Skoči na vsebino

menjava wankla

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

imam namen kupiti rx8,vse vem glede porabe in tezav pri tem wankel motorju,ampak me zanima ce kdo ve,ce je mozno dati kaksn drug motor not namest wankla,hvala ;)

 

Napisano

Ce imas voljo, cas in denar, se verjetno vse da... ;) ...

 

Ena taka predelava je dokaj znana .... >> http://www.ad-pecjak.si/eco/Bolt_SLO.htm

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

In to je edina cenovno mo?na pri nas, ker vse ostalo je znanstvena fantastika.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

imam namen kupiti rx8,vse vem glede porabe in tezav pri tem wankel motorju,ampak me zanima ce kdo ve,ce je mozno dati kaksn drug motor not namest wankla,hvala ;)

Predlagam, da pokli?e? Mitjo iz Maribora (na tem forumu MitjaMx6T) ali pa poi??i kontakt od Mitja Sorko vzdr?evanje vozil. On je ma?ek za Wankle in ostale zadeve, pa vpra?aj.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Predlagam, da pokli?e? Mitjo iz Maribora (na tem forumu MitjaMx6T) ali pa poi??i kontakt od Mitja Sorko vzdr?evanje vozil. On je ma?ek za Wankle in ostale zadeve, pa vpra?aj.

Jp, on ze dela neki podobnega zase :)
Napisano

Druga opcija je pa na? kolega Ernest Pan?ur, ki ima tudi s svojo rumenko neke tak?ne na?rte! 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

imam namen kupiti rx8,vse vem glede porabe in tezav pri tem wankel motorju,ampak me zanima ce kdo ve,ce je mozno dati kaksn drug motor not namest wankla,hvala ;)

 

Seveda se da zamenjat motor, je bilo ?e parkrat narejeno. Ve?ji problem pa je denar in pa najti ?loveka, ki ti bo pripravljen to narediti. Veliko pa je odvisno tudi od tega kak?en motor ?eli? dati noter, ker to ni tako preprosto kot samo dati en motor ven in drugega notri, pa? pa mora? ra?unati da to s seboj potegne ?e menjavo elektronke, menjalnika, pogonskega mehanizma, predelavo motornega prostora,... Pa? odvisno od motorja, nekateri bodo zahtevali ve? predelav drugi pa manj. Zato je dobro ?e najde? mojstra, ki ti bo ?e od samega za?etka znal pri tem svetovati. Za za?etek pa lahko kontaktira? Mitja, tako kot so ti ?e prej povedali, pa ti bo on sigurno znal povedati ve?, ?e ?e druzga ne saj okviren prora?un. Aja, kak?en motor si pa mislil dati not?

Napisano

Kot prvo,zelo vam hvala na vasem casu in trudu,ker ste mi veliko povedali,kar se tice motorja,zihr nebi dau neki malega,najmanj 136 kw pa gor,ker vse ostao mi je

brezveze,najdu sm na avto netu, eno od RX-8 ima pa 74000 km narjenih,tko da mislim da ji je motor ze po vsej verjetnosti ze pri koncu,tko da bo potrebno verjetno novega,glede porabe me neskrbi,sam tatezava z kompresijo me mal mot,se enkrat HVALA ;)

Napisano

Kot prvo,zelo vam hvala na vasem casu in trudu,ker ste mi veliko povedali,kar se tice motorja,zihr nebi dau neki malega,najmanj 136 kw pa gor,ker vse ostao mi je

brezveze,najdu sm na avto netu, eno od RX-8 ima pa 74000 km narjenih,tko da mislim da ji je motor ze po vsej verjetnosti ze pri koncu,tko da bo potrebno verjetno novega,glede porabe me neskrbi,sam tatezava z kompresijo me mal mot,se enkrat HVALA ;)

Odvisno kok je kdo delu z avtom... drugac pa grejo po okrog 130kkm...
Napisano

Da? noter enega V10 iz Corvette ali kakega Mustanga, to bi bilo potem veselo in MNOGO ve? kot ?elenih 136kw.  :aaaaa:

 

Kot re?eno kolega Ernest ravno sedaj dela nek dirka?ki projekt, pa bi garant znal tudi tebi kaj zanimivega svetovat. 

 

Jaz sem recimo ?e razmi?ljal (bolj na glas teoreti?no razpravljal o tem), da bi kupil Rx8 s slabim motorjem in noter kak?nega V6, npr. Mazdin KL-ZE, ampak to bi znalo bit ogromno dela, ?e samo zaradi vrste pogona, ki ga ima eden zadaj, drugi pa spredaj, pa ?e marsi?esa.  :glare:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tuki kupi? deluxe kit http://www.ls1rx8.com/

 

Potem rabi? pa sam ?e motor z menjalnikom nekje zbrskat in vse skup pustit enmu mojstru kak?en mesec. :prstgor:

npr. http://www.ebay.com/itm/2005-GTO-LS2-6-0L-engine-T56-6-speed-Manual-Transmission-81K-LS1-LS3-/191421860486?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c91a1ca86&vxp=mtr

