Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

imam mazdo 3, 1.6 bencin, letnik 2004. Montirane imam ?tiri enake pnevmatike. 

Imel pa bi dve vpra?anji, ?e mi kdo zna pomagat.

 

1. Vsaki? ko avto v?gem in speljem, mi pri nekaj ?ez 20 km/h

nekaj za?krta, podobno kr da bi se za trenutek aktiviral ABS.

Vibracijo ?utim tudi na pedalu za gas. ?e se nato ustavim s pri?ganim avtom 

in ponovno speljem ne za?krta. Izklju?no samo po v?igu avtomobila in nikoli ve? potem.

?e pri speljevanju poleg gasa rahlo ti??im tudi zavorni pedal, za?krta takoj potem, ko 

zavorni pedal spustim.

 

2. V zelo ostrih ovinkih se mi za?ne nekaj vklapljat, kot da bi mi hotelo odnehat gas.

Za?utim vibracije na gas pedalu in neko praskanje spredaj. Tudi ?e na ravnini na hitro obrnem volan

(kot da se na hitro izogne? oviri), se mi to naredi. To se pojavi predvsem, ko sem v ostrej?em ovinku

in je na asfaltu kak?na neravnina, jama, razpoka, torej, ko se gume "nakrenejo" v eno stran.

Zvok je sli?ati precej mehanski, vendar takoj, ko stisnem tipko DSC OFF, te te?ave izginejo in

podvozje je popolnoma nesli?no tudi pri veliko ve?jih obremenitvah. In ni tako, da bi se to zgodilo takrat, ko bi

res pretiraval in bi se moral DSC ?e aktivirati. To se mi naredi tudi v dolgih ovinkih za vklju?itev na avtocesto,

?e peljem malo hitreje, pa avto ?e zdavnaj ne drsi. V?asih se aktivira tudi pri ?isto normalni (po?asnej?i)

vo?nji skozi ovinek in ?isto majhni neravnini.

?udno mi je tudi to, da je to zagotovo elektronika, saj lahko stvar izklju?im s tipko DSC OFF, vendar se ne v?ge nobena lu?ka, ko se to v ovinku aktivira. Torej elektronika nekaj po?ne, brez da bi dala lu?ko. Lu?ka pa ni crknjena

ne DSC OFF lu?ka, ne lu?ka ki ka?e aktivacijo DSC in TCS.

 

?e se komu kaj sanja, kje bi lahko bila napaka, oz. kaj dat pregledat, se toplo priporo?am za odgovor:)

 

 

 

 

Napisano

Ve? ali manj si ?e sam na?el vzrok - nekaj ga DSC seklja oziroma mu en od senzorjev (kot volana, hitrost vrtenja posameznih koles) ne da pravega podatka pa avto misli, da te zana?a po cesti in vklopi DSC.

 

Tole bo moral kak serviser malce pogledat ?e prej pa preveri ali je dejansko tlak v gumah enak pri obeh gumah na isti osi... sicer je to zelo te?ko verjetno samo, ?e ima? tlak levo in desno bistveno razli?en lahko pride, do odstopanja pri hitrosti vrtenja posameznega kolesa kar lahko DSC razume kot zana?anje. Nekako sem pomislil na to, da se ti zgodi na ravnem takoj, ko ?tarta? potem pa na ravnem ne ve?. Namre? ko ?tarta? so gume mrzle in tlak ni?ji. Sploh tista, ki je premalo napolnjena se zaradi tega hitro segreje in se ji tlak pove?a ravno za toliko, da potem ni ve? te?av razen v ovinkih, kjer pa pride do ve?jih obremenitev na zunanje kolo in spet razlike v hitrosti vrtenja na kot obrnjenih koles.

33112_1.png

Napisano

1.) to je ?isto normalno pri vsaki trojki, in ja, nekje pri 20 km/h se zasli?i tak kovinski zvok. Ne vem to?no kaj je, ni pa to neka napaka...mislim da se lih DSC vklopi ipd.

 

2.) ko se vklopi DSC ti avtomatsko odvzame gas in "lovi" avto. Poka pa vklop ABS-a, ni? tak?nega...najbolj to ob?uti? na mokrem.

 

Kot vidi? je z avtom vse ok in se nima? kaj za bati :)

Napisano

Hvala za odgovore...

 

Imam pa gume Bridgestone ECOPIA 150, 205/55 R16. Ravno pred nekaj tedni sem preverjal

tlak in je na vseh gumah prakti?no identi?en.

 

Glede tistega poka pri speljevanju, me na?eloma ne skrbi,

bolj pa mi gre na ?ivce to vklapljanje in praskanje med vo?njo v ovinkih.

Na ?ivce mi gre to, da se DSC ali karkoli ?e vklopi, ne poka?e pa se lu?ka,

da se je sistem aktiviral. Sem ga nekajkrat pripeljal tako, da je res drsel in, ko se je vklopil

DSC in za?el popravljat se je lu?ka v?gala. Prav tako se lu?ka v?ge takoj, ko se vklopi TCS, 

torej ko se kolesa zavrtijo v prazno pri speljevanju. Edini sistem, ki ob aktivaciji ne pri?ge lu?ke je ABS, 

zato najbolj sumim njega, pa tudi ogla?a se podobno. ?udno je pa to, da se to aktivira, ko ne ti??im

zavore. Mogo?e kak mehanik ve, ali je mo?no da se ABS aktivira tudi brez pritiska na zavoro?

Kje bi bila tu lahko napaka? senzor za vrtenje koles?

Malo sem gledal konektorje za senzorje, ?e bi bili kaj rjavi, ali pa slab stik, pa so videti vredu.

Je mo?no, da pod ve?jo obremenitvijo kolesa en senzor za trenutek odda napa?en signal in aktivira 

ABS brez da bi bila zavora sploh pritisnjena?

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

?e se bo ?e kdo zna?el pred zgoraj opisanim problemom...

 

Zadeve sem se tako navadil, da me prakti?no ni ve? motila, sem pa 

avto peljal na original servis na ra?unalnik, pa je pokazalo da je vse ok.

 

Nekaj dni nazaj pa mi je akumulator za?el crkovat, pa sem ga kar po hitrem

postopku zamenjal. Takrat pa kot da bi odrezal, DSC deluje pravilno, poka 

pri 20 km/h ni ve? sli?at...

 

Zaenkrat je te?ava izginila, upam da se ne vrne:)

Napisano

Zanimivo.....imel sem mazdo 3 gta pa nisem nikoli imel teh problemov, tudi ko jebil akomulator iztrosen. Samo da je problem izvenel, in da si odpravil napako z novim akomulatorjem.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

verjetno je rabil samo reset oziroma odklop iz napajanja ;) pa se je posledi?no z menjavo popravilo

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.