Skoči na vsebino

Mazda - PROMO - gradivo!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

resni?no, vrh glave imam va?ega kreganja... na?elo "live and let live" vam kaj pomeni ?

 

ali morate res vsako temo zasmetiti s tem, kdo je dober za koga, pa kdo za koga ni dober, pa kdo gre komu na ?ivce, pa kdo se s kom ali s ?im pred kom postavlja... ?

 

halo, a se boste enkrat sprijaznili s tem, da nas je veliko uporabnikov, in vsak vsakemu pa? ne ustreza po osebnostnem profilu...

 

ravno v tem je ?ar ?love?ke rase...

 

?e ma kdo forum namesto messengerja, naj ga pa? ma, forum je free zaenkrat...

 

?e se nekateri raje sli?imo po telefonu, kot bezljamo kamorkoli na kak?na sre?anja (ker nam tega ?as pa? ne omogo?a vedno), ne vidim v tem tudi ni? napa?nega...

 

resni?no fajn bi blo, ?e se navadite enkrat dr?ati NASLOVA TEME v katero pi?ete...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

*KAALman* zelo lepo napisano! sam ?e vedno ne morm it mim tega da dolo?ene stvari pa res ne pa?ejo na forum no ...

 

yp... vem...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U resnic me je zanimal, kako je kej stanje glede letakov, ?e se jih kaj deli in nasploh (dobronamerne) promocije foruma (kot je - kakor dojemam tut naslov teme)! :angry:

 

Take it easy pa ne se sekirat, ker nima smisla, da se na vsako provokacijo pokonci ska?e - saj se bodo naveli?ali provociranja, ?e posebej ?e se bo take poste ignoriralo brez odgovorov. V kolikor pa bo pa vsak ta drug ?util prizadetega in bo pisal odgovore bomo pa spet imeli flamewar, tako da please vzdr?te se odgovorov na o?itne provokacije.

 

Tisti, ki pa u?ivate v takih neslanih zbadanjih, sa pa malo zamislite in se vpra?ite a je to res pravi na?in, da se spremeni nivo foruma? Po moje da ne, sploh pa ne na tak na?in kot ga nekateri uprizarjate.

 

Sorry, mi je prav ?al, da moram o tem pisati in ?e se kdo ob tem ?uti u?aljenega si je ?isto sam kriv, ker tale post je mi?ljen dobronamerno. :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.