem imel okoli 7,5 l/100km ...

 

Je pa imel novi lastnik kar nekaj tezav potem z DPFjem :( ... in kolikor vem, ga je dal odstranit ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri drugi generaciji so odpravili probleme z rjo saj je bila ta v prvi generaciji kar velik problem. ?e vedno pa poglej robove vrat, havbe in prtlja?nika.

 

Jaz imam 160kkm pa problemov z DPF nisem imel. ?e dobro, da se na za?etku ob kontaktu pojavi lu?ka DPF, ?e ne bi lahko pomislil, da mi je ?e crknila.

 

Fantje so o?itno spregledali, da spra?uje? za porabo pri 130km/h in ne na splo?no. To je dejansko te?ko to?no dolo?it samo glede na lastne izku?nje je tam nekje okoli 6 litrov/100km. To velja tudi ob regeneraciji DPF, kr bi druga?e bilo ?e pol litra manj.

 

motorji so Mazdini... edini motor, ki ni Mazdin je za ameri?ko tr?i??e prilagojeni 3,7l V6, ki pa je dejansko sposjen iz Forda. Gleda PSA pa le toliko, da je Mazda uporabljala 1.6 dizel motor, ki pa je bil namenjen le za prvi generacijo trojke.

 

Glede kvarljivosti je ta minimalna oziroma so se pokvarile le manj pomembne zadeve in to je dejansko klju? (zamenjan daljinec), gumb na prtlja?nih vratih in po?asi se seznam kon?a.

33112_1.png

Napisano

Pri moji mazdi me je najbolje razo?aralo ozvo?enje BOSE, ki pa je fu? oja?evalec (zadevo ?e zdaj nismo re?ili)

Ostali problemov pa nisem mel res pa je da sem odstranil dpf filter zaradi lastne krivde (drkarije do 1.5km) sedaj avto pije dobra pol litra manj je bolj posko?en in la?je v?iga,...

 

to mazdo sem tudi sam gledal saj o?e misli menjat avto in se mu mazda zelo dopade..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.