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Jaz sem recimo ?e razmi?ljal (bolj na glas teoreti?no razpravljal o tem), da bi kupil Rx8 s slabim motorjem in noter kak?nega V6, npr. Mazdin KL-ZE, ampak to bi znalo bit ogromno dela, ?e samo zaradi vrste pogona, ki ga ima eden zadaj, drugi pa spredaj, pa ?e marsi?esa. :glare:

Neki takega se ze dela... Dela in stroskov pa nebo lih mal ;)

Drugac je pa eno teorija, drugo je pa praksa! ;)

Napisano

?e ima? na?rt in material pri roki je to projekt... ?e nima? ni?esar je to velika nalo?ba v neznano podro?je. Sicer pa lahko izbubi? samo denar in ?ivce :P

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

ce vse dobr postudiram je to kr velik dnarja,tko kot ste vsi rekli,sam nevem resitve za to kurcevo kompresijo,ali pac bomo delali generalke vsakih cca 100.000,pa se to nevem,ali drugi motor vsakih 100k,pa zanimal bi me koliko kej pride generalka na tem wankl motorju

Napisano

Ti res mislis s tem avtom delat 100.000, 200.000?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ce vse dobr postudiram je to kr velik dnarja,tko kot ste vsi rekli,sam nevem resitve za to kurcevo kompresijo,ali pac bomo delali generalke vsakih cca 100.000,pa se to nevem,ali drugi motor vsakih 100k,pa zanimal bi me koliko kej pride generalka na tem wankl motorju

Ne obremenjuj se toliko s to kompresijo, ni tak bav bav kot bi nekateri radi prikazali :D ?e te pa res toliko skrbi pa lahko vgradi? tudi kak?na performance tesnila ki naj bi bila bolj odporna in dolgotrajna ali pa pose?e? ?e po kak?nih drugih predelavah. Druga?e pa generalka stane okoli 3000?, kak?ne so pa trenutne cene pri nas ti pa ne znam to?no povedati

Napisano

ce vse dobr postudiram je to kr velik dnarja,tko kot ste vsi rekli,sam nevem resitve za to kurcevo kompresijo,ali pac bomo delali generalke vsakih cca 100.000,pa se to nevem,ali drugi motor vsakih 100k,pa zanimal bi me koliko kej pride generalka na tem wankl motorju

Ce ga vozis vedno nad 4krpm, pa da ga mrzlega ne pritisnes (segreje se itak u minuti) bo zdrzal vec kot 100kkm ;)

So pa v fl baje izboljsani motorji :)

Napisano

jst vem ko ga kupim da bom mirkal na njega sam problem je v tem kako ga je prejsni lastik mirkal,jst mam zdei volvo s60 D5 136kw,in tudi je ista stvar ce ga nemirkas turbina bi hitr crknila,tko kar se tega tice,da ne bo problema,pa zanima me se neki,a se da ta kompresija nekak zmerit preden ga kupim,da bi ga zapelu na kaksn servis da pogledajo ce je vsaj normalna ali kej podobnega,hvala ;)

Napisano

Kompresijo naj bi se dalo zmerit, ja. Druga?e pa je tudi dober test, ?e topel v?iga oz. kako hitro v?ge (koliko sekund vergla preden zalaufa, naj bi bil odraz stanja motorja).  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri 6k vbrizgava ne 4k, vendar zaradi porabe vsak spara in s tem unici motor, kdor ga zna voziti mu bo delal do konca. Ce se me motim lucka zagori ob 6k, zato tudi je

Problem je dase ta avto kupuje z ocmi.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri 6k vbrizgava ne 4k, vendar zaradi porabe vsak spara in s tem unici motor, kdor ga zna voziti mu bo delal do konca. Ce se me motim lucka zagori ob 6k, zato tudi je

Problem je dase ta avto kupuje z ocmi.....

Tocno to... drugac pa Mitja prav, da se mazanje zacne nad 4krpm ;)

jst vem ko ga kupim da bom mirkal na njega sam problem je v tem kako ga je prejsni lastik mirkal,jst mam zdei volvo s60 D5 136kw,in tudi je ista stvar ce ga nemirkas turbina bi hitr crknila,tko kar se tega tice,da ne bo problema,pa zanima me se neki,a se da ta kompresija nekak zmerit preden ga kupim,da bi ga zapelu na kaksn servis da pogledajo ce je vsaj normalna ali kej podobnega,hvala ;)

Za D5 pa vem, da so problemi. Par tednov nazaj sma jih s kolegom sla par pogledat... Ceprav zgleda, da avto lavfa dobro, ko ga prklopis na racunalnik pa pokaze ni dani... Tak daje kr neki casa trajal, da sma najdla enga dobrega :)
Napisano

Ok ti ze ves...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O keri lu?ki pri 6k je to govora? 

 

Sicer pa je pri teh avtomobilih enostavno treba vzeti v zakup, da so poceni za to kar ponujajo in je za pri?akovat, da bojo nastali stro?ki med uporabo. ?e bi bil rx8 tehni?no neproblemati?en oz. nezahteven avto, se rabljeni definitivno ne bi prodajal na avtonetu pod 10k?.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

tista ki sem jo jaz vozil je imela, pa tudi beep za rde?e polje da ?alta? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.