Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Moja mazda 323F, 1.6 16V, letnik 2002, prevo?enih 112000 km, ima spet probleme. Ko ho?em speljati (mrzel ali topel) ne potegne. Najprej kakor da gas nebi prijel, nato pa komaj potegne. S pri?gano klimo je ?e slab?e.

 

Tester ne poka?e napak. Obrati ne nihajo. Avto se v prostem teku ne zaganja. V?ge v prvo. Cev za dovod zraka je cela, loputa in motor?ek prostega teka ??i??ena.

 

Res pa je da imam za drugo lambda sondo vgrajeno pu?o. Je izvzeta iz direktnega toka izpuha, ker mi je javljalo napako. Po vgradnju pu?e je vse delalo OK (cca 1 leto). Tudi problemov s speljevanjem NI bilo.

 

Bolj ko je avto topel bolj nagaja.

 

Ali ima kdo kak predlog?

 

LP MARKO iz Celja

Napisano

Filter goriva menjan? Lahko bi bil tudi premajhen tlak goriva.

Zobati jermen in pripadajo?a ?ara menjana? Mogo?e je tudi jermen presko?il za zob in ni v fazi.

Senzor na odmi?ni bi tud znal nagajat.

Napisano

Filter goriva menjan? Lahko bi bil tudi premajhen tlak goriva.

Zobati jermen in pripadajo?a ?ara menjana? Mogo?e je tudi jermen presko?il za zob in ni v fazi.

Senzor na odmi?ni bi tud znal nagajat.

na ZS sem ti poslal link servisnega priro?nika.

 

na spodnji jermenici tudi lahko pogledas kako zgleda senzor in pa zob?ki, mogo?e se ti je kak?en kovinski delec med senzor in jermenico.

Napisano

na ZS sem ti poslal link servisnega priro?nika.

 

na spodnji jermenici tudi lahko pogledas kako zgleda senzor in pa zob?ki, mogo?e se ti je kak?en kovinski delec med senzor in jermenico.

Hvala za nasvete. Bom jutri (po slu?bi) avto dvignil in sistemati?no pregledal vse stvari.

 

Na filter za gorivo pa ?e pomislil nisem. Je na avtu ?e prvi (12 let in 112000 km).

 

Sporo?im rezultate.

 

LP M

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

A si kaj pogruntal?

NE. :(  Glede na priro?nik je najverjetneje potrebno zamenjati gfilter za gorivo.

 

Mam pa tud mal finan?nih te?av. ?akam na pla?o, da grem kupit bencin filter. Po priro?niku sode? nimam zunanjega filtra, ampak samo tistega v ?rpalki. Tega pa "baje" dobim samo na poobla??enem servisu, tam je pa po moje kr zabeljen.

 

Dobro da imamo ?e ?eninga Polota (18 let stara mrcina dela u nulo).

 

LP Marko

Napisano

Zdravo.

 

Moja mazda 323F, 1.6 16V, letnik 2002, prevo?enih 112000 km, ima spet probleme. Ko ho?em speljati (mrzel ali topel) ne potegne. Najprej kakor da gas nebi prijel, nato pa komaj potegne. S pri?gano klimo je ?e slab?e.

 

Tester ne poka?e napak. Obrati ne nihajo. Avto se v prostem teku ne zaganja. V?ge v prvo. Cev za dovod zraka je cela, loputa in motor?ek prostega teka ??i??ena.

 

Res pa je da imam za drugo lambda sondo vgrajeno pu?o. Je izvzeta iz direktnega toka izpuha, ker mi je javljalo napako. Po vgradnju pu?e je vse delalo OK (cca 1 leto). Tudi problemov s speljevanjem NI bilo.

 

Bolj ko je avto topel bolj nagaja.

 

Ali ima kdo kak predlog?

 

LP MARKO iz Celja

a ma to katalizator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

preden podre? bencinski tank pa filter ven skoplje?, probaj ?e kaj drugega, da preveri? ali je to to. poisci kaksnega mehanika ki ima opremo za merjenje pritiska.

?ele ?e bo pritisk premajhen, se spravi menjat pumpo. ne kupuj filtra na original servisu ker so idijoti. probali ti bodo prodat ?tumf za na ohi?je ?rpalke, ki pa ni tak problem (pobira ve?je ko??ke). to je nizkotla?en del filtrirnega sistema.

?e je premajhen pritisk na liniji z gorivom je (vsaj dokler pumpa ?e dela) problem z visokotla?nim filtrom goriva, za katerega pa idijoti na na?ih "original" servisih ne vejo (kao).

