Skoči na vsebino

Kupujem Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni foruma?i,

 

Kupujem novo Mazdo 6 CD 175 AT REVOLUTION SD ; 175 ks, avtomatski menjalnik.

Testiral sem 175 konjsko verzijo z ro?nim menjalnikom. Ker me je zanimalo kak?en je

avtomatski menjalnik, sem probal ?e 150 konjsko avtomatiko; prodajalec namre?

nima testne '?estice' z 175 ks z avtomatskim menjalnikom. Presenetilo me je, da nisem

ob?util nobene razlike v mo?i med obema izvedbama. Ali me ob?utek vara, oz. ali je tako

velika razlika zaradi menjalnika - z AT menjalnikom, naj bi bil sam pospe?ek in pro?nost

vozila slab?i - po uradnih tehni?nih podatkih.

 

Torej, nisem ravno prepri?an ali se izpla?a skoraj 5000 EUR dopla?ila za mo?nej?i motor.

V tej ceni je zajet tudi razli?en nivo opreme (revolution vs attraction)

 

Za primerjavo, sem vozil prijateljevo ?kodo Ocatvio RS TDI DSG novi model, in moram re?i da je

avto bistveno bolj prepri?ljiv kar se samih performans ti?e, kar pa je konec koncev namen mo?nej?ega motorja.

 

Ali ima kdo kak?ne izku?nje? Mnenja?

 

Hvale?en bom za vsak odgovor oz. komentar.

 

Hvala.

 

LP,

 

Gregor

Napisano

Motor pri novi je nekako naravnan na udobje in prefinjenost manj na performance. Zato dejansko ne izgleda tako eksploziven saj je v primerjavi s staro Mazdo 6 2.2 129CD + powerbox bil kar zaznavno po?asnej?i pri vmesnih pospe?kih (od 60 - 140km/h).

 

Testirano lani na internem forumskem testou porabe.

33112_1.png

Napisano

Motor pri novi je nekako naravnan na udobje in prefinjenost manj na performance. Zato dejansko ne izgleda tako eksploziven saj je v primerjavi s staro Mazdo 6 2.2 129CD + powerbox bil kar zaznavno po?asnej?i pri vmesnih pospe?kih (od 60 - 140km/h).

 

Testirano lani na internem forumskem testou porabe.

 

Ne vem kako to?no naj zastavim vpra?anje.. Zakaj bi potem dopla?al za biturbo motor,

?e nudi enako kot osnovna (150ks) varianta?

 

Torej lahko pri?akujem le ve?jo porabo, da?je zavarovanje in vi?jo nabavno ceno?

 

Prosim popravi me v kolikor se motim, izku?enj za Mazadmi namre? nimam ravno veliko.

 

Hvala.

 

LP,

g

Napisano

?al sem peljal le 150KM dizelco in ta ?voh bencinarco nisem pa probal 175KM tako, da ti ne znam podati kakega razloga zakaj bi vzel 175KM. Sem pa vozil 170KM Passata, kjer sem pri?akoval, da bo bistveno bolj posko?en kot 140KM pa sem bil fejst mo?no razo?aram - z dvema besedama povedano "ni? posebnega".

33112_1.png

Napisano

Moje izku?nje glede motorjev pri Mazdi. RF motor, 2.0 in 143 km je bil top glede posko?nosti, ?eprav je imel svoje probleme. 2.2 129km je v osnovi kr fajn, sm vozil tudi novega 2.2 150km pa kakor je predhonik napisal, nisem ob?util nekih bistvenih razlik, je pa bolj slick delovanje, bolj prefinjena vo?nja v primerjavi z staro 6ko. Ne vem, stara se mi je dopadla, ker je bila ostra, direktna, nova se mi je zdela pa bolj mehka, prefinjena. Mog?e je to tut zarad tega, ker je mela testna malo ve?je balone gor, stara pa nizkoprofilce, kaj vem.

 

pol je pa edin opcija da se remap naredi pr biturbu pa je. ?e potem ne bo vlekel, pol nej ga pa hudi? vzame, ane :) sej kukr jst vem bi mogla bit cestnina za 110km pa 129kw enaka. se motim?

Napisano

sej kukr jst vem bi mogla bit cestnina za 110km pa 129kw enaka. se motim?

 

Cestnina se placuje glede na kubaturo ...

