Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem skupaj.

 

 

Ponovno imam problem z mojo Mazdo 6. V?eraj zve?er sem se peljal iz MB na Ptuj in mi je med vo?njo vozilo ugasnilo - crknilo.

 

Avto ne v?ge ve?, samo "vergla." Motor ne ka?e znakov ?ivljenja - se ne sli?i.

 

 

Ima kdo podobno izku?njo? Kaj bi lahko bilo to? Predvideni stro?ki?

 

 

Podatki o vozilu: Mazda6 karavan, 2.0 dizel, 121 KM, letnik 2006.

 

 

 

Hvala za kakr?nokoli pomo?, odgovor, nasvet.

 

 

Lp, Boris

 

 

 

Napisano

?e je kaj huj?ega, ga raje pusti pri miru in ju3 ob 8.00 pokli?i na?ega mojstra - dr. Pelka, ki ti bo bo strokovno in po?teno svetoval; 041 667 335 (Simon Pelko, Avto Pelko d.o.o.)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri meni je bilo nekaj podobnega, odtrgalo je zobati jermen in posledi?no razbilo nekaj odmika?ov, ostalo je bilo ok, stro?ek cca 800?.

Napisano

Danes sem vozilo peljal na servis. Mehanik je na hitro snel pokrov motorja in ugotovil, da je utrgalo zobati jermen. Do srede bom dobil odgovor kak?ne so po?kodbe na motorju.

 

 

Me res zanimajo stro?ki, ki so nastali zaradi utrganega jermena?

 

A se spla?a tak avto sploh popravit? Kaj naj naredim, da pridem ?imbolj?e skoz? Kako sploh tak avto prodat?

Napisano

Kdo ti je menjal jermen in kdaj (prevo?eni km, ?as)?

?e je jermen Boschev in ga je menjal uradni mehanik (ne nujno Mazda-poobla??en), lahko zahteva? povrnitev stro?kov - vsaj tako je bilo meni re?eno pred nekaj leti.

 

Takega avta nih?e ne bo kupil, ?e pa ?e, bo razlika v ceni ve?ja, kot te bo stalo popravilo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Danes sem vozilo peljal na servis. Mehanik je na hitro snel pokrov motorja in ugotovil, da je utrgalo zobati jermen. Do srede bom dobil odgovor kak?ne so po?kodbe na motorju.

 

 

Me res zanimajo stro?ki, ki so nastali zaradi utrganega jermena?

 

A se spla?a tak avto sploh popravit? Kaj naj naredim, da pridem ?imbolj?e skoz? Kako sploh tak avto prodat?

Lahko, da bo? pla?al le veliki servis, meni ga je utrgalo pri 100km/h in mi je zraven polomilo ?e odmika?e, ki sem jih poceli dobil pri Pelkotu. 

Napisano

Pri 178.000 km leta 2011 sem delal veliki servis na nepooblascenem servisu. Ne vem katere firme je dal jermen noter. Zdaj imam 245.000 km. Menjal mi je brez racuna, mi je pa v knjigo napisal kilometre, datum in njegov zig. Brez racuna ni garancije? Kaj pa zig ma kako vrednost?

Napisano

Jaz bi ?el nazaj. Lepa beseda mesto najde.... Vsaj za za?etek.

Ej...jaz bi tudi ?el k temu mojstru ki je delal servis in bi se pogovorili?samo glede na km in leta od servisa bi moglo to ?e delovat ok.tle nekaj ne ?tima ..PS.pokli?i na?ega mojstra Dr.Pelkota .s.za inf.lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.