Skoči na vsebino

Power box

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem prebral ?e cel forum na temo Power boxa, ki si ga bom nabavil ?ez kaki mesec ali dva.

 

Zanima me kaj pravite na ta PB http://www.racechip.de/chiptuning/mazda/6/2-gh/2-2-mzr-cd-120kw/index.php se spla?a ali ne? Priporo?ate kaj bolj?ega, nasploh izku?nje z va?imi PB in katere imate?

 

I??em cenovni rang tega PB, seveda preverjenega, ki nebo vplival na motor, turbino,...

 

LP Bla?

 

 

Napisano

?e nima? dpf je ok, ?e ma? je priporo?ljivo nastavljivega.

 

to o L/100 pa pozabi.......poraba je enaka na dolgi rok, to se poka?e predvsem pri kaki vleki, vo?nji vklanc itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Z dpfjem tisti ki imamo nastavljivega ni nobenih problemov. S fiksnimi so pa bili....kar nekajkrat DPF lucka in potreben servis.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo tako sem upostil PB in se odlo?am za tuning, nekje pribli?no ista cena je pri Tunerc Chiptuning in Vstuning. 

 

Kolega je dal ?ipirat pri Vstuning (ima megana 1.5 dci), naredil je 90kkm in dela brez problema, pridobil je na mo?i okoli 30ps, poraba se mu je zmanj?ala za nekaj decilitrov.

 

Kaj priporo?ate za mazdo oziroma je kdo dal pri kerem ?ipati in kako je narejeno?

Napisano

Se enkrat IMAS DPF!!! Ne reci da nisem napisal, ta isto ti ga lahko tudi ven vrze.

Vprasaj icemana in se koga kaj pomeni dpf + tuning na full. To ni reno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A nimajo dizl neki full navora, zakaj pol rabi? met ?e konje, Pomoje je to odve?na te?a.

Pa baje tud tolk mal porabijo, da tist deci-dva ne pomenita ni?..

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Rad bi pridobil, da mi bi za?elo hitreje vle?t v ni?njih obratih, ker se mi zdi da je mrtev do 2000 obratov.

 

Sem vpra?al Tunerca, pa je rekel ?e je tunng pravilno narejen, da z DPF-jem ne sme biti nenapovedanih problemov.

 

Prosim za nasvete, tistih ki mate ?ipirane.

Napisano

js sm cipiral pri CCS performance in lahko ti recem da je avto res bolj vleku in vse lepo in prav ampak ce sm ga tiscal dlje kot 100km se je pojavla takoj DPF lucka.. potem sm se odlocu da to dam vn in sm nabavu pac nastavljivi cip in od takrat nimam vec tezav.. mam pa mazdo 6 CD140 letnik 2008.

www.trziskisladoled.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rad bi pridobil, da mi bi za?elo hitreje vle?t v ni?njih obratih, ker se mi zdi da je mrtev do 2000 obratov.

 

Sem vpra?al Tunerca, pa je rekel ?e je tunng pravilno narejen, da z DPF-jem ne sme biti nenapovedanih problemov.

 

Prosim za nasvete, tistih ki mate ?ipirane.

A dizel da se pod malo obrati fura ?  :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Evo sedaj sem se odlo?il, grem na tuning z Mazdo.

 

Zanima me, ?e mi lahko kdo pove kakr?ne koli izku?nje kako je z tuningom? Kje ste ga dali, kako se avtomobil obna?a, cena, kvaliteta, poraba...

 

pozanimali smo se pri CSS v mestinjah, cena bi bila okrog 300?. 

 

Nekje sem prebral na forumih, da so ?e bolj?i tunerji v sloveniji. Predlogi? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.