Skoči na vsebino

Nakup Mx-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Sem nov na tem forumu in imam vprasanje glede nakupa Mx-5. Oci sem vrgel na "Red devil-a".

(http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8824718&show=1&avto=Mazda%20MX-5%2016V)

 

Naredil sem domaco nalgo in pobrska po forumu in nasel kar velik del zgodovine tega avta. Zanima pa me trenutno stanje, vec glav vec ve. Trenutnemu lastniku sem poslal zasebno sporocilo pa se nisem dobil odgovora. 

 

Malo me skrbi ker je avto dal ze dosti skozi, ampak kolikor sem bral po webu, so Miate kar vzdrzlive.

 

Pa se ena skrb, baje da je problem rja, avto imam namen imeti kot celoletni voz, pa nimam garaze, tako da bi bli izpostavljen vsem vremenskim neprilikam.

 

Hvala za mnenja ... upam da bom kmalu v klubu...

 

Lp

Rok

Napisano

Nas je res nekaj biv?ih lastnikov omenjenega voza na tem forumu in osebno lahko z mirno vestjo trdim, da je avto ?pica za vozit. Tako poleti, kot tudi pozimi :danzoman: in ?e me situacija ne bi 'prisilila', ga najbr? ne bi prodal ampak ?e naprej imel za zimske radosti :blush:

 

V ?asu mojega lastni?tva (leto in pol nazaj) je bil med drugim tudi protikorozijsko za??iten, ker sem ga sam vozil pozimi, za tem pa je bil pri novem lastniku li?arsko obnovljen, tako da prakti?no ni skrbi, da bi ga rja za?ela v kratkem na?enjati.

 

Res, da ima ta avto zgodovino zelo pestro, ampak je vsaj z moje strani (in tudi strani drugih poznanih biv?ih lastnikov) v celoti preverljiva (Poi??i temo 'Baby Viper predstavi svoj vozni park') trenutno stanje pa bo pojasnil kar lastnik oz. prodajalec sam :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Rok, avto je za svojo starost v zelo dobrem stanju, zlasti karoserijsko, saj ko sem jo pred dvema tednoma nazadnje videl, je bila izjemno lepa.

 

Ko je bil v mojem lastni?tvu (sem jo uporabljal le sezonsko, druga?e sem vozil 323F in tudi Toyoto Celico), je bila tudi v celoti barvana, kasneje ?e za??itena z olji Krown in to je garancija za trajno lep izgled. Njen sedanji lastnik je tudi ?e kar nekaj vlo?il vanjo in temu primerno skrbi zanjo.  :danzoman:

 

Pravi u?iva?ki avto, zadnji pogon mu da ?e dodaten plus pri vo?nji (tudi ali pa zlasti pozimi).  :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za mnenja.

 

Dogovorjen ogled cez 14 dni.

 

Mam seno vprasanje a bi kdo vedel za kksn hard top? Glede na to da bo avto obsojen na dez in sneg. Ali je streha za NA in NB enaka ali je potrebno iskati hard top opsebej za NA?

 

Lp

Napisano

Je enaka, razlikujejo se ponavad sam po obliki zati?ev in ?e ima gretje stekla. Druga?e pa gre isti hardtop na NA in NB.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e mora avto ?e stati na snegu in de?ju, mu vsaj naredi in tudi sebi uslugo in ga pokrij s pokrivalom. ?e ne bo rja takoj vsekala zadaj na pritlja?niku, nato pa ?e na pragovih.

Podpis.png

 

Napisano

?e mora avto ?e stati na snegu in de?ju, mu vsaj naredi in tudi sebi uslugo in ga pokrij s pokrivalom. ?e ne bo rja takoj vsekala zadaj na pritlja?niku, nato pa ?e na pragovih.

Pod snegom zna bit to napaka, ker se zacne spodi nabirat kondenz...

Napisano

Res so prednosti in slabosti pokrivanja, tko da ?e avto stoji dalj?e obdobje je ?e najbol?a stvar gara?a (s ?im manj vlage) ?e pa je ni, naj pa vsaj ne stoji na travi. Trava ga pa skor dobesedno raz?re od spodaj.

