Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e da? kraj?e vzmeti na original amortizerje lohk da bo nabijalo ker so predolgi, Viper ma tud tr?ane.

 

?e komu ne delajo ?arnice za zadnjo tablico? Zdej me je opozoril na tehni?nem pa ne vem kje naj za?nem gledat. :D A so varovalke tud za te ?arnice?

 

Spet sem se odlo?u in verjetno bom vzel tiste Vmaxx iz linka. 

 

Problem pa mi ostaja homologacija plati?? in seveda fauche.gif

Napisano

Jst bom tud na teh vmaxx pristal (sam ne z nastavljivo trdoto) ampak ne ?e letos ker ni financ, treba pri?tet ?e monta?o, optiko, homologacijo kar je takoj +200? ?e zraven.

 

Za homolomo plati?? tud jst ?e ne vem kaj in kako glede na to da so OEM ni se ne dobi glih papirjev ?e posebi pa ne za Mazdo.

Napisano

Zdravo.

Vem da smetim zdaj po forumu ampak nobeden ni cisto tocno razlozil ali je to lucka za bencin nad stevcem za gorivo al je pac en krogec, da je stevec bolj simetricno narejen? :) Imam pa mx5 mk2 2001post-8417-0-51960600-1426531720_thumb.jpg

Napisano

?e se prav spomnim je lu?ka za rezervo ?ele od 2003 ali 2004 naprej.

Spet sem se odlo?u in verjetno bom vzel tiste Vmaxx iz linka.

 

Problem pa mi ostaja homologacija plati?? in seveda fauche.gif

Ena stvar samo ?e glede vi?ine oz. v tem primeru ni?ine :)

 

Nekateri tehni?ni imajo zelo visok za??itni rob servisnega kanala, hkrati pa zelo nizke valarje za test zavor, kar pomeni da avta niti pregledat ne morejo in ne naredi? tehni?nega. Sem ?e imel probleme, danes pa spet, tko da treba v zakup vzet, da bo treba ve? razli?nih tehni?nih obiskat/preizkusit.

 

No, ?e ima? gewinde to ni tak problem, pred pregledom samo mal dvigne? avto in gre. Bom mogu tud js za?et mal bol aktivno ?parat :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ko bo? prodajal se bo? lahko pohvalu, da nikoli ne zmanjka bencina, ker ne posveti nikoli lu?ka :D

 

Ja Viper to vem, ?e Clio je biu na meji, pa je biu ni?an samo za 35 mm. Je blo med odbija?em pa kanalom manj kot 10 mm. Pa sva se z unim pogledala debelo, pa je reku da more it mimo, ?e ne gre ne bomo homoligirali vzmeti. A vsi papirji so ?e bli pripravljeni.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ok kon?no sem na?el to temo :) Ugl. z ni?anjem in plati??i ne bo ni?, prevelik stro?ek trenutno :)

 

Imam pa eno vpra?anje, kako vi preverite nivo olja v va?ih Miatah? Namre?, ko da? ?ipko nazaj not naredi nek obrat? In vedno imam nivo olja nad F. Zadnji? pa sem probal dr?ati ?ipko, da ne naredi ta obrat in je bilo malo nad sredino. Ker pri drugih avtomobilih je to zelo simple, tukaj pa ta "obrat" uma?e ?ipko, medtem ko se obrne oz. nevem kaj naredi. To mi sedaj ne da miru.

 

Aja a je kdo ?e menjeval bencinski filter na NBFL? Namre? nevem to?no kateri konektor moram odklopiti pod armaturko za bencinsko pumpo, da spustim pritisk v ceveh? Ker vsi omenjejo nek rumen ali zelen konektor, pri meni pa tak ne obstaja. Ali je dovolj da pustim avto ?ez no? stati pa ne bo tako velikega pritiska?

Napisano

olagume za ?arnice se da dobit v trgovinah z avtodeli. razen zelenih, te jim ne grejo v promet in jih pri nas te?ko dobi?.

Napisano

Olje je najbol? prevert tko da ko ugasne? motor vzame? ?ipko ven, jo obri?e? in polo?i? na voznikov sede? ter gre? domov. :D  ?ez 20min ko odte?e olje al pa ko se ho?e? spet peljat jo pa vtakne? nazaj noter in od?ita? nivo olja. Ker se ?ipka tok zvija v cevi jo ?ist zapaca in je kr problem od?itat.

 

Pa ponavad na vsaki strani ?ipke ka?e mal druga?en nivo.

Napisano

Olje je najbol? prevert tko da ko ugasne? motor vzame? ?ipko ven, jo obri?e? in polo?i? na voznikov sede? ter gre? domov. :D  ?ez 20min ko odte?e olje al pa ko se ho?e? spet peljat jo pa vtakne? nazaj noter in od?ita? nivo olja. Ker se ?ipka tok zvija v cevi jo ?ist zapaca in je kr problem od?itat.

 

Pa ponavad na vsaki strani ?ipke ka?e mal druga?en nivo.

 

No torej nisem edini, ki je to opazil :) Bom probal ?e to metodo :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Je ?e menjal kdo pomo?ni cilinder za sklopko? (clutch slave cylinder) Pedal je kar naenkrat med vo?njo postal mehak in sklopka ni popustila tko da sem moral brez menjavat. :D Doma sem preveril posodico in je teko?ina pod minimumom. Je pa avto stal kak teden tko da zgleda da je tud to pripomoglo.

