Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo 323 wagon, tip motorja b6 (enak kot v sedankah, injection), letnik 1993. Prevozenih ima cca. 140.000km, od sem jih 10.000 prevozil sam, saj sem jo kupil pri 130.000 km. Do sedaj je delala super, kar naenkrat pa je nastala tezava, in sicer:motor noce zvezno pospesevati. Do cca. 4000 obr/min dela povsem lepo in brez napak, tudi minimum je povsem normalen in zmeren voznik sploh ne bi zaznal napake, nekje pri 4000 in vse do 6000 in vec obr/min pa motor trokira ter cuka ne glede na prestavo ter hitrost. Enako se zgodi, v prostem teku, ko pritisnes na plin do konca. Do 4000 normalno, nad 4000 obratov pa v prostem teku sploh noce...kar trokira. V prostem teku se zavrti na koncne obrate samo v primeru, da drzimo stopalko za plin nekje na tretjini, v kolikor pa takoj zatem pohodimo plin do konca, avto ponovno zatrokira ter obrati so ponovno na 4000. Upam da mi lahko kdo pomaga...za dodatne informacije sem na voljo

 

hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Dal si provjeril filter za zrak, a i filter benzina bi bilo dobro provjerit, a ako je to sve cisto i OK, onda da provjeris onaj senzor iza filtera za zrak da nije riknul!!

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

zamenjal sem filter goriva ter filter za zrak, vendar brez uspeha. poskusil bom pogledati se ta senzor za pretok zraka...se kaksna druga ideja?\

Hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Pozdravljen .jaz sem imel podoben problem samo da je moja mazda 323hb let 90 to pri?ela delati pri 250.000 km.pa sem zamenjal zra?ni filter,bencinski filter menjal merilec pretoka zraka pa ni bilo efekta.potem pa sem zamenjal kompletni v?ig se pravi razdelilec v?iga,kable ,modul v?iga zdaj pa stvar ?pila ko nova :bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

kable sem ze poskusal zamenjati, pa ni bilo ucinka. Ostaneta se pravi se razdelilec ter modul vziga...vendar...kaj in kje pa sploh je modul vziga. Prosim za odgovor. Hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

1.) Preveri, ?e nima? preluknjane oz. preparene kak?ne od cevk...

2.) V kolikor ima? katalizator preveri, delovanje lambda sonde, saj ti okvarjena lahko pri polnem gasu nepravilno dozira me?anico - v tvojem primeru preve? goriva in premalo zraka

33112_1.png

Napisano

glede cevk je tako...videti ni nic preluknjanega, tudi cev ki vodi od filtra zraka do injectiona je videti da dobro tesni (v nasprotnem primeru avtomobil ?udno dela ?e pod minimumom). Cevke za bencin so dobre, tudi pritisk bencina do filtra za bencin je zadosten. Ostale cevke so pa samo za odvajanje emisij v posodo na zgornji desni strani pod havbo, ?e se ne motim in ne vplivajo preve? na delovanje motorja...(o.p.popravi ?e se motim). Drugih cevk nisem zasledil.

 

Lambdo sondo sem poskusil odklopiti (pri konektorju), ucinka pa ni bilo videti. Avtomobil ravno tako ni hotel na obrate s sklopljeno lambo sondo...mogoce je ravno to tezava, saj ob odklopu ni bilo razlike in tako lahko da lamba sonda res ne deluje. KAJ MENI? TI? Je ?e kak?en drug na?in za preverjanje delovanja lambde sonde?

 

Hvala

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

?e bi moral staviti bi na lambdo... preverijo ti jo lahko na servisu ali pa da rizkira? in kupi? drugo pa kar bo bo...

33112_1.png

Napisano

bom tekom tega tedna obiskal servis ter dal priklopit na ra?unalnik... :huh: pa bomo vidli kaj bo pokazal...

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

bom tekom tega tedna obiskal servis ter dal priklopit na ra?unalnik... :huh: pa bomo vidli kaj bo pokazal...

 

Najbr? ni?...

Podobne te?ave imam jaz in ?e nekdo na forumu z motorjem Z5. Ampak do 3000 obratov, kadar je v zraku ful vla?no. Ob?asno kar zatrokira. :blink: Mah se mi sploh ne da ukvarjat... Je toliko mo?nosti, da glava peće. Najbr? je kaj v zvezi z elektroniko ampak kaj, ko jo je v tem avtu toliko... Je bratranc prav rekel, ko je dejal, da naj ne bom preve? navdu?en, da imam toliko elektronike ker, ?e za?ne zafrkavat zna zafrkavat oreng... :vesel::unsure:

Napisano

Modul v?iga se nahaja v samem razdelilcu v?iga in sicer zgleda plasti?en del v obliki polmeseca s priklopljenimi 4 kabli samo stvar je precej draga pride cca 16 jurjev celi razdelilec pa te pride okoli 100 eu je pa tudi odvisno ali ima? efi ali pa navaden vbrizg goriv a zato ker ima efi razdelilec dve komori za vakum medtem ko ima navaden motor samo eno komoro za vakum.Preveri tudi ?e ti dela vakum pravilno pa tudi motor?ek pri efi-ju te lahko zafrkava kot smo rekli mo?nosti je veliko .Nova lambdo sonda te pride okoli 8 jurjev.?e bom jaz na?el ?e kak?en modul v?iga doma ti bom sporo?il. ga dam za 5 jurjev ?e ne druga ga lahko prej sproba? ?e ti bo delovalo pa bova se potem dogovorila za denar samo saj pravim moram ga ?e prej poizku?ati najti.probaj te stvari pa napi?i ?e je bilo kaj efekta..

