Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.

Napisano

offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.

preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?

offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?

jaz ti za 5ko re?em da se pozna:

 

+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji

+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje

+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)

 

- kr kadi ko da? gas :)

- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?

jaz ti za 5ko re?em da se pozna:

 

+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji

+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje

+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)

 

- kr kadi ko da? gas :)

- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')

DPF in SW so odstranili v Ribnici. Kar se ti?e pospe?evanja ni kaj preve? razlike, mogo?e je bolj zvezno. Verjetno moram odpravit ?e trenutno te?avo, ki se pojavlja in se je pojavljala ?e pred odstranitvijo DPF. Druga?e je pa 1l ni?ja poraba po ra?unalniku pri nespremenjenem re?imu vo?nje in spusti lep oblak dima, ko pritisne? na plin. La?je se spi ko je DPF odstranjen. ?e zaradi samega olja in nivoja le tega.

Napisano

DPF in SW so odstranili v Ribnici. Kar se ti?e pospe?evanja ni kaj preve? razlike, mogo?e je bolj zvezno. Verjetno moram odpravit ?e trenutno te?avo, ki se pojavlja in se je pojavljala ?e pred odstranitvijo DPF. Druga?e je pa 1l ni?ja poraba po ra?unalniku pri nespremenjenem re?imu vo?nje in spusti lep oblak dima, ko pritisne? na plin. La?je se spi ko je DPF odstranjen. ?e zaradi samega olja in nivoja le tega.

 

Verjamem, da se la?je spi. Imej pa malce v mislih, da mogo?e ne bo prav dolgo tako...Ciljam na tehni?ni pregled in kontrolo prisotnosti filtra, itd..

Napisano

Verjamem, da se la?je spi. Imej pa malce v mislih, da mogo?e ne bo prav dolgo tako...Ciljam na tehni?ni pregled in kontrolo prisotnosti filtra, itd..

Ah jaz se ne sekiram zaradi tega...Dokler se vozijo po svetu smrduhi VAG grupe se ne bo ni? spremenilo.  Druga?e je pa dizel s temi filtri in s samim razvojem ena navadna brca v prazno. Na koncu bomo vsi lepo peljali turbo bencinarje.

 

mogoce strajka senzor pretoka zraka.

 

Za senzor bom preveril. Ali je kak?en enostaven troubleshooting v tem primeru?

Napisano

Ah jaz se ne sekiram zaradi tega...Dokler se vozijo po svetu smrduhi VAG grupe se ne bo ni? spremenilo.  Druga?e je pa dizel s temi filtri in s samim razvojem ena navadna brca v prazno. Na koncu bomo vsi lepo peljali turbo bencinarje.

 

 

Za senzor bom preveril. Ali je kak?en enostaven troubleshooting v tem primeru?

Nisem mislil, kaj vse kadi in smrdi po cestah. Itak je veliko vozil kandidatov za to...?e gremo na tak na?in. Te?ava je, ker smo kupili avte, ki imajo serijsko nek del, ki ga kasneje lahko sami odstranimo. In mislim, da ne bo ve? dolgo, ko bodo za?eli to pregledovati. 

 

Konec koncev ni nek kun?t ugotoviti, za dolo?en tip avtomobila in letnik, ali ima serijsko vgrajen filter ali ne. In tudi ni te?ko pregledati ali je filter notri ali ne. Ali je ohi?je kakorkoli predelano, ?vasano , ali ne. In na koncu, al so saje v izpuhu al ne...

 

Mislim, da to sploh ni tako nemogo?e...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
    • A dej no... ne piši tega v istem stavku... sicer pa, kdor se ne uči iz zgodovine jo bo moral občutiti na lastni koži.
    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.