Skoči na vsebino

Mazda6 (GJ) 2014 in stre?ne pre?ke


mazda6

Priporočeno sporočilo

Na moji limuzini (GJ) potrebujem pre?ke za nosilce za kolo.

 

Potrebni (originalni) deli so:

GHK1-V4-701

 

In obe plasti?ni letvi, saj osnovne nimajo lukenj  :angry2:

GHY1-50-9H0

GHY1-50-9L0

 

Ok, letvi bom moral nabaviti originalni, kaj pa pre?ke?

Pozna kdo kak?no cenovno ugodnej?o alternativo kot originalne mazdine?  :hudicek:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji limuzini (GJ) potrebujem pre?ke za nosilce za kolo.

 

Potrebni (originalni) deli so:

GHK1-V4-701

 

In obe plasti?ni letvi, saj osnovne nimajo lukenj  :angry2:

GHY1-50-9H0

GHY1-50-9L0

 

Ok, letvi bom moral nabaviti originalni, kaj pa pre?ke?

Pozna kdo kak?no cenovno ugodnej?o alternativo kot originalne mazdine?  :hudicek:

skonfiguriraj in pokli?i fux d.o.o. koliko stane:

http://www.thule.com/fitguide/Default.aspx?language=en&market=SI

 

in pa mont blanc ima dosti poceni izdelke (TO JE ZGOLJ PRIMER ZA CX7, KI PA BI ZNAL IMETI ENAK SISTEM)

http://www.ebay.de/itm/Dachtrager-Dachgepacktrager-MONT-BLANC-MAZDA-CX7-CX-7-ab-Bj-2007-/200830934038?pt=Autozubeh%C3%B6r&hash=item2ec274dc16

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledam Thule.. a ta se ne privija?i na tiste matice na strehi? Ker po sliki sode? se nekako pritrdi na vrhu vrat...

http://www.thule.com/en/si/products/carriers-and-racks/roof-racks/load-carrier-feet/thule-rapid-system-754-_-754000

 

 

@Shrek: ?e pa ?e imam Thule nosilce za kolo ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledam Thule.. a ta se ne privija?i na tiste matice na strehi? Ker po sliki sode? se nekako pritrdi na vrhu vrat...

http://www.thule.com/en/si/products/carriers-and-racks/roof-racks/load-carrier-feet/thule-rapid-system-754-_-754000

 

 

@Shrek: ?e pa ?e imam Thule nosilce za kolo ;)

?e je tako - potem toliko bolje, popizdil bo?, ?e bo na tisto navojno pali?ico, in bo? krivil navoj strehe....(na cx7 sem ga imel in na Swiftu), ko v navoj da? navojno palico, pa na njo pritrdi? prtlja?nik, navojna palica vle?e ven in krivi nosilec na strehi. 

Tako je bilo, upam da so zrihtal, a ne verjamem.....

 

Vpra?aj FUX - oni poznajo ta problem, ker so mi potem serijsko menjali navojne palice, ker so zaradi problema dali ven mo?nej?e a kraj?e navojne palice, pa je vseeno ven vleklo. S prvimi palicami, je celo prtlja?nik bil v luftu na pali?icah in ne strehi! (Mislim da je imel ajvar isti problem na MPS)

 

Tako da s takim prtlja?nikom ima? manj dele, hitrej?o vgradnjo in varnej?i je. ?e enkrat pokli?i, ?e ti potrdijo je to to - in PS: ?e si imel thule, mogo?e zamenja? samo nogice, ali si pa? prtlja?nik dal z avtom? Bi bilo ?koda, ker to je ravno prednost zadnjih thule modelov, da palice rabi? naprej.

A je tak?

Potem je to popolnoma isto kot na CX7, in je piece of shit

879689d1395751829t-mazda-owners-unite-20

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam originalne mazda(thule) pre?ke za mazdo do 2008 5 vrat, ?e te zanima, dam ugodno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam originalne mazda(thule) pre?ke za mazdo do 2008 5 vrat, ?e te zanima, dam ugodno.

po moje tudi noge pa?ejo (je enak sistem a ne?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po moje tudi noge pa?ejo (je enak sistem a ne?)

Ne vem moje so za 1generacijo + facelift, razlika pa je ?e med 4 in 5 vratno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam originalne mazda(thule) pre?ke za mazdo do 2008 5 vrat, ?e te zanima, dam ugodno.

A to ima? komplet? Pre?ke z pritrditvami? rabim Mazda6, 2005, 5v , pred FL

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to ima? komplet? Pre?ke z pritrditvami? rabim Mazda6, 2005, 5v , pred FL

Ja, bom poslikal, naj bi blo komplet ?katle tud odprl nikol nisem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@jures: Pre?ke sem imel na Mazdi6 prve generacije in so bile na tiste navoje na strehi... pa ni ni? krivilo strehe in dobro je dr?alo. Niso pa bili Thule ampak nekaj drugega (neoriginal) in to to?no za Mazdo6 .

Je pa bilo na vijak, s katerim si pri?raufal nogice nosilca v streho.

 

 

A sem pre?ke prodal skupaj z avtom, ker itak ne pa?ejo na tole tretje generacije.


Mam originalne mazda(thule) pre?ke za mazdo do 2008 5 vrat, ?e te zanima, dam ugodno.

 

Tole verjetno ne pa?e na tretjo generacijo? Ali pa??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.