 

Objavljena slika

 

... zavarovanje pa glede na moc motorja ...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

aha, nism sledil tegale zadnje ?ase. sem z glavo ?e v ?asih, k je bil razred od 100-129kw skupaj :D

Napisano

Sam 150 konjske sicer nisem vozil, sem pa imel prej CD 136 prve generacije in je zadnja CD 175 AT precej bolj posko?na. Na za?etku sem se moral na AT malo navaditi, saj sem prej to?no vedel kdaj in kako prestaviti pred prehitevanjem. Najve?ja razlika med omenjenima modeloma je vidna pri pospe?evanju pri ve?jih hitrostih, CD 175 npr. ?e kar lepo pospe?uje pri 140 na uro navzgor po vrhni?kem klancu. Samodejni menjalnik deluje kar hitro, tako v primeru, ko pred prehitevanjem pohodi? plin ?e malo ve? kot do konca (takrat prestavi v ni?jo prestavo), kakor pri prestavljanju z u?esci na volanu. Primerjavo sem delal z zadnjim modelom Mercedeza razreda E.

Porabo imam trenutno 6,8 (toliko prikazuje ra?unalnik), v prvih tednih je bila okoli 8, od takrat pada (cca. 10 mesecev). Avto je res naravnan bolj na udobje, ?eprav se ga tudi po zaslugi tr?ega podvozja in 19" gum da prignati tudi po ovinkastih cestah.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

@JaniK, ko smo bili na predstavitvi nove Mazde6 lani pri uvozniku (MMS d.o.o.), so nam med drugim povedali, da najnovej?i Mazdin AT prestave menja celo hitreje kot DSG menjalnik pri enem priznanem proizvajalcu vozil. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vsi mazdini skyactive dizli IMAJO po 2 turbini(manj?o in ve?jo) in NISO BITURBO(dve enaki turbini, zna?ilno za V turbo motorje), to je drug svet in sistem !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala za vse komentarje in pomo?.

Meni so v salonu menjalnik predstavili kot po?asnej?ega napram DSG, ak tudi je.

Ampak, prestavlja zadovoljivo hitro, prav tako je dovolj dobro odziven.

 

Lep vikend.

 

Lp, g

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Boss suoer si razložil, zdej je bolj jasno.
    • Preveč posplošuješ. Potovalni računalnik čisto pravilno računa in fizike ter matematike se tukaj ne more prinašat naokoli. Zadeva je silno enostavna in logična pa da bo bolj razumljivo na kaj ciljam je tukaj nekaj primerov:   1. primer: Če si ravno tankal in prevozil 20km s porabo 7l/100km, nato pa stojiš 10 minut s porabo 1l/h. Računalnik torej računa takole. Pri porabi 7 l/100km se je po 20 prevoženih km porabilo 1,4litra goriva. Nato smo se ustavili za 10min in motor je porabil v teh 10 minutah 0,17litra goriva.   Še vedno imaš prevoženih 20km a poraba skupaj je 1.57l/100km. Če to nazaj pretvoriš v porabo l/100km jih dobiš 7,85l/100km to je tam tam kot je tvoj primer.   2.primer: prevozil si že 350km s porabo 7l/100km in zdaj stojiš spet teh 10minut. Ampak to zdaj vpliva na skupno povprečno porabo le 0,05l/100km. Torej je zdaj 7,05l/100km, kar je še vedno silno blizu in to stanje praktično nima velikega efekta.   Iz teh dveh primerov se vidi, da povprečna poraba na kratke razdalje lahko zelo varira, ampak več kot prevoziš manj vplivajo take anomalije. Zato vedno merimo porabo na tank oziroma na daljše obdobje, kjer se posamezne anomalije skrijejo v splošnem dolgoročnem povprečju. Šele tisto je dejansko prava poraba avtomobila. Nikakor pa ne te kratke vožnje al pa bohnedej gledat na trenutno porabo, ki praktično ne povejo ničesar.
    • Tole kar omenjaš je zgolj in samo za predviden domet do praznega tanka. Na povprečno porabo ne vpliva.  
    • Sem pogledal en kup testov tega g140. Če ga voziš po regionalki potem bo poraba 5,5l, na AC po omejitvah okoli 7-7,5l v mestu okoli 9l. Tvoje povprečje 6,6l je čist realno.
    • Marsikaj sem že videl, ampak tole...     https://youtube.com/shorts/-YKMP9rGsEA?si=KgOiOow2_9dQJtKu
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.