 

zgleda pa takole: http://www.ebay.de/itm/Mazda-323-BJ-Premacy-CP-Benzinmotoren-Original-Kraftstofffilter-neu-OVP-/251280454093?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A1999|Make%3AMazda|Model%3A323+F+VI|Platform%3ABJ|Type%3A1.5+16V&hash=item3a817b71cd

 

na na?ih "original" servisih zadeva stane 200+ in temu pravijo ohi?je ?rpalke.

 

tako, da i??i kak?no cenej?o varijanto.


filter se pa zamenja takole:

 

Napisano

Zdravo.

 

Od danes imam nov problem. Ko je zjutraj mrzel avto (zunanja temperatura ni pomembna - danes je bil v gara?i) se mi pri?ge lu?a za motor (una rumena). Tester pravi : P0328-Knock Sensor Circuit High Input. Po priro?niku je to "nek" senzor v notranjosti motorja.

A mogo?e ve kdo kaj sploh je to in kak zgleda, kaj dela?  :(:angry2:

 

Bi lahko melo vezo da imam ?e bolj slabe sve?ke (notri so navadne sve?ke (NGK ZFR5F) cca 40.000 km)

LP M

Napisano

Sem menjal sve?ke in s?istil konektor za knock senzor. vse kable sem ??istil in po?prical s kontakt sprejem. Ko sem avto u?gal je lu?ka ugasnila. Tester ne zazna napak.

 

Bom videl kako bo jutri zjutraj (hladen bolj nagaja).

 

Sporo?im jutri ko priidem v slu?bo.

 

Hvala za pomo?

Napisano

Dobro jutro.

 

No za dobro jutro me je ponovno pozdravila lu?ka v armaturi. Nisem sicer imel ?asa priklopit na tester (slu?ba pa to...), bom pa ko pridem domov. Ugotovitve sporo?im, pol pa spet prosim za ideje.

 

LP Marko

Napisano

No ko sem pri?el domov, je tester pokazal spet P0328 - Knock Sensor Circuit High Input.

 

No ?e v slu?bi sem mal gledal posnetke na youtubu in na?el tega (

), ki je sicer za Subaru a saj so stvari podobne.

 

Ko sem mojga premeril (volta?a pa to) bi rekel da rabim novga - drugega. Ko ga dobim in zamenjam sporo?im rezultat.

 

LP Marko

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

KON?NO !!   Iz kitajske sem preko E-baya naro?il nov knock senzor. Potoval je od 17.11.2014 do 5.12.2014 .

V petek sem ga dobil in v soboto zmontiral. Zadeva je bila OK, do danes zjutraj.

 

Danes, pa ko sem se peljal v slu?bo in je bil avto ?e ogret pa se spet pri?ge lu?ka. Zakaj ne vem. Ko pridem domov bom priklopu na tester in .....

 

Upam, da ne bo ista napaka, ker pol pa ne vem kaj bi.

Napisano

Zdravo.

 

Popoldne sem priklopu mazdo na tester in napaka: P0172 - System too rich.

 

Kaj pa zdaj? A bi bla lambda fu? in katera (avto ima dve) ?

 

Prosim za pomo?. Hvala in lep pozdrav, Marko 

Napisano

Zdravo.

 

Popoldne sem priklopu mazdo na tester in napaka: P0172 - System too rich.

 

Kaj pa zdaj? A bi bla lambda fu? in katera (avto ima dve) ?

 

Prosim za pomo?. Hvala in lep pozdrav, Marko 

 

Neki je narobe z MAF senzorjem...

Napisano

Kok pa naj preverim MAF sensor. ??istu sem ga ?e, ?i?ke ma cele,...

 

Kak predlog?

 

LP M

Ko avto lavfa izklop konektor z mafa pa porocaj, ce avto lavfa boljse al slabse ;)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

tester ti verjetno pokaze kateri O2 senzor je?

daj preveri s testerjem kako ti dela MAF senzor ali pa ?e ima? napokano rebrasto cev med ?katlo od filta in loputo. tud to bi lahko vn vrglo to kodo.

 

 

Zdravo.

 

Popoldne sem priklopu mazdo na tester in napaka: P0172 - System too rich.

 

Kaj pa zdaj? A bi bla lambda fu? in katera (avto ima dve) ?

 

Prosim za pomo?. Hvala in lep pozdrav, Marko 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Dragi foruma?i.

 

Predenj sem ugotovil kaj to?no mi nagaja sem danes (28.01.2015) svojo 323f 1.6 16V, l. 2002  prodal. Natan?neje dal v ra?un.

 

Vsem, ki ste mi v preteklih 4 letih pomagali z nasveti in idejami se NAJLEP?E ZAHVALJUJEM.

 

Vsem vam ?elim veliko prijetnih in varnih kilometrov z mazdami.

 

Lep pozdrav, Marko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.