Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Baby Viper bo pravi specialist za izpu?ni zvok :)

 

A je kak?en film?ek, predpostavljam da ima na svojem neki custom narejenega?  :prstgor:

Napisano

Zadnje leto sm se res bolj kot ne edino js s tem ukvarjal in nekak uspe?no zrihtal, pa da je seveda ?e vse legalno :)

Za za?etek poglej mojo temo; http://www.mazda-si.net/topic/7285-baby-viper-predstavi-svoj-vozni-park/?p=305857

 

Posnetka ?al ni, pa tud vpra?anje kolk in katere frekvence bi se sli?ale..najbol, da se zmenva enkrat za test v ?ivo ;)

 

?e zdj pa raj povem, da ra?unaj na vsaj 700-800? za nekaj pametnega in kvalitetnega, ?e bi pa rad ?e kolektorje, da je potem vse v kompletu zamenjano in izpuh do konca spedenan kokr se da, pa cca 1000?.

 

 

Aja, nimam pa edini miate z aftermarket izpuhom;

-peri?nik iz jevnice ima na svoji oran?ni tud zlo lep zvok, ampak bo o tem raj sam povedu, da ne bo kaj preve? javno :D

-stepski volk z jesenic ima dvojni izpuh, prav tako homologiran

-moja biv?a mx5-rde?i vrag je bla ubistvu brez cata in imela sredinsko name??en straight-through Remus lonec, ampak je blo tist ?e res mal extremno dretje (trenutno mislm, da je nov lastnik nazaj cat dodal in ma tud pre?no name??en en drug izpuh, ki pa ga ?e nism sli?u)

-?e kdo??

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ok ponovno se je pojavil en problem, ?e dobro, ker ?e ne bi mi bilo dolg?as  :glare:

 

Opazil sem, da mi med vo?njo kazalec za hitrost niha. Recimo vozim lepo 90, pa kazalec pade malo na 0, pol malo do 50, pa nazaj na 20, pa pol na 100, pa pol gre nazaj na 90 in tam ostane. Potem drugi? se vozim 50 in je nonstop na 0, potem kar naenkrat se spomni, da je njegova naloga, da ka?e hitrost in se nazaj postavi na svoje mesto. 

 

Pomoje gre samo za kak?en slab kontakt, slabo varovalko, rele??? 

 

Drugi kazalci pa so vsi v redu, noben ne niha in je tam, kjer more bit.

 

EDIT: ok na?el: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=326252

 

Senzor na menjalniku za hitrost za?ne nagajat, ko postane vro?e :) Nekateri pravijo, da je dovolj, ?e ga na?prica? z sprejem za kontakte. Bo treba to probat ta teden :)

Napisano

Ob?asno se je tud men to dogajal, ko je bil pa avto enkrat dvignjen pri mehaniku sm mal razmigal kabel, ki gre na konektor za ta senzor na menjalniku in je od takrat vse ok.

 

To je blo k?n let nazaj in mi je ob?asno zarad tega tud CEL pri?gal, ko sm pa premigal kabel pa je zadeva zginla, tko da bi znal bit kej s kontakti.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj to?no pa bi? a ni blo re?eno, da i??e? nekaj za zamenjat to slamco? :D

 

Zdej, ?e ti je sam do izgleda gre? lahko skor do katergakol auspuh mojstra in ti na?vasa samo lep?i/ve?ji nastavek. To bi blo cca 50-100? se mi zdi, ?e bi pa tud zvok in performance rd, sm pa neki ?e napisu na to temo. Lahko si pa tud tole prebere?, ko sm sam isku za svojo:

http://www.mazda-si.net/topic/11372-mx5-?portni-lonec-mnenja/

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ma ne samo za izgled se mi gre, rad bi se re?il te grde rje, dokler ne naberem malo ve? financ za drug izpuh :)

 

Lahko bi tudi kupil samo kak?en nastavek za izpuh, nekaj takega: http://www.ebay.co.uk/itm/400470230166?_trksid=p2055119.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Ampak mogo?e pridem "ceneje" skozi, ?e to rjo dol pobrusim, pa nama?em s kak?nim odstanjevalcem rje, pa potem s kak?nim sprejem za izpuhe ?ez :)

