Skoči na vsebino

menjava wankla


mirchy07

Priporočeno sporočilo

Aja zanimiv, js pa nism n? opazu, da bi kaj dodatnega svetilo glede na obrate, edin piskal je pa skos neki  :zvizga:

 

Lahko pa da je lu?ka sam pri kak?ni visoki dodatni opremi.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja zanimiv, js pa nism n? opazu, da bi kaj dodatnega svetilo glede na obrate, edin piskal je pa skos neki  :zvizga:

 

Lahko pa da je lu?ka sam pri kak?ni visoki dodatni opremi.

ali pa celo kakih poznej?ih modelih, ker je prihajalo do te?av, to pa ne vem, sicer pa v navodilih lepo pi?e, da ?e tudi samo premakne? avto je OBVEZNO avto treba imeti pri?gan vsaj 5 min. in pred uga?anjem vsaj 10x pritisniti nad 3000rpm!

 

Kdo to dela? verjetno je 0,1% teh ki poznajo ta motor in berejo navodila

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok ti ze ves...

Seveda vem :D sploh pa to niti ni nevem kak?na skrivnost pa? pa je dokaj splo?no znano

 

Glede lu?ke pa res nevem kaj misli?, kje se je pa lu?ka nahajala, katera verzija avta je bila?

 

ali pa celo kakih poznej?ih modelih, ker je prihajalo do te?av, to pa ne vem, sicer pa v navodilih lepo pi?e, da ?e tudi samo premakne? avto je OBVEZNO avto treba imeti pri?gan vsaj 5 min. in pred uga?anjem vsaj 10x pritisniti nad 3000rpm!

 

Kdo to dela? verjetno je 0,1% teh ki poznajo ta motor in berejo navodila

To je pa proces za uga?anje hladnega motorja. Namen je da iz motorja izme?e ostanke bencina in tako prepre?i zalitje motorja. Pa ni to?no tak kot si ga ti opisal, pa? pa ?e je motor mrzel pohodi? v obrate, potem pa ugasne? avto. Tako se bati do konca odvrtijo in izme?ejo vi?ek goriva iz motorja.

 

A spet tudi ta proces ni tako zelo obvezen, so tudi ljudje ki so uga?ali mrzle motorje brez te?av z zalitjem. Po drugi strani so se pa tisti ki jim je motor ?e kdaj zalil sigurno nau?ili uporabljati ta na?in, tako da je % veliko ve?ji od 0,1 ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvisno v kakem stanju je avto. katera oprema in kateri motor je bil noter. 192 ali 232

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se motorja ti?e, je nekdo pred ?asom tule na forumu prodajal NOV motor za 2500?, tako da ti mogo?e uspe najt kak?no tak?no super ugodno varianto, ?e bo ?e treba menjat.

 

Sicer pa, ?e sta karosersija in podvozje okej, potem bi verjetno bila za kupit.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je pri menjavi edini problem papirologija, ker rabi? potrdilo o profesionalni vgradnji, ?eprav glede na to da je enak motor mislim da skoraj nih?e ne bi opazil da je bil zamenjan.

 

Motorja pa ni problem dobiti. Najprej mi na pamet pride specializirana trgovina http://www.mazdarotaryparts.com/enter-the--rx-8-parts-store-302-c.asp druga?e ima? pa ?e ebay, in pa kar nekaj ponudnikov menjav, ki bi ti verjetno lahko zrihtali kak?no cenej?o varjanto kot je recimo ?e obnovljen motor, ali pa popust ?e jim da? svoj blok motorja (?e je v dobrem stanju). Lahko pa ima? sre?o pa dobi? motor od opu??enega projekta tako kot je zgoraj napisal ZMAJ, tako da malce pogooglaj pa bo? sigurno na?el ugodno ponudbo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

takole fantje,dobivam motor od mazde 2,5 V6 ni turbo,navadn je,po mojem mnenju je da mi nepase v mazdo RX8,ker je taj motor od mazde z prednim pogonom,zanima me ta verzija od mercedesa SLK 2.3 kompresor,ce bi se dalo to ugradit,in kdo bi mi to lahko naredu,da vidim koliko bi me kej dnarja prislo,hvala ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

takole fantje,dobivam motor od mazde 2,5 V6 ni turbo,navadn je,po mojem mnenju je da mi nepase v mazdo RX8,ker je taj motor od mazde z prednim pogonom,zanima me ta verzija od mercedesa SLK 2.3 kompresor,ce bi se dalo to ugradit,in kdo bi mi to lahko naredu,da vidim koliko bi me kej dnarja prislo,hvala ;)

da se! Motor se postavi not vzdolzno, menjalnik ostane od RX-8, je pa treba neki stvari predelat! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

KL motor se vgrajuje v RX8 v MB in en na primorskem, se v eno se pa vgrajuje fordov motor. Ce se ti ne mudi, pocakaj pa bos videl kolk je stroskov ;)

Pa bo to potem legalno ali pa? za na pisto?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa bo to potem legalno ali pa? za na pisto?

pomoje bi se moglo brez problema dat homologirat zadevo, sej konc kocev je mo? na 2.5 V6 manj?a kot pri wanklu :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pomoje bi se moglo brez problema dat homologirat zadevo, sej konc kocev je mo? na 2.5 V6 manj?a kot pri wanklu :)

Brez problemov kot tvoja ?asja.

 

Vsaka ?ast tistemu, ki bo uspel to skozi spravit pri nas. Ker od ?asov, ko se je to normalno dalo skozi speljat ?e nisem sli?al, da bi kdo uspel.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez problemov kot tvoja ?asja.

 

Vsaka ?ast tistemu, ki bo uspel to skozi spravit pri nas. Ker od ?asov, ko se je to normalno dalo skozi speljat ?e nisem sli?al, da bi kdo uspel.

tu je blo mal druga?e, ker se med 1.5 in GT ?e na tablici nosilna te?a razlikuje in ne za malo. Tu pa gre dejansko not motor celo z manj?o mo?jo ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj prvavim, ?e Mitji uspe :rispekt:  bo to super avto za pogledat in poslu?at, za vozit bomo ?e pa videli. In takega bi takoj imel. :danzoman:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za rx8 s fordovim motorjem in kompresorjem vem da ne bo legalna. 

 

Po moje pa ne bo to tako z lahkoto ?lo skozi. Mislim da se za legalizacijo taki posegov dela a-test celotnega vozila? La?je gre skozi tako kot je bilo pri moji ko je skoraj identi?en motor.

 

V bistvu pa dvomim da bo kdo homologiral saj bo pri vsaki neko puhalo zraven :)

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf to bo zanimivo videt (in sli?at) te predelane stroje.  :wub:

 

Ja, se strinjam  :danzoman: in vedno ve? bo tega, samo prvi najpogumnej?i morajo prebiti led. Tudi ?e od?tejemo motor je avto s svojimi lastnosmi zastonj (?e seveda pride kak?na na a.net :P ). Upam da bom smel spremljat projekt od mitja povsem od blizu, da me ?e kaj nau?i, ker je res mojster :)

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kako dale? je projekt?

Sem zadnji? bil tam pa Mitje ni bilo in sem samo pustil dele za Dejana in ?el dalje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.