Skoči na vsebino

LPG mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Odlo?am se za zaplinitev moje mazge. Zanima me koliko vas je plina?ev tukaj med nami,va?e izku?nje, nasveti,kje ste plinili in cena.... Hvala

Lp

Napisano

Na podlagi svojih dosedanjih in zelo konkretnih LPG izku?enj vam vsekakor priporo?am SIGAS d.o.o., preden se karkoli odlo?ite pa dalj?i posvet z monterjem Primo?em Jazbarjem, ki ga dobite na gsm: 031 629 792.

 

Kar se cene ti?e, je izhodi??na za 4-valjne NA motorje 1.500?, na to ceno pa imamo ?lani MK 20% popusta, se pravi ste na ta na?in pri znesku 1.200?, ostalo se pa? zmenite sami. Zgornje informacije sem napisal le zato, ker govorim iz prve roke in da ne bo kak?nega prehudega modrovanja koga, ki nima osnovnega pojma o LPG-ju.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mam dve mazdi na plin in to ?e nekaj ?asa. 

1. MX-5; sicer marsikomu ?e poznana zgodba, tako da samo malo obnovim: najprej vgrajen sistem pri G-1 in ker zadeva ni bila zrihtana tako, kot bi mogla biti, je bilo potrebno po 3h letih oz. cca 60.0000km popravljati ventile. Takoj za tem sem peljal na Sigas, kjer pa se je zamenjalo ra?unalnik, ?obe ter uparjalnik, dodatno pa ?e vgradilo mazanje ventilov. Zaenkrat zadeva deluje super, se je pa takoj po menjavi sistema poznalo na ve?ji mo?i, mal je ?la pa tud poraba dol.

Skratka, na dolgi rok se plin obrestuje, v 60.000km sem pri?paral toliko (cca 3000?), da se je brez problema servisiralo ventile in vgradilo nov sistem (ker je bilo ?e vse napeljano, so se ubistvu samo komponente zamenjale in je bil stro?ek dosti manj?i), mi je pa vseen vse skup dost ?asa vzel in ?ivcev da se razume.

Aja porabo z LPGjem mam pa 8-9l/100km.

 

2. Mazda6; LPG vgrajen pri Sigasu pred letom in pol, deluje vse ok, poraba prav tako okoli 8-9l/100km. Vmes je sicer zaribal motor, ampak ni bilo ni? v povezavi s plinom. Je pa zanimivo, da potem ko sem dobil drug motor, ki je imel na plin ?e prevo?enih cca 280.000km in je mehanik naredil ?e generalko ter prav tako preventivno zamenjal ventile, ker so bili ?e obrabljeni. ?e je bilo to samo zarad plina te?ko re?t, ampak pri motorju s 350.000km prevo?enimi tudi ni za pri?akovat, da bo kot nov.

 

Iz vseh teh izku?enj ?e vedno trdim, da plin je dobra stvar kar se var?evanja ti?e, vendar nisem ve? nek zagri?en zagovornik tega, da ima pozitivne u?inke na motor. Odvisno je seveda od tega, kje in kako je bila zadeva vgrajena, tako da se znajo te?ave po vsej verjetnosti hitreje pojaviti z raznimi Kuponko/Enanadan sistemi, kot pri kak?nem malo bolj uveljavljenemu ponudniku.

 

Tolk z moje strani na hitro  :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Plin je pac kul pr men,ker delam glih take km da se mi splaca,vse lepo dela in se dejansko vozm tko slabih 14 dni za 35? ... delam pa okol 460km i enim tankom,pa prav nc ga ne sparam.bencina na mesec nalijem za okol 20?,zdej pozim k je mrzlo se mal dle cajta prziga plin,to je pa to :D mas enak motor kot jst ( varcn prav ni),tako da priporocam,seveda sigas 

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Sedaj na moji imam 132.000km in avto mislim zvoziti do konca ?e me razumete. Torej ali dokler pleh ne razpade ali pa motor na dva dela gre. Zato mi je pomemben ta vidik vpliva plina na motor in njegov vek. Lp

Napisano

Tudi jaz imam na plin sicer komaj dobro leto plin je biu montiran pri blagovni znamki versus gas (nevem ce kdo pozna pac neka leva) use skupi sem dal 750? na kuponkotu +100? dodatno za mazanje ventilov.. isto casno je dal fotr svojo 6ko drugo generacijo pri istem proizvajalcu predelat in zaenkrtat nisva imela obadva nic problemov osebno sem pa prevozil kaksnih 50k na plin :). Po drugi strani ima pa brat pri svojemu BMW m optik 200konjev isto predelano na plin ampak pri plinexu in to ze kar 5 let ko je bila stvar se nova na trziscu in ima brez mazanja ventilov in do sedaj niti enega problema nima.. pa se kljub temu da na usakih 40k bi moral menjat filter pa ga je zej ze kar ene parkrat zanemaril.. Skratka iz mojeg vidika zaenkrat kar zadovoljnen se pa kar krepko pozna v denarnici sploh ta kobila prve generacije 1.8 motor k zre 10.5 l/100km

Napisano

Potrebna pa je ?e homologacija, ne. Koliko pa to stane?