 

No, sicer pa ?e ma? namen avto redno uporabljat, se nima smisla s tem obremenjavat, samo veselo zoomzoomaj naokoli  :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kolikor mi je znano je v na?em podnebju najbolj?a opcija nadstre?ek, ampak tako ?irok, da na avto tudi z vetrom ne pada ni?, poden pa seveda nikakor ne trava. Tako se osu?i na vetru, obenem pa ne "za?vica" kot v kaki gara?i. Jaz imam avto pozimi naprimer v vrtni uti in imam samo pozitivne izku?nje. Praskati ni treba, obenem ni fajhtno kot, ?e bi ga dal v gara?o.
 

post-285-0-61129100-1411982166_thumb.jpg

Napisano

Vse kar ste napisali mi je jasno, vendar ce ni ?TALCE je pac ni.

 

Trenutno mam Megana, od lanske jeseni pa je bil ravno tako na prostem pa se ni poslabsalo nic od tega kar ga je zrlo. 

 

Zdele si rihtam garazo, da bi mazdo (ce  jo kupim) dal prezimit, spomlad pa menjam megana za streho pa je. :jupiii:

Napisano

Dober plan, dr?imo pesti da uspe :prstgor:

MORA uspet, ?e si jo zares ?eli, druga?e bo do spomladi "kurc kej" spal.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

MORA uspet, ?e si jo zares ?eli, druga?e bo do spomladi "kurc kej" spal.  :D

Ze zdej "kurc kej" spim. Vse odkar sem se odlocu da jo pripeljem k hisi, mam tezave z spanjem. 

 

Edina tolazba je mal voznje po Nurburgring-u.

 

post-8051-0-03600800-1411986936_thumb.jpg

Napisano

Ze zdej "kurc kej" spim. Vse odkar sem se odlocu da jo pripeljem k hisi, mam tezave s spanjem.

Hmmm.... Tole mi je nekam znano :D

Napisano

Mx5 je tak simpati?en, mi?ken avto?ek, ki ti hitro zleze pod ko?o in se zasidra v srce.  :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Saj tudi ob kakih drugih avtih je tako nekako.

 

To ima? kak ?pil za PC? Jaz imam GT6 in isto sede? z volanom.  :aaaaa:

 

xbox360 in forza 4 ... kar uredu, novejse zadeve so se predrage, sploh volani in podobna oprema, ker stari ne delujejo vec na novem sistemu(xbox one ali PS4) sam tud to se pride na vrsto. Trenutno ni prioriteta .

Napisano

zdravo fantje

 

a je kdo nabavu Hardtop iz tujine, me zanima kako je z prevozom, k je pr nas tega malo al pa jes ne najdem.

 

hvala za pomoc.

Napisano

S kakimi kuriskimi slu?bami bo te?ko ker se hitro razbije, v UK no?ejo po?iljat niti iz enga konca dr?ave na drugega ker se vedno kej razsuje.

 

Men je ta prodajalc reku da lahko zrihta hardtop od nekoga iz Velenja ?e bi vzel pri njemu MX5 (se mi zdi da Baby Viper pozna tega ki jo je kasneje kupil sam ne vem ?e je hardtop vzel zraven tko da mo?no da je ?e kr v Velenju) http://www.avto.net/batt/

 

Al pa ta ?e jo ?e ima:

 

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=8464240

Napisano

Aha ?e misli? tisto srebrno NA,je vzel potem tud hardtop.

 

Tega temno modrega za 550 pa mislm,da ga je tud pred kratkim ?el iskat en kolega iz Kranja. Sm mu ?e frankenbolte posodu,da ga ne bi odpihnl :D

 

Druga? pa res zanimiv tole,kak?ne pol leta nazaj sm tud js prodaju en hardtop in sm ga komi za 300? pol spravu v promet, zdj pa so cene zgleda spet narasle :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kot zanala?, se ti je ravnokar en hardtop pojavil med malimi oglasi ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kot zanala?, se ti je ravnokar en hardtop pojavil med malimi oglasi ;)

Hvala za opozorilo, sem pogledal in bom danes kontaktiral majstra

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)
    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.