Skoči na vsebino

Ukraden 2015 BMW M3 F80


Toma.

Priporočeno sporočilo

V?eraj je bil po dveh dneh lastni?tva ukraden oran?ni BMW M3 F80 letnik 2015.

 

Debata: http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=124962

 

22226670.jpg

22226667.jpg

 

?e kdo slu?ajno kaj opazi. Posku?am malo pomagati, upamo da je sploh ?e v Sloveniji, pa prosim brez neokusnih komentarjev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So?alje lastniku in upam, da ga dobi nazaj, ?e kaj uporabnega kod zasledim, pa seveda javim. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/foto-ukradli-so-mu-komaj-dva-dni-starega-oranznega-bmw-m3

 

Sam tole je sumljivo -  a nima F serija full zajeban sistem za ukrast in prakti?no brez klju?ev naj se ga ne bi dalo? :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce mas na pooblascencu opcijo.pridet do kljucev pred predajo to ni problem... tudi na kamionu ne ves kaj se vmes dogaja... 20min postanka za ponaredit kljuc se kamionarju ne pozna :)

 

Simiju pa zelim da so ga dobro skrili da dobi drugega... ker priokus ko ga nazaj dobis nikoli ne zgine... plus ves da se je nek narkic z njim vozu, duso sturiral z avta...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce mas na pooblascencu opcijo.pridet do kljucev pred predajo to ni problem... tudi na kamionu ne ves kaj se vmes dogaja... 20min postanka za ponaredit kljuc se kamionarju ne pozna :)

To sem imel v mislih, ker mi je nelogi?no, da avto dva dni po nakupu zgine... bili so pripravljeni, duplikati klju?ev narejeni samo so ?akali, da gre kupcu v roke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej mas samo dve opcije... ali si je kamionar pripravil ali pa so na cosmosu dali delati dodaten kljuc... kamionar ne bi vedel kam gre avto... vedo pa na servisu podatke o kupcu in naslov avta, registersko,...

 

Nekdo je imel splanirano zadevo... Ker narkici si nimajo kej pomagat ker je vroca roba... za dele tudi ne bo sel ker jih je premalo.da bi bilo povprasevanje plus taksne barve je da je prevec vpadljiv... sumim da se skriva nekje za transport ce ze ne nikje juzno od nase meje proti bivsi jugi...

 

Ce pa ni imel kraje zavarovane za vozilo ki je v zavarovalnicah med rizicnimi skupinami poleg VW po krajah si je pa na zalost sam kriv... ker tole joyride ni bil... ker bi se nekje ze nasel avto zapuscen sredi polja ali hofa...

 

Res je edina razlaga da je obstajal se en kljuc ker je kraja taksnega vozila pregec riskantna in zamudna da obides racunalnike pa vse sisteme...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ta avto nima kljuca....ampak samo wlektronsko kartico, vse kar rabis je lovilec oz kodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ta avto nima kljuca....ampak samo wlektronsko kartico, vse kar rabis je lovilec oz kodo

Verjetno res. Poleg tega gre tule za zelo znanega in starega (dolgo na forumu) uporabnika BMW foruma, skoraj tako nekako kot bi ga ukradli YaVaryetu ali Bossu. Glede na to, da ga ve?ino ljudi pozna so verjetno ?e vnaprej splanirali. 

 

So pa na vsakem forumu teorije, da je on sam kriv, da je itak mafijc itd...  :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kartico vendar lovilec dela samo za odklep in zaklep ker signal za vziganje je presibak... razen ce je bil lopov 2m stran od simija ko je se to zgodilo... ker ze ce je kljuc na strehi ga avto ne spozna ali pa da je na zadnji klopi... sepravi mora biti max 1.5m stran od modula da vzge...

 

Koda za vzig in za zaklep sta pri bmw locene ravno zaradi tega sistema kraj... tako da je moral nekdo znotraj cosmosa biti... sicer pa ce je kamiondza dal delat kljuc je 250? na pooblascenem nekje po poti iz Nemcije... varianta gone in 60 seconds z kljuci od mercedesov ki so kao laserski vendar so samo na novo nalozene kode... fora je ker bmw hrani v bazi kode modulov ij kode kljucov v minhnu v primeru da lastnik zgubi obe kartice posljejo kodo iz modula v minhen kjer nazaj posljejo kodo kljuca da se duplicira...

 

Opcij za krajo ce imas umazane veze je nesteto :) ko vse to sestejes je taksen avto veliko lazje ukradit kot yugota... tehnologija ki preprecuje se obrne sama sebi v prid lopovom...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=757693

 

Temu so kar na licu mesta preko obdja skloniral kljuc

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.