Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena.
Če se vozimo samo po mokri ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren deš ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W.
Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W.
Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W.
To je mnogo več kot izračunanih 95W.
Fizika je jeba.
Tudi če hočeš samo telefon napolnit.
Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho.
Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.