Skoči na vsebino

Pore? - POMO?


Boškobuha

Priporočeno sporočilo

Bok, ima mogo?e kdo kak?no vezo v Pore?u za kak ugoden apartma v treminu 30.12 -2.1 ?? Jutri bi mogla z mojo ?tartat dol, pa so nama pred pol ure skenslal rezervacijo, ker so jo o?itno zalo?l al karkol so ?e delal z njo.. :@  Jst pa maza?o ?e nalo?eno.. :)

 

Do jutri moram nekaj njat.. :S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nujno ravno Pore? ali ti poi??emo kaj drugega?

 

Npr. JureS je expert za Rovinj, ?e ti kaj pomaga.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

POre? je kr nujen ja,ker sem moji oblubu severino za ny, pa ne bom vozu, ker vode ziher ne bom pil. :D Pregledal sem en kup strani,sam po pravici povedano mi ni zdle neki za rezervirat, ker da me jutr spet  kenslajo nisem ni? naredu..Jutr pi?im dol pa kaj bo bo.. :) Tak sem mislu, da ?e ma kdo kak?no vezo, da ne i??em ?ist na slepo..

 

Buget nekje 50 na dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi je pa zanimivo, kako nihajo cene. Samo za primer:

 

Villa Venice

Hrvatini 219b

SI-6280 Ankaran

 

Tja bi ?li jaz, ?ena in ?tirje otroci (7 let, 5 let, 3 leta in ?e ne eno leto).

 

V terminu od 30.12.2014 do 1.1.2015 bi pla?ali 750?.

V terminu od 9.1.2015 do 11.1.2015 pa bi pla?ali 500?.

 

Saj razumem, da v "vi?ji sezoni" navijejo cene. Ampak toliko se mi zdi pa res malo hudo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na norve?kem je bla LUKNJA od sobe za 1 osebo 150? na no? z zajtrkom, za 2 pa 165? na no? z zajtrkom, a je to normalno, ker bla res LUKNJA, na ?alost tud edina v krogu 50 kilometrov, v krarju Alesund pa za 2 z zajtrkom, 110? na no?, ampak soba da se re?e.

 

Pr nas pa 750? za 3 dni, u 3 pm, all inkluziv, pa da ti ga ena al pa 2 vle?eta cel dan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa zna biti kar zanimivo. Dodam ?e 90? potnih stro?kov, pa malo zakro?imo in pridemo na 200? vsega skupaj... Tole pa zna biti kar zanimivo...


Na norve?kem je bla LUKNJA od sobe za 1 osebo 150? na no? z zajtrkom, za 2 pa 165? na no? z zajtrkom, a je to normalno, ker bla res LUKNJA, na ?alost tud edina v krogu 50 kilometrov, v krarju Alesund pa za 2 z zajtrkom, 110? na no?, ampak soba da se re?e.

 

Pr nas pa 750? za 3 dni, u 3 pm, all inkluziv, pa da ti ga ena al pa 2 vle?eta cel dan.

 

Pri nas je 750? za dve no?i za ?est-?lansko dru?ino... Torej ne more biti zraven ?e kak?na, ki ti ga bo vlekla cel dan, ker ?ena ne bo za to. Pa ?e pred otroci ni ravno vzgojno...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa zna biti kar zanimivo. Dodam ?e 90? potnih stro?kov, pa malo zakro?imo in pridemo na 200? vsega skupaj... Tole pa zna biti kar zanimivo...

 

in ima? ?e nepozaben dru?inski izlet po magistrali, ki ga za?ini? za otroke tako, da gre? nazaj ?ez Pa?ki most in potem vzame? poceni trajekt nazaj na magistralo

http://www.accuweather.com/sl/hr/karlobag/113816/december-weather/113816

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo vseljena :) S pomocjo enga ki ima tu agencijo smo nasl apartma obnovljen spomladi 4+2 za 50?,glede na to da mi je ze mal preseel vse skup sem odstel dnar in je to to:-)Zdle nama odprem sampanc in ce ne povrne vsega truda grem 1.1.2015 spat k Severini!!! :D

 

Uzivajte kjerkol ze boste in SRECNO 2015!! :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.