 

Kaj vse rabim da prezra?im sistem? Sam eno cevko pa posodo?

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Evo odgovorjam na svoje vpra?anje, danes je ratalo. Sicer sem naredil druga?e, sam sem vrtal v "ro?ko" ne v "zati?".

 

 

No danes pa sem naredil nekaj kar sem ?e dolgo ?asa odla?al in sicer sem "popravil" tisti zati? za streho. Barva na vijaku je ?e sve?a, me je motilo, da je srebrn pa sem ga na hitro posprejal :) Rezultat je pa tak:
 
img20151205142152.jpg
 
img20151205142718.jpg
 
img20151205142730.jpg
 
?e koga zanima kako sem naredil lahko napi?em en vodi?, sicer bo brez slik. ?as ki sem ga porabil je 10 min, od tega sem 5 min iskal vijak :D
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tisti ki ste ?e menjali amortizerje, kak?no ceno lahko pri?akujem za menjavo? (prinesem svoje gewinde, ?elim samo da mi da original ven in nove noter) In da dobim potrdilo o strokovni vgradnji.

Napisano

Meni je mehanik za menjavo vzmeti vzel 50? na Cliotu takrat. Torej bi morala ta menjava stati enako ali celo manj, glede na to da vse pobere ven, in ne rabi nove vzmeti natikati na stare amortizerje. Kaj pa si vzel? :)

Napisano

?e bi mel opremo pa plac bi se tud sam lotil, ?e gredo vsi vijaki lepo ven ne bi smelo bit problemov sam pri taki starosti je to ?e utopija. :D Ra?unal sem tam okol 100? ker je za kak?ne 2 uri dela zagotovo. (?e se pa kaj odlomi pa ?e ve?)

 

Vzel bom pa VMaxx za ~350e, pa ?e dve leti garancije imajo.

Napisano

Ma pomoje ne bi smelo biti tako drago :) U kje si dobil tako poceni? Nastavljivi samo po vi?ini verjetno? Ker jaz bi tiste ?e po trdoti, pridejo pa potem okoli 500? :)

Napisano

No ce je ceneje toliko bolje k itak treba se optiko nardit. Za to ceno se jih kar redno dobi (tudi na ebayu), bom pa verjetno vzel na topmiata k imajo trenutno group buy ceprav pride ista cena.

 

Sem gledal tudi tiste za 500 sam pol pride v postev tudi AP k so v bistvu KW V1 k se prodajajo za 1000+. Bom 200 raj v servis vrgu :P

Napisano

Ja na Ilmotorsport so tiste xxtreme 584?, ?e vzame? ob velikono?nem popustu, 15% popusta, pride potem okoli 500? kot na topmiata sedaj. Samo nevem kolko je po?tnine iz Il-a, tam je 25? kot sem videl.

 

Kaj si mislil s temi AP? A so bolj?e? Nisem ?e nikoli sli?al zanje.

Napisano

KW res dela AP gewinde, ampak je ?isto druga serija, drugi bla?ilniki in fedri. Tuki je pa? dobesedno tolk muske kokr dnarja. ?e bi rad pocen kupi ta-technix za 200?, ampak ne odgovarjam za rezultat :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ne tako poceni pa js osebno ne bi kupil. Zanima me bolj primerjava AP in Vmaxx Xxtreme. Ker nisem ?e nikoli sli?al zanje :)

 

I??em pa trenutno take sede?e

 

69643-back-stock-mazdaspeed-stance-hd-ro

 

?e bi kdo zasledil kak?en oglas kje, predvsem @V0RT3X, ki vedno najde kak?ne bonbon?ke za na?e MX-5ke :D

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na koliko naj bi se pumpale letne gume na 02 letnik mx5ki. Dimenzija195 50 r15? Iskal po netu in nisem nasel,nalepke v avtu pa tudi ne...

 

A veliki servis delate na teh avtih na 96t km oz.4leta? Tk sm zasledu v angleskih navodilih. Sicer je na moji narjen ta servis 40t km nazaj oz. 4 leta in pol nazaj in je moj dolgoletni serviser reku d ni se potrebe po menjavi. Vi se striktno drzite tako casovnih kot km omejitev za vel.servis?in na kaksno ceno okvirno naj racunam skupej z rolcami,napenjalci,vodno pumpo?

 

Hvala,lp

Napisano

Sicer je mal odvisno od ?irine feltne in ?elje kolk bi rad da gume dr?ijo, na?eloma bo pa nekje med 2,4 in 2,8 dost. Manj?i kot bo pritisk bolj bo guma dr?ala in se hkrati tud bolj obrabljala in bo poraba vi?ja.

 

Js osebno zadi mal ve? napumpam, da ni preve? oprijema :zvizga:

 

Za veliki servis se pa res ?e ne mudi toliko, js sm pri moji menjal pri nekaj ?ez 70k, ampak je bil ?e 10 let star in ?e prvi. Cena pa odvisna kam pelje? oz. kolk dobra kolega sta z mehanikom :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.