Kar se ti?e SIGAS d.o.o., to vse oni po?timajo in tudi optimizirajo nastavitve, skratka samo ?e dodaten plus zanje in pa z Mazdojkami imajo ogromno izku?enj.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar se ti?e SIGAS d.o.o., to vse oni po?timajo in tudi optimizirajo nastavitve, skratka samo ?e dodaten plus zanje in pa z Mazdojkami imajo ogromno izku?enj. :cheers:

Torej je v?teta v ceno vgradnje?!:-o
Napisano

vrjetno da je...tudi homologacija.odvisno kako se zmenis ,drgac je homologacija 30?

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Torej je v?teta v ceno vgradnje?!:-o

V ceni 1200 (kolikor znese z MK popustom) so doslej tudi poskrbeli za homologacijo, tako je.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vajper ma mogoce se komplet instalacijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam ?e na rezervi ja, ampak ga za M6 2.0 ne bi ravno priporo?al, se je ?e Jo?t takrat zanimal in sva ugotovila, da je prav tako VVT ma?ina, ta starej?i G-1 sistem, pa ?e ni dovolj pameten, da bi sprocesiral in ohranil pravilno me?anico. (enkrat preve? plina, drugi? premalo..povpre?je na ra?unalniku med vo?njo je ?e vedno isto, ampak za ventile pa ni vredu) Sicer bi mazanje ventilov najbr? pomagal, ampak ?e zmer ni to 100%.

 

 

V glavnem, ne bi rad komu kaj ?kode naredil :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sej nocm bit pametn sam kko so ti pa to pol cudn nastelal da enkrat prevec drugic premal jest bi su gladko nazaj pa nej zrihtajo..

Napisano

Ne sej na?telano je ok, za obi?ajne malo starej?e motorje. Tud cukal ni ni?, vse delal ok, ampak pri VVT motorjih se sesalni ventili pri dolo?enih obratih odprejo z druga?nim zamikom in ker je ra?unalnik fiksno me?anico delal je bila povpre?ja vrednost delovanja ?ob 100%, kar pomen da je bil en cilinder kak?en takt prereven, drug prebogat, tretji itd. in tega najbr? tud pri vgradnji niso vedel, kar se je s?asoma poznal na obrabljenih sede?ih.

 

Po menjavi sistema z novej?im pa se je nekaj malega tud poznal na mo?i, ?e bo pa vse ?timal bomo pa vidl spet ?ez kak?ne 2-3 leta.

 

Sam to nima? kej, o kakr?nikoli odgovornosti za ?kodo niso hotl sli?at in ravno zato marsikdo govori o tem, da se bolj spla?a peljat nekomu z ve? izku?njami ter z bolj?imi sistemi :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ej...meni na moji mazdi 5 2.0 +LPG deluje sistem ok.montiran na G1.naredil ?e 75.000 km na Lpg sistem.res imam montirane mo?nej?e plinske injektorje +ra?unalnik in dodatno mazanje ventilov kot je imel Ga?per....seveda razlika je tudi od ma?ine in itd...plus redni servisi 20.000km -Lpg sistem.seveda kak?en krat tudi malo pocukne,to je odvisno od kvalitete avto plina in seveda redna kontrola kapljic dodatnega mazanje ventilov.res pa je SIGAS bolj?i sistem.tako je to ?e ne preverja ?e duge ponudnika avto plina..he he LP?

Napisano

Plin je poceni, ni pa trajen. Vsak ma svoje mnenje ampak na japonskih motorjih zna biti ob?utljiv in ne vpliva ravno blagodejno na delovanje motorja. Jaz imam izku?nje na Toyotinem motorju.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Plin je poceni, ni pa trajen. Vsak ma svoje mnenje ampak na japonskih motorjih zna biti ob?utljiv in ne vpliva ravno blagodejno na delovanje motorja. Jaz imam izku?nje na Toyotinem motorju.

Ej...kak?ne pa so bile te izku?nje...problemi ?...?lp

Napisano

Tudi moja 6ka je zaplinjena ze skoraj 150k in slabe 3 leta. Predelana pri SIGasu za 1200e tako kot je ZMAJ omenil. Vse optimizirano in nastavljeno prav tako homologacija. Sicer redno vzdrzevano na 20000km vsekakor pa brez kakrsnihkoli tezav do sedaj. Poln tank stane nekih 34e za cca 500km z res lepo voznjo na odprti cesti tudi do 600km. Avto deluje prav super, motor ne trza niti ne cuka kako se bo pa obneslo na daljsi rok pa tezko recem, upam pa da super :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.