Skoči na vsebino

mazda3


yama

Priporočeno sporočilo

Vozimo jo ?e ne, smo pa jo na testni vo?nji. Avto je zelo dober lega odli?na sploh ?e ?e je za 30mm spu??en. :) motor pa je bil 1.6 in dovol zmogljiv s primerjavi od 1.4.

 

Mislim da bo? zelo zadovoljen!! Od moje strani bo? sli?al same pohvale!! :D Meni osebno je super! Ko pa ga bo? imel pa bo? sam presodil ?e si zadovoljen!

 

Katerega pa si naro?il sport ali limuzino? No kasneje pa ?e prosim fotke od tvoje

3-jke!! :P Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem vozil Skorn?kovo testno GTA z 150 KM in me je zadeva zelo navdu?ila;podvozje,notranjost in lega na cesti. Moj znanec,avtonovinar je pred kratkim testiral Golfa V in Mazdo 3 in rekel,da Golf nima za burek pa ?e dra?ji je za cca. miljon SIT. Vsekakor dober nakup,?eprav imajo prve serije probleme z senzorjem airbaga na sovoznikovi strani.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem vozil mazdo 3 z 2.0 ma?ino (sport verzija) lega na cesti je odli?na, v ovinkih to?no ve? kam ti nese avto, motor pa je dovolj zmogljiv in dobro vle?e v vi?jih obratih.Pri tem motorju ma? VIS tehnologijo (variable induction system), ki deluje kot en mali turbo in se pove?a navor v vi?jih obratih, kot tudi spremenljivo geometrijo ventilov.Jaz ti priporo?am ta avto.

Najbolj?e pa je da se sam pelje? s tem avtom in sam presodi?.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.