Skoči na vsebino

motorno olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zanima me katero motorno olje je najbolj?e za mazdo 323c 1.5 .Notri mam Mobil1 5W-40, pa mi je eden pravil da je to olje do 25?C in da ni za poleti v vro?ini.Jaz rad teram avto, pa nebi rad uni?il motorja, kaj svetujete ??

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz pa oce sva do sedaj vse avte vozila z 5-40 oljem pozimi kot poleti...

oriona, laguno, cliota, xedosa, pa mx-3...

 

pa zaenkrat ni blo nobenih problemov...

mogoce bi probal s 5-50 al pa 5-60 ?

 

samo so draga olja....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tnx, ve? mogo?e kje bi se dala downloadati navodila od avta.Namre? polek avta nisem dobil knji?ice.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

yahoo pa search, sicer pa malo verjetno, jaz za mojo mxo iscem ze od decembra.. pa nic :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

najprej sem prebral da ima? 15W40, ko sem drugi? pogledal pa sem ?ele videl da ima? 5W40. Ti kar dalje uporabljaj to olje.

 

Bolj kriza poleti bi bilo npr. z oljem 15W30 in bi polj pre?altal poleti na 15W40 (to je samo kot primer). Ti samo delaj redne servise in kontrolo olja med servisi in ti bo avtek ?e dolga leta hvale?en :)

IPB Image
Napisano

Js v svojega Xedosa dajem SynPower 5-50 in je bolj tih motor kot je bil prej z DuraBlend 15-40. Porabi mi pa niti prvega in niti drugega ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

5W-40 so full sinteticna olja in sodijo med najboljsa in nakvalitenejsa olja primerna za visokovrtece se avte, in je zate vec kot dobro.

Napisano

ve mogo?e kdo do koliko stopinj je u?inkovito olje5W-40 ?(se uporablja)Na servisu sem enkrat videl tabele za razli?ne gradiacije olj ,pa si nisem zapomnil, na netu pa ni za najt. ;)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

yahoo pa search, sicer pa malo verjetno, jaz za mojo mxo iscem ze od decembra.. pa nic :(

poglej na www.mazda-mx3.com....tam imajo nekaj teh navodil.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Midva z yavarye sva...micra je res lepse tekla.

yavarye bi ti znal kaj vec povedat glede tega.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Dodatki naj nebi bili za visokotora?ne motorje ker naj bi

zabasal luknjice po katerih te?e olje do batov in glavne gredi,

in naj bi blo bol? kupit bolj?e olje kot pa dodatek.

 

To mi je povedu en kolega ki se mal spozna na to,

?e ma prov pa vi presodte

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.