Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi mazdini strokovnjaki. Imam eno vpra?anje. Sem nov tukaj gor pa sem sedaj prebral, da tudi Mazda nima tako malo te?av kot bi si predstavljali.

 

Sem lastnik MAzde 6, letnik 2009, diesel, ma?ina2,2, mislim da je CD 140 (nism sigurn, ker je Mazda na servisu). Prevo?enih

60 000 kilomterov. Pri?gala se je lu?ka za olje, od?lepam ga na servis (Avto Mo?nik), kjer mi z veseljem povejo, da se je zama?ilo oljno sito, da morajo pa sedaj ?e ma?ino razstavit in pogledat kaj je z njo, ?e takrat mi povejo, da stro?ek ne bo majhen, naj kar ra?unam 1000Eur. ?ez tri dni pokli?em, kaj se dogaja z mojim avtom in me razveselijo, da bo mazda dala nekaj zraven. Danes izvem, da je ?kode za 5000Eur in da mazda krije te stro?ke, moj stro?ek pa je 1200 Eur (olje, ojni filtri in delo). Avto je bil redno servisiran pri njih lansko jesen prvi?, da mi je kolega zrihtal servis (olje, filtri). prva stvar na servisu so mi rekli, da se je to zgodilo zato, ker nisem dal notri original olja za mazde. Kar ni res saj sem naliv olje, ki je posebej za mazde. Zanima pa me, ?e se lahko glede na to, da je mazda tako dobra in mi je ?enkala material za 5000Eurov, ?e je bila kak?na serijska napaka, da mi tudi dela ni potrano pla?ati, ker se mi zdi 1200Eur ?e vedno zelo veliko.

Ali je to dejansko res tako drago? Ker pojma nimam o motrojih me zanima, ?e se oljno sito res lahko kar tako zaba?e?

 

Va?e mnenje, izku?nje.

 

Hvala ?e vnaprej

 

Lep dan vsem

Napisano

serijska napaka ziher ni ker niti eden od forumasev nima takih problemo z oljno sito.. moja ima prevozenih ze skoraj 160 000 tisoc km in novbenih problemov z olje ali karkoli drugega... cist mogoce je da si nalil napacno olje pac da ni za DPF..si nalil dexelio za bencinarje...

 

P.S.

 

drugac mas 2.0 140CD dizel in ne 2.2

www.trziskisladoled.si

Napisano

Druga?e se je meni pri?gala lu?ka samo za olje in ne za DPF.

 

P.S.

 

iceman22

Aja pa hvala za pojasnilo kateri model imam:))

 

Aja pa ?e nekaj. IN na kak?en na?in je potem mazda tako dobra in mi sofinancira napako, ki naj bi bila moja oz. se je napaka pojavila po moji krivdi.

Napisano

JAz mislim da te NATEGUJEJO, mogo?e se motim, najve?krat se ne. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To?no to je narobe....

 

Napa?no olje ti je vlil... Ni vsako DPF olje pravo za Mazdo. DPF olje za recimo PSA je popolnoma druga?no kot pa za Mazdin sistem DPF za 2.0 dizel RF motorje... Zaradi tega se ti olje zgosti in ti zabije cedilo, posledi?no ti ne ma?e motorja in je potem sr....

 

No, ?e ti ?e ni kurbelwella zaribala ne bi smeli biti taki stro?ki... Je pa res da je ?i??enje motorja tudi drago opravilo....

 

Naslednji? v motor samo DEXELIA DPF ! Pa ?e to samo od zanesljivih trgovcev...

 

 

 

 

 

Aja, pa kolegu se zahavali... :mi pijemoo:

May the downforce be with you

Napisano

Pelko mi je ravno prej omenil tvojo te?avo, upam da se zadevo ustrezno porihta in s ?im manj stro?ki. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ni res, da mora biti pa ravno dexelia. Olje mora ustrezat predvidenim specifikacijam, ki jih mazda pa? zahteva. Jaz sem nekaj let tankal Mobil pa ni bilo nikol te?av.

torej, katero olje ti je vlil...pa bo ve? znanega.

Napisano

Vliv mi je olje dexelia dpf, ker sem ga sam nabavil v trgovini z avtodeli i.s.t. Govoril sem z nekaj avtomehaniki pa so mi vsi rekli, da se ta napaka zaradi olja sigurno ne more pokazat, prav tako je stro?ek 5000 evrov za tako napako pretirano. Za isto stvar pri pelko-tu je reku da bi dal 1/5 te cene z garancijo ra?unom in komplet z materialom. Od servisa je pa pol leta in mislim, ?e bi bilo olje, da bi avto verjetno ?e prej imel te?ave. Moje mnenje.

 

Govoril sem z uvoznik za Mazdo, kjer so mi rekli naj bom vesel, da mi mazda krije te rezervne dele temu se re?e uslu?nostna garancija, da si mazda zagotovi dobro ime in da gre na roko strankam in da je teh 1200 evrov malo v primerjavi, ?e bi moral pla?ati celoten znesek.

 

Bom jutri videl, kaj mi bodo natvezili pa javim.

 

LP in hvala vsem za odgovore

Napisano

Nekateri smo si sami to zrihtal.....karter dol, spucat, tesnilna pasta....novo olje in filter....100?

 

Ce je to to. Drugace pa za tvojega buh ne daj dexelio. Bokje Motul C1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo sve?e informacije, ?e vas slu?ajno zanima. Zamenjal so gred, oljno ?rpalko, filtre in ?e en kup enga drobnega materiala. Celoten znesek skoraj 5000 evrov od tega je 1200 evrov za delo moje ostalo pla?a mazda.

 

Malce sem se ?e spogajal za delo tko da smo bli vsi zadovoljni, ?eprav mislim da so bili na servisu bolj zadovoljni.

 

HVala vsem za informacije

 

lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.