Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.

Napisano

offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.

preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?

offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?

jaz ti za 5ko re?em da se pozna:

 

+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji

+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje

+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)

 

- kr kadi ko da? gas :)

- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?

jaz ti za 5ko re?em da se pozna:

 

+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji

+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje

+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)

 

- kr kadi ko da? gas :)

- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')

DPF in SW so odstranili v Ribnici. Kar se ti?e pospe?evanja ni kaj preve? razlike, mogo?e je bolj zvezno. Verjetno moram odpravit ?e trenutno te?avo, ki se pojavlja in se je pojavljala ?e pred odstranitvijo DPF. Druga?e je pa 1l ni?ja poraba po ra?unalniku pri nespremenjenem re?imu vo?nje in spusti lep oblak dima, ko pritisne? na plin. La?je se spi ko je DPF odstranjen. ?e zaradi samega olja in nivoja le tega.

Napisano

DPF in SW so odstranili v Ribnici. Kar se ti?e pospe?evanja ni kaj preve? razlike, mogo?e je bolj zvezno. Verjetno moram odpravit ?e trenutno te?avo, ki se pojavlja in se je pojavljala ?e pred odstranitvijo DPF. Druga?e je pa 1l ni?ja poraba po ra?unalniku pri nespremenjenem re?imu vo?nje in spusti lep oblak dima, ko pritisne? na plin. La?je se spi ko je DPF odstranjen. ?e zaradi samega olja in nivoja le tega.

 

Verjamem, da se la?je spi. Imej pa malce v mislih, da mogo?e ne bo prav dolgo tako...Ciljam na tehni?ni pregled in kontrolo prisotnosti filtra, itd..

Napisano

Verjamem, da se la?je spi. Imej pa malce v mislih, da mogo?e ne bo prav dolgo tako...Ciljam na tehni?ni pregled in kontrolo prisotnosti filtra, itd..

Ah jaz se ne sekiram zaradi tega...Dokler se vozijo po svetu smrduhi VAG grupe se ne bo ni? spremenilo.  Druga?e je pa dizel s temi filtri in s samim razvojem ena navadna brca v prazno. Na koncu bomo vsi lepo peljali turbo bencinarje.

 

mogoce strajka senzor pretoka zraka.

 

Za senzor bom preveril. Ali je kak?en enostaven troubleshooting v tem primeru?

Napisano

Ah jaz se ne sekiram zaradi tega...Dokler se vozijo po svetu smrduhi VAG grupe se ne bo ni? spremenilo.  Druga?e je pa dizel s temi filtri in s samim razvojem ena navadna brca v prazno. Na koncu bomo vsi lepo peljali turbo bencinarje.

 

 

Za senzor bom preveril. Ali je kak?en enostaven troubleshooting v tem primeru?

Nisem mislil, kaj vse kadi in smrdi po cestah. Itak je veliko vozil kandidatov za to...?e gremo na tak na?in. Te?ava je, ker smo kupili avte, ki imajo serijsko nek del, ki ga kasneje lahko sami odstranimo. In mislim, da ne bo ve? dolgo, ko bodo za?eli to pregledovati. 

 

Konec koncev ni nek kun?t ugotoviti, za dolo?en tip avtomobila in letnik, ali ima serijsko vgrajen filter ali ne. In tudi ni te?ko pregledati ali je filter notri ali ne. Ali je ohi?je kakorkoli predelano, ?vasano , ali ne. In na koncu, al so saje v izpuhu al ne...

 

Mislim, da to sploh ni tako nemogo?e...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Razen Istralandije sem vozil te, na italijansko stran speljane, prvič. Te so Pivo, FR enduro, Toboga del Castello, Deepson. Ja, karabinjerji so nas obrnili 20 m pred koncem zaprtja ceste. OK, itak sva imela namen še na Istralandijo, tako sva se vrnila v Prebeneg, iz katerega je prečka do traila. In pol Texas rodeo navzdol! Vrnitev na izhodišče, nakrcat kolesa, v Kopru kafe na MOLu in nato 60 (šestdeset) minut za 17 km do Portoroža. 🥴
    • Jaz sem šel enkrat peš iz Osp-a na Grad Socerb pa sem preklinjal celo pot ker sem mislil, da se stopim, ker je bilo tako toplo. A si vedel da imamo Socerb tudi v Vipavi?
    • Če bi bil na njegovem.mestu ,strogo dizel. 😉
    • Včasih smo šli mi z obale za 1. maj na Socerb, kjer smo jedli tipične slovenske jedi: ćevape, pljeskavice, lepinje, luk..  No, ker je slovesnost letos odpadla,ker ni več rentabilno (beri previsoke cene - ni ljudi) sva z Etcho - jem sklenila, da greva po poteh, ki so jih med vojno utrdili z takratnim bicikli (predhodniki današnjih mtb). Seveda takrat niso imeli električnih. 😉 So pa res dobre proge in zanimive. Zanimivo je bilo, ko sva imela na italijanski strani srečanje z njihovimi organi pregona, saj sva šla mimo zapornic za zaprto cesto in prišla točno do njih. Po krajšem "prijateljskem" klepetu sva se morala obrnit in it vse okoli nazaj do Socerba. 😊 Je pa zanimivo, kako imajo v slovenskih vaseh na italijanski strani zamejci okrašene vasi in poti. Povsod visijo rdeče zastave (brez vseh obeležij in znakov), čez ceste so transparenti, v rdeči barvi z napisi "Živel 1.maj". Koliko   bolj zavedni so kot mi tukaj.  V glavnem je bilo peklensko vroče. Dobro da nisva kake kače povozila, saj jih je v tem kraškem svetu obilica. 😊 slikv daljavi viadukt črni Kal   Grad Socerb    Vozni park  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.