Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.

Napisano

offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.

preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?

offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?

jaz ti za 5ko re?em da se pozna:

 

+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji

+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje

+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)

 

- kr kadi ko da? gas :)

- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?

jaz ti za 5ko re?em da se pozna:

 

+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji

+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje

+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)

 

- kr kadi ko da? gas :)

- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')

DPF in SW so odstranili v Ribnici. Kar se ti?e pospe?evanja ni kaj preve? razlike, mogo?e je bolj zvezno. Verjetno moram odpravit ?e trenutno te?avo, ki se pojavlja in se je pojavljala ?e pred odstranitvijo DPF. Druga?e je pa 1l ni?ja poraba po ra?unalniku pri nespremenjenem re?imu vo?nje in spusti lep oblak dima, ko pritisne? na plin. La?je se spi ko je DPF odstranjen. ?e zaradi samega olja in nivoja le tega.

Napisano

DPF in SW so odstranili v Ribnici. Kar se ti?e pospe?evanja ni kaj preve? razlike, mogo?e je bolj zvezno. Verjetno moram odpravit ?e trenutno te?avo, ki se pojavlja in se je pojavljala ?e pred odstranitvijo DPF. Druga?e je pa 1l ni?ja poraba po ra?unalniku pri nespremenjenem re?imu vo?nje in spusti lep oblak dima, ko pritisne? na plin. La?je se spi ko je DPF odstranjen. ?e zaradi samega olja in nivoja le tega.

 

Verjamem, da se la?je spi. Imej pa malce v mislih, da mogo?e ne bo prav dolgo tako...Ciljam na tehni?ni pregled in kontrolo prisotnosti filtra, itd..

Napisano

Verjamem, da se la?je spi. Imej pa malce v mislih, da mogo?e ne bo prav dolgo tako...Ciljam na tehni?ni pregled in kontrolo prisotnosti filtra, itd..

Ah jaz se ne sekiram zaradi tega...Dokler se vozijo po svetu smrduhi VAG grupe se ne bo ni? spremenilo.  Druga?e je pa dizel s temi filtri in s samim razvojem ena navadna brca v prazno. Na koncu bomo vsi lepo peljali turbo bencinarje.

 

mogoce strajka senzor pretoka zraka.

 

Za senzor bom preveril. Ali je kak?en enostaven troubleshooting v tem primeru?

Napisano

Ah jaz se ne sekiram zaradi tega...Dokler se vozijo po svetu smrduhi VAG grupe se ne bo ni? spremenilo.  Druga?e je pa dizel s temi filtri in s samim razvojem ena navadna brca v prazno. Na koncu bomo vsi lepo peljali turbo bencinarje.

 

 

Za senzor bom preveril. Ali je kak?en enostaven troubleshooting v tem primeru?

Nisem mislil, kaj vse kadi in smrdi po cestah. Itak je veliko vozil kandidatov za to...?e gremo na tak na?in. Te?ava je, ker smo kupili avte, ki imajo serijsko nek del, ki ga kasneje lahko sami odstranimo. In mislim, da ne bo ve? dolgo, ko bodo za?eli to pregledovati. 

 

Konec koncev ni nek kun?t ugotoviti, za dolo?en tip avtomobila in letnik, ali ima serijsko vgrajen filter ali ne. In tudi ni te?ko pregledati ali je filter notri ali ne. Ali je ohi?je kakorkoli predelano, ?vasano , ali ne. In na koncu, al so saje v izpuhu al ne...

 

Mislim, da to sploh ni tako nemogo?e...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.