Skoči na vsebino

Pomo?! Voda mi te?e mi notr v Mazdo! + ro?tanje prvo deno kolo!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Soforuma?i, lep pozdrav?ek!

 

Danes sem odkril en problem, da mi nekje pu??a vodo notri v kabino od moje 6ke. Je letnik 2012 - Mirai karavanka. Ko sem pretipal vse skupaj, sem ugotovil, da je mokro le okoli sovoznikovega sede?a in nikjer drugje. Po vratih in nikjer se ni? kaj ne vidim, da bi teklo notri, Je mo?no, da pride to iz podvozja nekje notr? Kaj bi lahko bilo?

 

Pa ?e ena te?ava- spredaj pri desni gumi mi, ko se vozim po bolj grobem, razdrapanem asfaltu pa kockah, kao nekaj ru?i oziroma sli?i se, kot da bi vibrirala neka kovina okoli gume. Se je komu to ?e dogajalo? Zvok je metalni, kot da bi bil aluminij. Se komu sanja, kaj bi lahko bilo?

Napisano

Zna bit, da je od klime... sej ma? v garanciji pa pelji na servis in naj pogledajo preden ti bo solata na tepihu vzklila.

 

Tisto ru?enje pa je lahko tudi kamen?ek, ki se je nekje ujel na za??itni pleh okoli diskov.

33112_1.png

Napisano

hm, mogo?e zna bit tut klima, se mi je pa to pojavilo v zadnjih dveh de?evjih, ko sem se dosti vozil po de?ju. V suhem vremenu se mi ne pojavlja, ?eprav imam klimo pri?gano. Pomojem ma to tudi povezavo, kaj pravite?

 

Tist pa garant ni kamen?ek, ker ne ru?i non stop ampak samo po razbitih cesta, ko se bolj trese avto. Ma, sli?i se kot da aluminijasta oz. kovinska plo??a zavibrira po mojem filingu. Pa to se ?e kr skor eno leto pojavlja. Nimam pojma, kaj bi blo. Sj bojo v pondelk v BTCju pogledal, tokrat ta prav mehanik, kaj dogaja tm spodej.

Napisano

tist ko rusi oziroma se slisi tak kovinski zvok ko zapeljes v kako luknjo je lahko koncnik stabilizatorja...

www.trziskisladoled.si

Napisano

iceman, hvala za input. tega nism vedu, da bi lahko bilo to. jst sm mislu, da je tista kovinska za??ita diska, pa ni? ne ka?e tko pri zadnjem pregledu...

Napisano

Glede pu??anja sem imel tudi jaz podobno te?avo.

In sicer je bilo v de?evnem vremenu nekaj ?asa vedno mokro na tepihu od voznika. Najprej sem mislil, da pa? zanesem nekaj vode s ?evlji v notranjost, potem pa sem ugotovil, da avto pu??a. Za identifikacijo in odpravo tega problema sem porabil kar veliko ?asa. Klepar je pregledal celo podvozje, koloteke, ... Najprej je posumil na odtok, ki odvaja vodo iz vetrobranskega stekla, vendar je bil ta ?ist. Potem sva s ?laufom polivala vodo po avtu in ugotovila, da pu??a pri vetrobranskem steklu, te?e po kablih pod volanom in kaplja na tepih. Zamenjati sem moral nekaj kablov, ker so bili oksidirani in zamenjali so mi vetrobransko steklo, ker je bilo po?kodovano. ?e bi bilo steklo nepo?kodovano bi ga lahko le na novo vgradili.

Napisano

exactly isto se je pokazal na moji belki! Ekipa A-cosmos Btc zrihtala vse kar je blo. Tekl je zarad slabe menjave ?ipe nazadnje, bremze cvilile zarad napa?n obrnenih enih odvodov za prah, kovinski zvok je biu pa od tiste za??ite. Zdj je vse tipi topi zrihtan, pohvale fantom!

Napisano

?ipo so mi menjali na Celov?ki na Mazdi, bremze je pa menjal en pripravnik po neuradnih informacijah, in je naredil napako. Zdej ga ni ve? na Mazdi, ampak jebi ga, niti ne zamerim zadeve nobenemu, saj kot sam pravim, ?e dela?, se ti slej kot prej zgodijo tudi napake. Ni bilo nobenih problemov z odpravo napak, tko da ostajam njihova zvesta stranka ?e naprej :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.