Napisano

Lej tut pr nastavkih ne ?parat, ker ?e kupi? pocen, bo tut ta takoj rjav :) sploh kak Leclerc tunning :D

 

Ja sej zato bi raje tega zrihtal, da bo zdr?al ?e eno leto, dokler ne kupim nekaj iz nerjave?ega jekla  :D  Ker zdej mi ful pogr?a izgled avtomobila ta rjav izpuh. Pa ?e vsi pol neki te?ijo, da sigurno je cel avto tak.  :glare:

Napisano

Ja sej zato bi raje tega zrihtal, da bo zdr?al ?e eno leto, dokler ne kupim nekaj iz nerjave?ega jekla  :D  Ker zdej mi ful pogr?a izgled avtomobila ta rjav izpuh. Pa ?e vsi pol neki te?ijo, da sigurno je cel avto tak.  :glare:

 

Moja ideja:

$T2eC16Z,!zUE9s38+E8!BRY0vE8w2w~~60_12.J

 

Odre?e? svojo cev in pritrdi? gor to. Zare?e? na ve? mestih na o?jem delu, natakne? na svojo cev in objemka okoli. 

 

?ir?i del mora biti ?im dalj?i, da se ne opazi zo?anja. To pa dobi? tam kjer prodajajo cevi za izpuhe. 

Napisano

@vicjo: tudi to sem ?e pomislil. A imamo sploh kak?nega izpuharja tu na Obali? Axle vem da ima nekaj v ponudbi, ampak k njim ne grem, zaradi njihovih zlatarskih cen.

  • 2 tedna kasneje...
  • 4 meseci kasneje...
Napisano
Napisano

Mohair je tak semi?, ne vem pa kaka je razlika prot vinilu, zgleda mal lep?e. :D Na ?rn avto tud rde?a pa?e. :P

 

Je pa to sam prevleka brez okvirja, z menjavo je dost dela kokr sem bral po netu. Mogo?e se ti spla?a kako rabljeno v brezhibnem stanju dobit k je ?e na okvirju pa sam to premenja?.

 

Recimo kej tazga ?e je brez lukenj in po?kodb: http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?app=classifieds&module=core&do=view_item&item_id=2722

Napisano

Bullet ma se pomojem. Najraje bi novo pa, da mam pol neki casa mir.

 

Sem pa novinec na tem podrocju tako, da lahko razmisljam v napacni smeri.

 

Do pomladi je se nekaj casa tako, da bom se malo tuhtal.

Napisano

Vseeno, ?e ne ?para? daj malo ve? za mohair. Se te?je natrga, tako kot se te na?e. Mislim da ima celo uporabnik metachlone neko podobno fabriko, ?e se ne motim :)

Podpis.png

 

Napisano

Mohair bi rekel da je bolj vzdr?ljiv kot vinyl kot je napisal Wankel, seveda pa zraven spada redno vzdr?evanje. Jaz ga na za?etku sezone prema?em z za??ito - letos sem ga ?e pobarval, ker je bila barva malo zbledela (pozimi imam hardtop).

 

LPB

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

A ima ?e kdo probleme z rosenjem ?ip? Jaz zve?er vedno sedim v avtu 10 min s pri?gano klimo, pa traja in traja... zadnji? pa sem imel notranjo ?ipo mokro, kot kondenz z notranje strani. Kje bi lahko bil problem?

Napisano

Ja po malem mamo vsi probleme, ?eprav eni ve?je eni manj?e, eni skor da ne. Majhen avto. Pa voda je povsod, pri meni se na uni gumi nabere in to rosi cel avto, al pa recimo da ma? de?nik v avtu je tut adijo pamet. ?e sm sam nimam problemov, ?e je pa kdo zraven se pa tut kar fajn rosi :D

Podpis.png

 

Napisano

A ima ?e kdo probleme z rosenjem ?ip? Jaz zve?er vedno sedim v avtu 10 min s pri?gano klimo, pa traja in traja... zadnji? pa sem imel notranjo ?ipo mokro, kot kondenz z notranje strani. Kje bi lahko bil problem?

V avtu je nekje voda, ki ne more ven....vsaj predvidevam da govoris o vlagi po tem ko avto stoji ti pa se not vsedes a ne?

Preglej pri rezervni gumi

Odmasi vse odtocne kanale na bokih z zico

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.