Skoči na vsebino

kapljice vode na notranji strani vetrobranskega stekla


Priporočeno sporočilo

Imam novo Mazdo 3 Sport G120  Revolution (september 2014).

Po padanju snega v petek 30.01.2015 sem po ?i??enju snega z avtomobila opazil v notranjosti pri armaturni plo??i nekaj kapljic vode (vlage). Ker so tik ob steklu in armaturi jih gretje prednjega stekla ne odstraniti tako, da ?e vedno te vstrajajo. Ker so blizu roba jih ne morem obrisati. :angry2:

Zanima me ali je kateri od vas ?e imel ta problem in kak?na je re?itev. Hvala.

Bom pa jutri najvrjetneje poklical na servis.

 

LP

 

P.S. Ali kdo pri novi 3 na sede?u voznika pri vo?nji ?uti pre?ne letve na sedalnem delu ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ventilator kabine daj vsaj na 2 in ne vklapljaj notranjega krozenja.

tudi klimo lahko prizges, bo pomagala vlago ven spravit.

Hvala za odgovor. Danes sem odpeljal pokazat avto v avtohi?o Mo?nik Kranj. Vodja servisa je pogledal in misli, da je vlaga med obema stekloma (vetrobransko steklo je iz dveh slojev med njima pa je folija), ker se ne da obrisati. Vrnit se moram ko bo bolj?e vreme (sneg danes), da poslikamo, po?lje na Mazdo, ker takega primera ?e ni videl. Najbr? bo potrebna menjava stekla . :vskalo: Lepa stvar z novim avtom.  Sporo?im kako je ?lo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Bom poslikal.

Pri avtohi?i Mo?nik so delavci na servisu (ve? vedo kot vodje) kapljice oz. tisto kar je ostalo od njih, obrisali. Tako, da ni potrebna reklamacija in menjava stekla  :jupiii: , ?eprav je vodja servisa ?e poslal slike na Mazdo. Kapljice oz. packe je imela tudi nadomestna trojka. O?itno je to problem samih trojk v te?ko dostopnem delu med steklom in armaturo se nabere nekaj kapljic, ki se kasneje posu?ijo in ostanejo packe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najverjetneje je kondens kot je napisal yavarye.1x se je to zgodilo na moji 6ki.ampak sembiltok vutrajen da sem posusil s klimo. Potempa zamenjal kabinski filter.temelito prezracil avto ko je bil soncr in od zakrat imam mir.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.