 

P.S. od kot si??? :)

gremo na?i.....

 

Napisano

Najprej hvala za razlago

jst sem iz tolmina, ?ez teden pa ve? ali manj v lj., ker sm ?e ?tudent :vino: :mi pijemoo: :jupiii:

Sm bil danes na servisu v BTC-ju, pa mi je tam ta glavn od serviserjev reku, da je verjetno kriv tranzistor, ki se nahaja v razdelilcu...baje da se rad kvari pri teh avtomobilih.Tko de drug teden enkrat, ko prinese tester za ta model, grem ?e enkrat tja pogledat pa prklopmo...upam da kaj poka?e.

Glede vbrizga je tako: 4-to?kovni injection (4 injektorji),mislem de nikjer ne pi?e efi. Namre? ta mazda je 323 karavan, l.93 in tako injection zgleda malo druga?e kot pri 323F l,90,91. Bi se pa vseeno priporo?al za tist modul v?iga...?e bo? upal ki zrihtat.

Povej ?e prosim kako probam ?e vakuum dela pravilno ter kako preverim tist motor?k, glede na to da verjetno ni efi.

Lambda sonda ni kriva, ker mazda v primeru okvare lambde sonde v ra?unalnik daje podatke po defaultu in bi moral motor delat normalno, le z vi?jo porabo.

mejte se

 

:)

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Peo pozdravljen.?uj en modul v?iga sem na?el zdaj pa mi ?e samo povej ?e ima? dvojmi ali enojni vakum.Vakum proba? tako da sname? cevko z vakoma in proba? potegniti zrak skozi cevko ki je na drugi strani priklopljena na vbrizg goriva.:?util bo? ?e vakum prime ali kje spo??a zrak.motor?ek proba? tako da ga enostavno odklopi? pa bo? videl ?e bo kak?na razlika ?e nebo razlike potem je lahko tudi motor?ek ki vle?e ?ok(zaug) v okvar tudi ta bi se na?el pri meni samo ?e ti bo pasal bom ti poslal slike samo najprej jih moram napraviti.lahko tudi probava z zamenjavo merilnika pretoka zraka samo tud nevem ?e ti bo pasal jaz ti bom probal ?imprej poslati slike kako kateri del izgleda pa bo? videl ?e je enak ali ni :)

gremo na?i.....

 

Napisano

hello!

sm pogledu injection in nikjer ne pi?e efi. Na injectionu pi?e "injection 1.6", ve? pa te?ko povem.

Glede vakuuma: sej to je tist del, ki je gor na razdelilcu pritrjen, dokaj majhen, do njega pa vodi tanka cevka...ane? Gor na razdelilcu je videti kot en del, se pravi ena komora za vakuum, razen ?e ni noter deljena.

Aja, kje se nahaja tist motor?ek oz kje je tist kabel ki ga moram odklopit?

Probi poslat slike ja, da vidim ?e pa?ajo tvoji kosi gor na moj avto.

?e so dobri ljudje

B)

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

sm neki probu, in ugotovil naslednje:

- motorcek dela, saj v se v primeru izklopljenega minimun malo povisa, ob vklopu pa malo zniza

- na vakuumu sta priklopljeni 2 cevki, ena zgoraj, druga malo pod njo. Vakuum dela.

...le kaj neki se godi z mojo mazdo? :ne vem:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e prow vidim, bi moral biti ta v?ig kar ta prav. Ti povem jutri, ko pridem iz servis, kako in kaj. Namre? baje da je kriv tranzistor...in ?e je se vsekakor sli?iva

Hvala lepa! :cheers:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

no ja, sej baje de tranzistor = modul vziga. Vsaj po tvoji slikci sodec je tko

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Ni blema samo da ti bi pomagalo moja telefonska pa je 041 463 821 Stojan samo se mi prvo predstavi z svojim nikom potem pa se bova ?e dalje pogovarjala to pa zato ker me ogromno ljudi kli?e za dele pa moram vedeti kdo me kli?e ti samo pokli?i telefon imam vklopljen od 6:30 do nekje 20:00 +/- 1 uro :bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

in pole ?e bo delalo, pa ?ur organiziram (teran party) :mi pijemoo: :vino:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

ojla. Sem malo precital stevilke z razdelilca. Na zunanjem ohisju razdelilca pise: T4T72773 Y6 ter B6J5 2620.

Znotraj v razdelilcu pod rotorjem pa tranzistor s stevilko 469. Ce ima kdo, bi se priporocal. Potrebujem sicer le tranzistor, lahko pa vzamem tudi kompletni razdelilec.

jmite se fajn v zimskih dneh :)

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

NORO!!! :danzoman:

Resil zadevco s trokiranjem. Namrec stevc kilometrov je pokazal, de bi blo treba zamenjat svecke, pa sem jih. Nato sem vzgal avto, zdej pa dela kot prerojen, brez trokiranja :D

Hvala vsem za pomoc!

Bejzmo se ga ulit :vino:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

NORO!!! :danzoman:

Resil zadevco s trokiranjem. Namrec stevc kilometrov je pokazal, de bi blo treba zamenjat svecke, pa sem jih. Nato sem vzgal avto, zdej pa dela kot prerojen, brez trokiranja :D

Hvala vsem za pomoc!

Bejzmo se ga ulit :vino:

 

?estitam ;):)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.