Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mestna vo?nja ga ubije... jaz jih imam skoraj 170.000km pa zaenkrat ni te?av z DPF-jem.

33112_1.png

Napisano

No da ?e mal js pokomentiram.... Mi mamo Mazdo 6 sport CD163 GTA letnik 2010 z 145000km. Not ima ta 2.2 dizelski motor in morem re?i da je motor super, ob?utno bolj?i kot v prej?nji generaciji tisti 2.0 dizel s katerim smo imeli ogromno problemov...

Od dneva 1 te?e ku urca... Nismo imeli enega problema... Delamo pa ve?inoma dolge relacije. Edino te?avo k mamo so te?ave z zavornimi plo??icami, katere moramo menjavat skoraj vsakih 20000km (do sedaj ?e vedno v garancijo uspeli zamenjat.) :D  Avto pa je redno servisiran pri poobla??enem serviserju vsakih 20000km...

Napisano

Zavorne plo??ice? Kaj pa je narobe z njimi... men so prednje zdr?ale 120.000km zadnjih pa ?e nisem menjal.

33112_1.png

Napisano

Oprost sm zgre?u.... Teu sm napisat zavorni diski ne plo??ice :P

dokler ti bodo dajali original plo??ice bo? uni?eval diske.....star problem, ki ga ne ?utijo ravno vsi, ampak tisti ki so ga so zamenjali plo??ice z non original in je blo ok. original so pretrde in energijo prena?ajo na diske. Zato ima? tudi feltne brez prahca ane? Ko zamenja? so takoj umazane....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

speaking of...s temi novimi ploscicami (original) so feltne tok umazane, da sam ce sperem mal z vodo pride vse crno ven...moram prakticno vsak teden pucat feltne, ker so cist crne...

ampak primejo ploscice tudi v dolgotrajni voznji po dezju ali snegu (prejsnje so ble nevarne v takih situacijah)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

lohk, da so druga?ne zdaj... ?eprav pri meni je bilo na za?etku tudi ?isto vse usrano od prahu, po menjavi zdaj pa je malo manj ampak ?e vedno ne zdr?im par dni, da bi ostale feltne dokaj ?iste.

33112_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Razen to da te cakajo stroski u.voza - dmv, homologacija in te razni slovenski bomboni zgleda kr cool. Edino a stoji od marca? Km v oglasu so enaki v dsk zadnjega servisa marca letos

Razen to da te cakajo stroski u.voza - dmv, homologacija in te razni slovenski bomboni zgleda kr cool. Edino a stoji od marca? Km v oglasu so enaki v dsk zadnjega servisa marca letos

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdravo, je to kaj narobe, ?e avto slabe 3 mesece stoj? Meni se ne zdi!

Zraven so tako zimske na 17 col, kot nove original letne 18 col plati??a/pnevmatike.

 

Meni se zdi kar ok nakup, edino za ceno ne vem, ?e je realna...

Napisano

Ne ne nic narobe....v mislih sem imel da so kmje vrnili na zadnjo servis stanje

 

Tukaj imas ze ketno in edino dpf je lahko vprasanje. Delati mora regeneracijo na cca 300-350km ce dela na relacijah manj kot na 200km cikel je lahko ze nacet

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e bolje pa je, da ti dela regeneracijo na 450 km  :danzoman:

 

P.S.

No najbolje pa je, ?e ti jo sploh ne..ampak ne na dizlu :D

Napisano

hja, men osebno se zdi tale cena mal visoka za 2010 letnik. realna bi bla za 2011, za 2012 pa ugodna. drga? pa sm mel tut jst Signuma prej, pa sem pre?altal na prej?njo 6ko pa zdj 2012 letnik pa je kar razlika. sicer je Signum ful bolj udoben avto, ampak kvari se pa 5x bolj, vsaj meni se je :)

Napisano

Ej J.J., kako pa bi opisal razliko? Zanima me predvsem vo?nja, motor, udobje... Sedaj imam Signuma 2.2 dti.

Pri Oplu mi gre zelo na ?ivce podvozje (pu?e, kon?niki, ...) skoz nekaj ropota :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.