Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se pravi je cena kar povpre?na, no vidim da ni potem nekih velikih problem glede letnika ki so od 2008-2010 saj so meni osebno lep?i z to masko. 

Letno naredim kar veliko kilometrov, celo tam do 30 000 - 40 000km zato rabim zanesljiv avto, to je bil edini razlog da sem se spogledoval z motorjem 2.2 ki ima verigo, samo mislim da ni nikakr?nih problemov tudi ?e je notri ?e star izku?en motor 2.0 z jermenom.

 

Mogo?e pribli?no ve? koliko stane menjava DPF-ja?

 

Pri 2.2 se lahko zgodi, da se veriga raztegne in jo je potrebno menjati. V primeru, da je avtomobil bil prej redno vzdr?evan, po mo?nosti na poobla??encu, potem baje ni te?av s tem, da Mazda pristavi kaj pri menjavi. Cene menjave na poobla??encu so zlatarske (?e me spomin ne vara, okoli 1200??), mojster Simon pa to uredi za okoli 600?. Ne vem pa, kako se to kaj pogosto dogaja in kaj lahko bistveno vpliva na raztegovanje verige.

 

Ko sem jaz nabavljal 6-ico, sem tudi kolebal med 2.0 in 2.2 ma?ino. No, ko sem v razmaku ene ure zapeljal eno in drugo, je bilo kolebanja konec. Mojemu na?inu vo?nje dosti bolj ustreza 2.2. Delam pa okoli 40.000+ km/letno. Poleg tega pa naj bi tudi DPF filter na 2.2 bil druga?en (bolj?i), kot na 2.0.

Napisano

Se pravi je cena kar povpre?na, no vidim da ni potem nekih velikih problem glede letnika ki so od 2008-2010 saj so meni osebno lep?i z to masko. 

Letno naredim kar veliko kilometrov, celo tam do 30 000 - 40 000km zato rabim zanesljiv avto, to je bil edini razlog da sem se spogledoval z motorjem 2.2 ki ima verigo, samo mislim da ni nikakr?nih problemov tudi ?e je notri ?e star izku?en motor 2.0 z jermenom.

 

Mogo?e pribli?no ve? koliko stane menjava DPF-ja?

 

 

Ko zacne zafrkavati DPF je po izkusnjah, ki sem jih sicer prebral tukaj na forumu (in tudi s strani lastnika moje bivse sestice) ... bolje zadevo odstranit, ker pride menjava kar precej evrov... pa se ni receno, da je potem problem resen ker se lahko cez cas spet pojavi... veliko je odvisno od tega, kaksne relacije se dela ... Zal pa to ne naredijo na pooblascenem servisu ampak se bo potrebno obrnit kam drugam (na forumu je ze precej napisanega na to temo) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.