Skoči na vsebino

centralno zaklepanje


Priporočeno sporočilo

?ivjo mazda?i

 

Zadnje ?ase imam same te?ave z mazdo 6. Pred kak?nim mesecem sta mi crknila oba dalinca, v AH so mi zamenjali batarije in na novo sprogramirali. Dalinca sta delala 2tedna potem pa zopet ista te?ava. Noben od dalincev ne dela ve? odklepanje ro?no na klju?. Ampak to ?e ni vse avto se sam odklepa zaklepa. Ko avto zaklenem se avto sam odklene in zaklene to ponovi 10x. Med vo?njo se avto zaklepa in odklepa totalno se mu odpelje. ?e mi ?e uspe avto zakljeniti se zaklene samo sprednji del avta zadnje vrate in prtlja?nik ostanejo odklenjeni. 

 

Kaj naj storim. trenutno imam avto pri prijatelju v gara?i ker se sam odklepa in zaklepa na cca 30sec to se mi dogaja zdajle od ?et-danes

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da se zaklepa in odklepa kar sam, bi rekel, da je krivec kaksen slab Kontakt in/ali vlaga na kaksnem spoju...

 

Ali pa je crknila centralna enota. Meni se je to sicer zgodilo na drugi generaciji... a so na servisu zamenjali pod garancijo... Sama centralna enota menda ni prav poceni... So bili pa simptomi podobni... Edino naklju?nega odklepanja in zaklepanja ni bilo. Najprej mi je en daljinec zacel zafrkavati in je vcasih deloval, vcasih ne... Ko sem zamenjal baterijo je bilo par dni OK, potem pa se je spet za?elo... Vzamem iz predala drug daljinec in je bila zgodba enaka... Sem potem to omenil na servisu (A Cosmos BTC) in so rekli, da je fu? racunalnik centralnega zaklepanja... In po menjavi tega in obeh daljincev je bilo problemov konec...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ti je crknala centrala, boljs da kupis eno aftermarket za cca. 60? ;)

Sent from my RM-825_eu_croatia_437 using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo
Pa se zopet javljam. Ravno sem pri?el iz servisa. Pogledali so vse varovalke vse zamenjali odklopili akumolator in ?e in ?e... Napake niso odkrili. 
Rekli so mi da bi treba pogledati vsake vrate posebaj kljuke dol da vidijo katera klju?avnica ne deluje oz katera klju?avnica po?ilja avtu napa?ne inf so mi dejali.

Zanima me ?e je kdo ?e dajal klju?avnice dol da je pri?el do modula pri vsaki kljuki?

Mogo?e kdo ve kako se da klju?avnico dol (notranja stran) ali pa ve ?e kje ti?i kak film?ek o tem kako so mojstri dajali kljuke+ obloge dol?

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na vsakih vratih  je konektor. zakaj bi takoj podiral klju?avnice???  odklopi ?e se da seveda (nisem preverjal) konektor za konektor pa bo? videl kdaj neha srat katera vrata nagajajo. ?e je res tukaj vzrok. No samo predlog je.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne tam ko pridejo kabli v vrata notri-pri pantih! Ne vem probaj ?e se da kaj re?it

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

al pa tapete dol pa konektor s klju?avnice ;) up?am da ti uspe kaj  ugotovit

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Snel prastiko z voznikovih vrat odklopil motorcek centralnega zaklepanja in use deluje. Kje je tukaj fora. Odklopljen mam kabelj za cent.zaklepanje in vse deluje dalinca use se zaklepa pa sploh nisem priklopil nazaj kablja...

Haha dobra tale japonska fora odklopis kablovje in vse delujepost-6506-140475391147_thumb.jpg

 

Poslano z mojega GT-N7100 z uporabo Tapatalk

Vrstni red slik je obraten. Spodaj je kabelj priklopljen in se avto ne zaklene in ropota 24/7. Kabelj odklopis se zadeva umiri in vse deluje hehe

 

Poslano z mojega GT-N7100 z uporabo Tapatalk

post-6506-140475384844_thumb.jpg

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.